Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
idd ja , is volgens mij echt vetOp dinsdag 17 juli 2001 23:28 schreef Blackhole het volgende:
Wacht ff op Max Payne (die komt volgende week uitdat wordt weer een vet spel ..hoop ik .
Slapende honden bijten niet
Verwijderd
Verwijderd
Voor singleplayer zou ik NU nog steeds voor Deus Ex gaan.
www.avpnews.com
Verwijderd
Whoehahahaha! Meegaan met je tijd heet dat! SjongejongeOp woensdag 18 juli 2001 01:35 schreef hdd het volgende:
halflife
jah, ik vindt "NU" halflife het besteOp woensdag 18 juli 2001 01:56 schreef 007 het volgende:
[..]
Whoehahahaha! Meegaan met je tijd heet dat! Sjongejonge. Hij heeft het over "NU".
Verwijderd
ff off topic, wat zijn goeie sites voor demo downloads, zit op m'n werk achter een firewall en wil hier ff kingpin proberen, maar fileplanet is erg traag en 3dfilez en nog een zooi anderen kan ik niet op komen
Probeer http://www.avault.com eens...Op woensdag 18 juli 2001 02:18 schreef Hiro Shima het volgende:
DeusEx (single) en Tribes2, Max is, buiten dat ie nog moet komen, 3rd person. wel een shoot'm up.
ff off topic, wat zijn goeie sites voor demo downloads, zit op m'n werk achter een firewall en wil hier ff kingpin proberen, maar fileplanet is erg traag en 3dfilez en nog een zooi anderen kan ik niet op komen
Verwijderd
Uit welk gedeelte van de wereld kom je? Iemand die DAIKATANA LEUK VINDT!??!Op woensdag 18 juli 2001 03:05 schreef null_brain het volgende:
Daikatana
nee serieus, Strife, die was ZO koel en nog steeds vind ik
Woa.... Naja.. john romero heeft iig 1 iemand blij kunnen maken...
En iedereen heeft eigen smaak... dat mensen UT nog steeds leuk kunnen vinden....
Zelfde geld voor CS eigenlijk....
Ja, das pas een vette 3Dshootemup!Op woensdag 18 juli 2001 01:09 schreef Cugel het volgende:
Wat dacht je van:
Emperor, the battle for dune?
Operation Flashpoint voor de kick en het realisme en de strategie, CS voor frutstraties, en quake2 voor de actie zou ik zeggen.
Serious Sam.....
CS vs PodBot....
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Is weer eens wat anders dan al die semi-intelligente shoot-um-ups. Gewoon niet nadenken.....knallen!! Beheaded kamikazesoldiers die van alle kanten op je af komen rennen, wherebulls etc. etc. Als je je dagelijkse frustratie van je af wilt knallen....ga voor Serious Sam zou ik zeggen. Graphics zijn ook nog eens mooi helder.
Het liefst de keiharde dm maar cs is ook wel lache
Half-life 1998
Maar word nu nog steeds het meest gespeeld (cs dan, maar het blijft een hl mod).
Alleen eigenlijk is het te triest voor woorden. We leven in 2001 meest gebruikte os is 98 en meest gespeelde spel komt uit 98.
Er wordt te lang doorgeborduurd op het succes van HL. Opposing Force was al minder, maar wat ze nu met BlueShift hebben uitgehaald slaat de klok. Ik denk dat HL het oa aan CS en in mindere mate aan TFC te danken heeft dat het spel nog zo hoog scoort.
Ps : mijn mening uiteraard
Verwijderd
Probeer eens ftp.gamesdomain.co.uk/pub/demosOp woensdag 18 juli 2001 02:24 schreef Hiro Shima het volgende:
nee, komt niet door de firewall, heb het leifst ftp's, thx anyway
Ik de 2eOp woensdag 18 juli 2001 08:48 schreef SickBastard het volgende:
Ik ben de 1e..... Tactical Ops 2
telt niet... is een platform game.Op woensdag 18 juli 2001 10:47 schreef Gordijnstok het volgende:
Commander Keen
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Wacht maar..Op woensdag 18 juli 2001 10:03 schreef RaDKiLL het volgende:
Kvind idd HalfLife nog steeds roeleren. Maar Sierra moet nu toch echt met iets anders komen.
Er wordt te lang doorgeborduurd op het succes van HL. Opposing Force was al minder, maar wat ze nu met BlueShift hebben uitgehaald slaat de klok. Ik denk dat HL het oa aan CS en in mindere mate aan TFC te danken heeft dat het spel nog zo hoog scoort.
Ps : mijn mening uiteraard
Sierra gaat het helemaal weer goed maken met tfc2. Maar waarom zal je als je nu een suc6 hebt met een game een andere game uitbrengen. Ik denk dat het nog wel een jaartje gaat duren maar dan komt er weer een zeer heilig spel op de markt
Uhm, UT is nog steeds een wereld spel en als je in een redelijke of goede clan zit en veel wars speelt blijft het nog steeds heel gaaf hoor....Op woensdag 18 juli 2001 03:08 schreef Raven_ het volgende:
[..]
En iedereen heeft eigen smaak... dat mensen UT nog steeds leuk kunnen vinden........
Zelfde geld voor CS eigenlijk....
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Wordt deze standalone?! Wordt deze singleplayer?!
Verwijderd
Tsja, Emperor:BfD is 3D en je moet heel veel shoot'um commandos gevenOp woensdag 18 juli 2001 04:23 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Ja, das pas een vette 3Dshootemup!
Ik vind Doom nog steeds erg vet (voor af-en-toe)....laatst nog met een paar vrienden geLANned!
Verwijderd
Yep een mod is volgens mij geen standaloneOp woensdag 18 juli 2001 13:59 schreef RaDKiLL het volgende:
Een andere game, belangrijker een andere engine. En TFC is ook een HL Mod toch?!
Wordt deze standalone?! Wordt deze singleplayer?!
Verwijderd
Iddd, _als_ ik een shiet hem omhoog speel, dan speel ik halflife...Op woensdag 18 juli 2001 09:00 schreef TAG_Speedy het volgende:
Half-Life natuurlijk!
Alleen de pizzabezorger kan me voor een paar seconde achter m'n computer vandaan krijgen dan
Verwijderd
seriously man, zie je die knipoog bij mijn berichtjeOp woensdag 18 juli 2001 03:08 schreef Raven_ het volgende:
[..]
Uit welk gedeelte van de wereld kom je? Iemand die DAIKATANA LEUK VINDT!??!
kep veel andere shooters gespeeld daarna maar sorry HL is het tofst
www.tradealliance.nl
helemaal mee eensOp donderdag 19 juli 2001 13:45 schreef xDeLiriuMx het volgende:
Quake I
Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!
Ik zei toch dattie vet was?Op donderdag 19 juli 2001 13:45 schreef xDeLiriuMx het volgende:
Quake I
Ik was eerst naar een LANparty geweest met een vriend, waar ik 1e, en hij 2e werd met quake3.Op donderdag 19 juli 2001 01:40 schreef null_brain het volgende:
[..]
seriously man, zie je die knipoog bij mijn berichtjenatuurlijk vond ik het niet leuk
Hij had een webcam + diakatana gewonnen, en ik een webcam + diablo2
Euh, hij had hem wel 5 minuten gespeeld
waneer komt ie uit?Op donderdag 19 juli 2001 13:45 schreef xDeLiriuMx het volgende:
Quake I
dat kan ik dagen achtermekaar blijven spelen,
je word er alleen zo moe van
Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?