Moest bij iemand dat KPN kostenbeheerprogje erop zetten. Vreemde was alleen als hij verbinding wilde maken, vervolgens het password vroeg en ik hem cancelde dat er 13 ct in het kostenoverzicht stond. Klopt het dat je voor een mislukte inbelpoging gewoon 13 ct moet betalen. Zo ja :
KPN
Nou ik ben het met je eens dat het
KPN is, maar hier gaat dat ff niet op vinnik.
Het klopt inderdaad dat het geld kost als het inbellen niet lukt. Tenminste, als je wel contact hebt gehad met de provider. Als de provider dus zeg maar wel 'opneemt' bij het inbellen, kost dat gewoon het starttarief. Wil de verbinding nu niet lukken, is dat niet de schuld van de KPN maar van de provider!
Het klopt inderdaad dat het geld kost als het inbellen niet lukt. Tenminste, als je wel contact hebt gehad met de provider. Als de provider dus zeg maar wel 'opneemt' bij het inbellen, kost dat gewoon het starttarief. Wil de verbinding nu niet lukken, is dat niet de schuld van de KPN maar van de provider!
HetNet = KPNOp dinsdag 17 juli 2001 23:08 schreef bavara het volgende:
Nou ik ben het met je eens dat hetKPN is, maar hier gaat dat ff niet op vinnik.
dan mag je van mij iddOp dinsdag 17 juli 2001 23:13 schreef Kruimeltje het volgende:
[..]
HetNet = KPN
Slapende honden bijten niet
Ik kan mij herinneren dat de KPN ooit een softwarefout had op de centrales. Het was toen een tijd heel moeilijk of onmogelijk om in te bellen. Dus honderden mensen wilden inloggen, belden in en betaalde het starttarief. Maar connectie ho maar. En wat doet een normaal mens die probeert het nog een keer, en nog eens. En achteraf blijkt dat het probleem bij de KPN ligt.. Zo wordt je nou rijk. En de KPN verdient genoeg, ze hebben dit jaar alleen verschrikkelijk veel aangekocht. Wacht volgend jaar maar af, als die bedrijfjes winst maken...
Ja klopt. 10 cent voor het beruchte "startduppie", die altijd wordt gerekend zodra de andere kant heeft opgenomen.
Die 3 andere centen zijn gewoon de tijd die je verbonden bent geweest....
Moet je maar in 1 keer goed inloggen
Die 3 andere centen zijn gewoon de tijd die je verbonden bent geweest....
Moet je maar in 1 keer goed inloggen
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Verwijderd
HetNet = Planet Internet = KPNOp dinsdag 17 juli 2001 23:13 schreef Kruimeltje het volgende:
[..]
HetNet = KPN
Maarreh dat is niet echt provider specifiek ofzo hoor! Planet is nog steeds een van de betere providers (al 3 jr de beste volgens de consumentenbond). Ik had met Solcon, en Zonnet ook wel problemen met inbellen..
Laat dit topic nou ook niet ontaarden in het zoveelste "ik kots op KPN" topic. Daar staan er nu al heel veel van open.
ja klopt, je hebt wel gewoon verbinding met via de telefoonlijn. dat wil niet zeggen dat je ook gelijk internet dus een tcp/ip hebt/krijgt.
Nog leuker wordt het als je ISDN gebruikt.
Daar heb ik eens een telefoon-rekening gezien die bijna geheel uit mislukte inbel bestond, en elke keer maar betalen, 10x per minuut ofzo ...
Das nou de prijs die je betaalt als je een monopolist je telecom laat doen.
Daar heb ik eens een telefoon-rekening gezien die bijna geheel uit mislukte inbel bestond, en elke keer maar betalen, 10x per minuut ofzo ...
Verwijderd
nee das de prijs als de monopolist zijn prijzen wil verlagen maar het niet mag van de opta.Op donderdag 19 juli 2001 12:20 schreef JiveDAF het volgende:
Verwijderd
Dat is dan toch echt je eigen schuld, met ISDN kun je sneller verbinden, dus ook makkelijker mislukte pogingen doen, maar je bent zelf degene (of door jou geinstalleerde software) die gaat inbellenOp donderdag 19 juli 2001 12:20 schreef JiveDAF het volgende:
*proest*Op donderdag 19 juli 2001 12:24 schreef Bart_traB het volgende:
[..]
nee das de prijs als de monopolist zijn prijzen wil verlagen maar het niet mag van de opta.
Pagina: 1