Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb sinds kort een Huawei p10, maar ik krijg bijna nooit meldingen binnen. Hoe kan ik dit aanzetten? In mijn instellingen heb ik alles al aangezet.

Ook als ik op whatsapp ga, krijg ik opeens wel meldingen binnen die k al een uur geleden binnen heb gekregen.

Wie weet hoe ik dit aan kan zetten?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:29
Een snelle zoekopdracht leert mij het volgende:

"You need to go into battery settings. There is an option called "close apps on screen lock" or something similar. There you need to whitelist apps from which you want to receive notifications. Apps that are not whitelisted will be closed when you lock your screen and they will only refresh when you open the app again."

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02:01

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd gezien het feit je meldingen pas binnenkomen wanneer je een app opent. Staat de energiebesparing / doze waarschijnlijk te krap afgesteld. Waardoor apps meteen worden gesloten wanneer deze worden geminimaliseerd.

Kun je eens kijken of je ergens een instelling kan vinden om dit uit te zetten. (Gaat vaak per app)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alles geprobeerd, het lukt niet. Ik ga toch maar eens even naar de telefoonwinkel.
Iig bedankt voor jullie hulp!