Wat ben je waard? De Tweakers Elect salarischecker.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:25
Mede-auteur:
  • Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Zoals je in de .plan hebt kunnen lezen willen we een 'salaris checker' maken. Eigenlijk een geautomatiseerde versie van het Wat verdient de ICT'er / GoT'er? (deel 13) topic. We merken dat jullie Tweakers Elect ook gebruiken om te kijken hoe je ‘in de markt’ ligt.

Zoals gezegd: Daar willen we jullie verder bij gaan helpen. Een van de nieuwe ideeën van het Elect team is een salarisbenchmark op basis van je profiel. We gaan dat stapje voor stapje uitwerken, op basis van jullie feedback. Sterker nog: daar beginnen we direct mee. In de poll in de .plan kun je aangeven wat deze tool voor jou zou moeten doen:

Maar we willen nog wat meer van jullie weten. Zou je eigenlijk wel gebruik maken van een salaristool die door Tweakers Elect is ontwikkeld? We zijn benieuwd of het eerste wat je denkt: "Nee, ik zou de checker niet gebruiken"is, of dat je 'm toch gaat gebruiken.

Als je 'm gaat gebruiken: wanneer zou je dat doen? Alleen als je van baan wisselt? Of aan het einde van het jaar, voor je beoordelingsgesprek? Of bijvoorbeeld op een meet-up of verjaardag om te laten zien hoeveel je waard bent.

Laatste vraag: Waar moet een salaristool voor jou aan voldoen?
  • Betrouwbare informatie
  • Transparante berekening
  • Makkelijk in gebruik
  • Makkelijk te vinden
  • Anders, namelijk...
We zijn heel benieuwd naar jullie input.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Renald0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-05 17:08
Graag ook uurtarief voor freelancers in de tool opnemen - ook dat lijkt me heel leerrijk.
En aangezien ik Belg ben, graag een opdeling tussen NL en BE, want dat vergelijkt zo lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:40

Boss

+1 Overgewaardeerd

Het zou inderdaad ook zeer waardevol zijn om op basis van uurtarief te kunnen vergelijken. Veel mensen werken als ZZP-er of op uurbasis. Het kunnen benchmarken van eigen tarieven met andere tarieven is dan wel heel prettig. Ik denk dat veel van de parameters gelijk zijn: opleiding, ervaring, skills, reisafstand.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-05 08:36
Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/images/6b1b74e973866ee8981068fb8cb4cec8/tenor.gif

Ja, ik ga er gebruik van maken mits er natuurlijk relevante & interessante informatie in te vinden is.

Wat ik vaak merk bij menig salariskompas is dat ik de vragen niet juist kan beantwoorden. Mijn functietitel (UX Designer) staat er dan bijvoorbeeld niet bij, waardoor ik genoegen moet nemen met "grafisch werknemer" of "anders". Dan kun je eigenlijk de uitslag van een salariskompas al niet meer gebruiken. Idem voor andere vragen zoals je branche, je skills etcetera. Een voorbeeld bij Elect is dat je nu vrije velden hebt voor skills, waardoor je hetzelfde op verschillende vormen invult om maar niks te missen. Dan houdt het al heel erg snel op.

Ik zou hem gaan gebruiken op het moment dat ik twijfel of ik niet meer moet verdienen. De trigger daarvoor kan zijn dat we nieuwe collega's krijgen, een stukje van de maand is overgebleven bij mijn salaris of gewoon puur yolo omdat ik het toevallig tegenkom. Wat de trigger is om hem in te vullen lijkt mij niet heel interessant (misschien voor de MarCom). Wat ik wel graag zou willen is dat het kompas voor mij gaat werken. Dat het mij op de hoogte houdt als het gemiddelde salaris verandert en dit in mijn nadeel werkt. Ik zou hem eigenlijk maar 1 keer willen invullen en dan nog een beetje bijsturen hier en daar.

Een salaristool moet natuurlijk aan al die zaken voldoen :+ En strontjegoed werken op de mobiel, maar ik ben daar natuurlijk een beetje biased over :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fireblack
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-05 18:26
Salarischeck hier gebruiken ? Jazeker.

Eisen:
* makkelijk in gebruik.
* Job-beschrijving en werkzamheden duidelijk aan geven.
* Salaris (zo een hekel aan vage dingen)
* overstap van ander bedrijf met extra kosten ok?
* Doorgroei-mogelijkheid binnen hoeveel jaar ?
* Inzage geven in de vraag naar bepaalde tags(skills), hier dus de minimale skill-level laten zien en de gewenste skill-level.
minimaal = niet zo goed onderhandelingspositie.
gewenst = goede onderhandelingspositie.

