The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
w-lan nooit van gehoord of het moet een afkorting zijn
cs skill - making a desert eagle out of tooth picks
Verwijderd
W lan is dat wireless local area networking? Als dat zo is dan kun je lekker draadloos i-netten
Yup, alleen is het nog vrij nieuw, en is dus nog in een soort experimentele fase: Infrarood SUCKT, want het kan niet door materie heen, je moet dus een verbinding hebben tussen transmitter en receiver.Op dinsdag 17 juli 2001 23:35 schreef Raptor het volgende:
W lan is dat wireless local area networking? Als dat zo is dan kun je lekker draadloos i-netten
Maar je hebt ook nog W-lan op radiogolven ofzow...
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
ohh 11Mbit
nou ja misschien handig om een extra pcmicia kaart te kopen 100Mbit met rj45 connector en dan ergens in het schoolgebouw in de muur pleuren
cs skill - making a desert eagle out of tooth picks
Ik ga hier ff uit van radiografisch W-Lan, ook wel bekend als WiFi. Afgelopen jaar zat ik op school in een beta groep en daar zijn we aan het testen geweest met ORiNOCO apparatuur, da's de dochter van Lucent Tech. Die zich bezig houdt met W-Lan.
W-Lan heeft mits goed afgesteld nog wel meer bereik dan 500m dus daar zou ik me geen zorgen om maken.
Maar wat bedoel je met 2 W-Lans in je laptop stoppen? Meerdere kaarten of gewoon toegang tot meerdere netwerken?
Meerdere kaarten wordt lastig aangezien ze in een PCMCIA slotje gaan, maar het gedeelte wat er uitsteekt is ietsjes dikker, dus 2 boven elkaar past gewoon niet.
Wel kun je verschillende wireless netwerken op, daarvoor heb je de (softwarematige) networkmanager (heet anders bij per kaart) waarmee je de instellingen voor het netwerk waar je op wilt kunt maken.
Trouwens, dat expirimentele valt wel mee, het is wel nieuw maar absoluut niet expirimenteel meer. Hooguit prijzig
W-Lan heeft mits goed afgesteld nog wel meer bereik dan 500m dus daar zou ik me geen zorgen om maken.
Maar wat bedoel je met 2 W-Lans in je laptop stoppen? Meerdere kaarten of gewoon toegang tot meerdere netwerken?
Meerdere kaarten wordt lastig aangezien ze in een PCMCIA slotje gaan, maar het gedeelte wat er uitsteekt is ietsjes dikker, dus 2 boven elkaar past gewoon niet.
Wel kun je verschillende wireless netwerken op, daarvoor heb je de (softwarematige) networkmanager (heet anders bij per kaart) waarmee je de instellingen voor het netwerk waar je op wilt kunt maken.
Trouwens, dat expirimentele valt wel mee, het is wel nieuw maar absoluut niet expirimenteel meer. Hooguit prijzig
Ik heb toevallig 2 USB W-Lan modempjes gekocht. Ze werken echt perfect
460 kb/s @ 100 meter.. is wel gemod met helical antenne's en stuff
hier kun je hem vinden ok het is geen supermerk (3com , intel etc.) maar het werkt goed..
460 kb/s @ 100 meter.. is wel gemod met helical antenne's en stuff
hier kun je hem vinden ok het is geen supermerk (3com , intel etc.) maar het werkt goed..
Pagina: 1