*snip*
[ Voor 100% gewijzigd door Geronimous op 18-07-2018 21:08 ]
[ Voor 100% gewijzigd door Geronimous op 18-07-2018 21:08 ]
Hier werkt hij gewoon?KaiseRRuby schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 14:28:
Je linkje naar de iPhone app werkt niet.
Als het een goed spel is maakt dat toch niet zoveel uit, zolang Nintendo zelf niks uit brengt wat er op lijkt blijft het komenJelmer93 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 14:41:
Ah weer een schaamteloos namaak spel die niet gelicenseerd is door Nintendo/Gamefreak/The Pokemon Company.
[ Voor 49% gewijzigd door roel17 op 17-07-2018 15:54 ]
Doen en kunnen er vrij weinig aan doen daarom bestaan deze spellen ook. Staan namelijk niet in de "echte" playstore omdat dat natuurlijk niet mag.iPodKiller schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 15:56:
Oh, dit zal Nintendo of TPCi leuk vinden als ze hier achter komen.
- Pokemon art hergebruiken
- Het woord Pokemon gebruiken
- Pokemon namen gebruiken
- Pokemon karakters gebruiken
Playstore of geen playstore, dit mag niet.roel17 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 15:57:
[...]
Doen en kunnen er vrij weinig aan doen daarom bestaan deze spellen ook. Staan namelijk niet in de "echte" playstore omdat dat natuurlijk niet mag.
Daarom heb ik natuurlijk ook een topic gemaakt
Kunnen weinig doen in het land waar de servers staan ga ik vanuit sommige van deze spellen bestaan al jaren namelijk.iPodKiller schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 16:00:
[...]
Playstore of geen playstore, dit mag niet.![]()
En als dit wordt opgemerkt door de eerdergenoemde bedrijven dan hebben de makers van dit spel juridisch geen poot om op te staan.
Ik heb het sinds gisterenmiddag gerapporteerd in ieder geval.Seal64 schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 08:41:
Ik vraag me af of dit topic wel mag op Tweakers. Volgens mij zijn er gewoon regels voor het delen van illegale software, wat dit overduidelijk is... Maar we gaan het zien.
Ik heb zelf overigens mijn twijfels over illegale games die vanaf vage downloadlinks moeten worden binnengehaald en dan via rare launchers moeten worden geïnstalleerd - dan gaat er bij mij van alles jeuken.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq