Hallo,
Ik zie mezelf als een amateur qua PC's: over iets weet ik wat en van het andere weer helemaal niks. Ik heb in 2015 een nieuwe gaming PC gekocht, sommige dingen had ik toen 'gefutureprooft' en in sommige delen heb ik moeten compenseren (Lijst van onderdelen onderaan). En het denk ik wel tijd om bepaalde dingen te gaan upgraden.
Mijn RAM en harde schijf zijn nog helemaal goed dus daar hoeft niks aan verandert te worden. Een nieuwe grafische kaart zou wel fijn zijn en als jullie vinden dat de moederbord en CPU ook wel vervangen mogen worden, dan dat ook. Het liefst heb ik een videokaart zoals Nvidia GTX 10 series als minimum door de slechte ervaring nu met AMD.
Mijn budget mag max rond de 1500 zitten, iets erboven kan natuurlijk altijd.
Dankje alvast voor de hulp, ik waardeer het echt erg.
AMD FX-6300 3.50GHz 6MB AM3+ Box
Corsair 2x8GB, DDR3, 1333MHz, CL9, ValueSelect
Corsair Voeding CX600M 600W, Modulair
In Win Big Tower 707 EATX (zwart-rood)
MSI ATX Moederbord 970 Gaming
MSI Videokaart Radeon R9 380 Gaming 4GB
WD Harddisk 3.5" Red WD20EFRX 2TB
Ik zie mezelf als een amateur qua PC's: over iets weet ik wat en van het andere weer helemaal niks. Ik heb in 2015 een nieuwe gaming PC gekocht, sommige dingen had ik toen 'gefutureprooft' en in sommige delen heb ik moeten compenseren (Lijst van onderdelen onderaan). En het denk ik wel tijd om bepaalde dingen te gaan upgraden.
Mijn RAM en harde schijf zijn nog helemaal goed dus daar hoeft niks aan verandert te worden. Een nieuwe grafische kaart zou wel fijn zijn en als jullie vinden dat de moederbord en CPU ook wel vervangen mogen worden, dan dat ook. Het liefst heb ik een videokaart zoals Nvidia GTX 10 series als minimum door de slechte ervaring nu met AMD.
Mijn budget mag max rond de 1500 zitten, iets erboven kan natuurlijk altijd.
Dankje alvast voor de hulp, ik waardeer het echt erg.
AMD FX-6300 3.50GHz 6MB AM3+ Box
Corsair 2x8GB, DDR3, 1333MHz, CL9, ValueSelect
Corsair Voeding CX600M 600W, Modulair
In Win Big Tower 707 EATX (zwart-rood)
MSI ATX Moederbord 970 Gaming
MSI Videokaart Radeon R9 380 Gaming 4GB
WD Harddisk 3.5" Red WD20EFRX 2TB