Nieuwe Commandos game

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06:46
Kalypso koopt de rechten van Commandos op en gaat aan nieuwe delen werken.

Het is een lange tijd geleden dat we iets van de Commandos franchise hebben vernomen, maar er gaat nu nieuw leven ingeblazen worden. Kalypso Media heeft aangekondigd dat ze de rechten op de franchise hebben aangeschaft en dat ze de games willen terugbrengen.

Het plan is om nieuwe Commandos games te gaan maken voor alle platformen, maar ook spreken ze van deze games ‘reviven’. Of ze daarmee de franchise in het algemeen bedoelen of ook remasters/remakes, is niet helemaal duidelijk.

Wat het ook gaat zijn, er komen in ieder geval nieuwe Commandos games aan. Dat werd wel tijd ook, want het laatste deel stamt alweer uit 2006.

https://www.kalypsomedia....c-pyro-studios-franchises

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

nieuws: Kalypso koopt rechten Commandos-gamereeks en plant nieuwe titels en r... :)

Ach, goeie ouwe tijd, zullen we maar zeggen. Ben bang dat "rebirths" een naam hebben maar nooit meer de sfeer.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 12:29

Aight!

'A toy robot...'

Veel plezier mee gehad vroeger!!

Goede herinneringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06:46
Ik heb Shadow Tactics net opgepikt voor de Xbox One.. Dat is een game die vergelijkbaar is met Commandos. Iemand ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Ik heb ervaringen met Shadow Tactics. Geweldige game. Met heel heel veel plezier uitgespeeld... een waardige Commando's kloon met leuk verhaal, en... Ninja's! >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

Behind Enemy Lines vroeger helemaal kapot gespeeld, maar ik deel de mening van @MAX3400. Ik verwacht niet dat een reboot de sfeer en gameplay kan kloppen van de oude games en enkel de naam en het thema mee zal dragen.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sergelwd
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-04-2021
Als ze alleen al de co-op functies reviven ben ik tevreden..
wat een gedoe was dat met al die out of sync problemen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dr86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Zag net een trailer van Desperados 3 opduiken. Ben benieuwd, graphics vind ik niet heel denderend.

https://gamer.nl/artikele...dic-onthult-desperados-3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Zolang het maar lijkt op Desperados 1 qua speelstijl en niet Desperados 2 wat ronduit waardeloos was vind ik het de gok nog wel waard.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

2 was inderdaad ronduit bagger om te spelen. Met 1 heb ik me echt heel veel uren vermaakt. Ik hoop dat er nog wel wat meer games zoals Desperados en Commando's komen. En dan bij voorkeur geen 3D, maar gewoon lekker dat isometrische perspectief dat de oude hadden. Dat speelde prima. Echt uren tactieken uitdenken en proberen. Voor zowel Commando's als Desperados.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

@TERW_DAN zoals hierboven aangegeven is Shadow Tactics ook echt een aanrader, hij is nu in een bundle te verkrijgen voor een prikkie: https://www.humblebundle.com/games/unity-bundle?
En niet te vergeten, draait ook nog eens heerlijk op Linux!

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik zag ook een demo op Steam staan, die vanavond maar eens proberen.
Bedankt voor de tip van de Humble Bundle @True dat is nog wel een leuk bedrag om er een keertje op stuk te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:04

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Shadow Tactics alleen kost al iets van 37 euro op steam. Dus dat is geen geld op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Hier graag alleen inhoudelijk over de game uit de topictitel, straks gaat het alleen nog maar over een andere game en dat kan beter in een eigen topic dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Nou eind 2019 komt ie, heb er wel zin in. Hopelijk nemen ze de controls van Shogun mee, dat werkte echt veel beter dan die waardeloze console ports van de originele Commandos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-06 09:27

Roland

Schnitt!

Dat is voor mij lang geleden dat ik de eerste Commandos speelde.Het gaat om Commandos 2 HD remasterd: https://www.kalypsomedia....cle/1007/number/EU10454.1

...Make every cut count, even if it is one frame...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Voor de pc gereleased, consoles worden in 'spring 2020' gereleased, maar nergens wanneer de Mac-versie komt (wel op de website benoemd dat deze er gaat komen). Iemand hiervoor een releasedate gespot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HappyPinguin
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 04:25
Pepppie schreef op zondag 26 januari 2020 @ 09:02:
Voor de pc gereleased, consoles worden in 'spring 2020' gereleased, maar nergens wanneer de Mac-versie komt (wel op de website benoemd dat deze er gaat komen). Iemand hiervoor een releasedate gespot?
Volgens het Kalypso Forum geldt voor de Mac-versie ook "Spring 2020" als releasedate.

Ik speel het ondertussen al een tijdje op de PC, maar er zitten wel aardig wat bugs in. Voorbeelden als: vijanden die vastlopen, items (Duitse uniformen) die verdwijnen tijdens het spelen of na het opnieuw laden van een missie, mission objectives die missen uit het lijstje. Het maakt het spel zeker niet onspeelbaar en Kalypso is druk bezig met alle bugs verhelpen, maar het maakt het spel er niet altijd leuker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Laatst online: 01-08 19:47
Ik lees helaas ook enkel slechte verhalen. Toch zonde, had het graag gespeeld. Maar in principe is die oude ook nog gewoon speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Echt niet.
  • Laatst online: 19-09 10:10

Echt niet.

Gewoon niet.

Ik heb veel plezier beleefd met de multiplayer in de oude versie, maar die crashte nogal eens. Voor alleen een stabiele MP had ik hem, samen met mijn broers, direct gekocht. Maar nee, die was geschrapt. In een livestream - van de developer nota bene - zag ik grafische bugs die er voorheen niet eens in zaten en viel het op dat de nieuwe textures maar half uitgevoerd waren. Het kruipen van de commando's ziet er niet uit. Kortom: ze hebben het echt compleet verkloot. Echt jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

Aan de reviews en reacties te zien is het dus gewoon een snelle cashgrab gericht op nostalgiegevoelens, jammer - vroeger veel lol beleeft aan de Commandos games. :|

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 16:54

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Voor een split-second dacht ik dat de C64 hit "Commando" opnieuw uitgebracht ging worden (8>
Yes, I'm that old... :/

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

• Echt niet.
  • Laatst online: 19-09 10:10

Echt niet.

Gewoon niet.

Plan B komt deze zomer uit: Desperados III
Pagina: 1