Britse verzekeraar draait op voor kosten gratis televisies

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:09
Betreft geek: Britse verzekeraar draait op voor kosten gratis televisies voor Belgen
@faraga

Leuk artikel hoor, maar ik vraag me echt af wat de link met Tweakers hier is? Behalve dan dat er ook wel eens televisie reviews zijn, maar dat vind ik al heel ver gezocht eerlijk gezegd. Het is een verzekeringskwestie van een verkoper van televisies naar aanleiding van een marketingstunt die tot dusver geheel aan Tweakers voorbij is gegaan (en terecht).

Zulk nieuws is leuk voor de "opmerkelijk" categorie op Nu.nl maar op Tweakers verwacht ik Tech nieuws of iets wat daar heel dicht tegenaan zit.

Tjolk is lekker. overal en altijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• faraga
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-10 19:00
Je hebt gelijk dat de link met tech niet veel groter is dan dat het gaat om een keten die televisies verkoopt. We berichten echter wel vaker over acties van een elektronicaketen, zoals deze.

Omdat het ook meer een grappig nieuwtje dan "echt" nieuws is, heb ik hem ook gepubliceerd in onze eigen equivalent van 'opmerkelijk', namelijk .geek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
Bedankt voor je reactie.
faraga schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 08:58:
Je hebt gelijk dat de link met tech niet veel groter is dan dat het gaat om een keten die televisies verkoopt. We berichten echter wel vaker over acties van een elektronicaketen, zoals deze.
Nou ja, dat artikel gaat nog over een door een Tweaker opgezette website die toevallig over een Media Markt actie gaat. Daar is de link met Tweakers evident.

Je hoeft je verder ook niet te verantwoorden ofzo hoor, ik geef gewoon feedback en je hoeft het niet met mij eens te zijn of mij te overtuigen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Tjolk schreef op maandag 16 juli 2018 @ 16:49:
Zulk nieuws is leuk voor de "opmerkelijk" categorie op Nu.nl maar op Tweakers verwacht ik Tech nieuws of iets wat daar heel dicht tegenaan zit.
De .geek categorie waar het in zit is ook wel vergelijkbaar met zo'n categorie. Daar ga je geen hele serieuze nieuwsberichten in vinden.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
Dat snap ik, maar dan nog verwacht ik dat er toch enigszins een relatie is met Tweakers of de reguliere onderwerpen hier. Dus consumentenelektronica, software, games, ruimtevaart, de fabrikanten daarvan of iets uit de community.

Hier in het dorp heeft de lokale witgoedboer ook wel eens acties, maar dat verwacht ik in het lokale sufferdje te lezen en niet op Tweakers. Net zoals ik nieuws over Android P hier verwacht te lezen en niet in het lokale sufferdje.

En nogmaals: ik geef hier gewoon feedback, daar is dit forum voor. Niemand hoeft het met mij eens te zijn of de gemaakte keuze richting mij te verantwoorden.