* Makkelijk inzicht in het bedrijf war je gaat werken zelf:
Review van bedrijven (net als winkels). Achievement systeem or certificaten met de bedoeling om inzicht te geven voor mij als werknemer, is het wel slim om daar te gaan werken. (voorbeeld: ze staan in het nieuwe dat ze bankroet gaan)
(anoniem, en gecheckt door jullie)
5 mensen van hetzelfde bedrijf, hebben aangegeven dat er goede opleidingsmogelijkheden zijn.
Resultaat = Pluspunt op opleidingsmogelijheden ? (of een sterrensysteem).
Achtergedachte is ik vertrouw het bedrijf niet dat zegt dat ze iets doen maar als je binnen bent het er toch niet is.

extra(irritatipunt):

** geen marketing termen gebruiken, bedoel hiermee elke 2 jaar hebben recruiters niks beters te doen dan nieuwe namen verzinnen voor een baan.
Cloudbeheerder, wat moet dat voorstellen? daar kun je zoveel in onderbrengen dat je niet weet waar het over gaat.
hou het op de echte werkzamheden die gedaan moeten worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-05 17:56
Belangrijkste eisen zijn hierboven wel genoemd, en zijn naar idee ook wel duidelijk.
Wat me wel belangrijk lijkt, is dat de inhoud (zoveel mogelijk) afgeschermd is voor recruiters, ook niet tegen betaling.

Het is bloed irritant als een recruiter naar je toe komt, en beweert te weten wat je verdient, en zegt dat je makkelijk 30% meer kan krijgen. Ze houden namelijk nooit rekening met secundaire arbeidsvoorwaarden.

Die transparantie tussen elkaar is goed, maar laten we vooral zorgen dat er een goed beeld ontstaat over het totaal plaatje, dat getalletje zegt maar de helft.

Even niets...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeef
FireDrunk schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 09:23:
Belangrijkste eisen zijn hierboven wel genoemd, en zijn naar idee ook wel duidelijk.
Wat me wel belangrijk lijkt, is dat de inhoud (zoveel mogelijk) afgeschermd is voor recruiters, ook niet tegen betaling.

Het is bloed irritant als een recruiter naar je toe komt, en beweert te weten wat je verdient, en zegt dat je makkelijk 30% meer kan krijgen. Ze houden namelijk nooit rekening met secundaire arbeidsvoorwaarden.

Die transparantie tussen elkaar is goed, maar laten we vooral zorgen dat er een goed beeld ontstaat over het totaal plaatje, dat getalletje zegt maar de helft.
Elect werkt zo dat jij en de werkgever weten dat er overeenstemming is, maar jullie weten niet van elkaar wat het bedrag en de eventuele marge is. Die info blijft bij ons, ook als er een match is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FireDrunk
Dat klinkt mij te vaag. Dan geeft een werkgever toch gewoon op tussen de 2500 en 4500 afhankelijk van het profiel, dan match 80% van de nederlandse IT-ers.

Die 'match' kan ook niet alleen op het getal zijn, die moet op meer vlakken zijn. Er moet een 'waarde' aan je pensioen hangen, een waarde aan een leaseauto, een waarde aan de hoeveelheid vakantiedagen etc.

Of mis ik nog iets?

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Intermediar salaris tool scoort al jaren veel te hoge bruto bedragen, dat ik altijd dacht: wtf, ik ben zwaar onderbetaald.

Een realistische salaris checker is dus belangrijk :=

Maar... hoe je dat kan maken? Geen flauw idee.

Anders moet het antwoord altijd zijn: 'Marktconform :+ '

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeef
FireDrunk schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 09:31:
Dat klinkt mij te vaag. Dan geeft een werkgever toch gewoon op tussen de 2500 en 4500 afhankelijk van het profiel, dan match 80% van de nederlandse IT-ers.

Die 'match' kan ook niet alleen op het getal zijn, die moet op meer vlakken zijn. Er moet een 'waarde' aan je pensioen hangen, een waarde aan een leaseauto, een waarde aan de hoeveelheid vakantiedagen etc.

Of mis ik nog iets?
Uiteraard is er op meer punten een match nodig op Elect. denk daarbij aan: aantal uren beschikbaar, aantal thuiswerkdagen, reistijd je skills en natuurlijk de bullshitvragen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeef
Motrax schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 09:52:
Intermediar salaris tool scoort al jaren veel te hoge bruto bedragen, dat ik altijd dacht: wtf, ik ben zwaar onderbetaald.

Een realistische salaris checker is dus belangrijk :=

Maar... hoe je dat kan maken? Geen flauw idee.

Anders moet het antwoord altijd zijn: 'Marktconform :+ '
We hebben een formule in gedachte, dat zal de eerste keer (keren) nog echt niet goed zijn maar we willen dat verder ontwikkelen op basis van jullie feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

zeef schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 10:00:
[...]

We hebben een formule in gedachte, dat zal de eerste keer (keren) nog echt niet goed zijn maar we willen dat verder ontwikkelen op basis van jullie feedback.
Ah de befaamde formule van het salaris topic: 100,- bruto per leeftijdsjaar ;)

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeef
Motrax schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 10:09:
[...]
Ah de befaamde formule van het salaris topic: 100,- bruto per leeftijdsjaar ;)
:D Nee, wel iets innovatiever. Maar we willen eerst graag weten wat het ding voor jullie moet doen, dan bouwen we een experimentele variant en met verdere feedback bouwen we die uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 483913

Ik zou graag een grafiek zien van de gemiddelde lonen in een bepaalde sector.

Bijv.
Je kiest medische sector -> .Net Developer.
De tool neemt dan alle gebruikers die .Net Developer zijn in de medische sector. De tool sorteert deze per leeftijd en maakt zo een grafiekje op.
Nadien kan ik mijn eigen loon ingeven op elke leeftijd en zo kan ik zien of ik minder/gelijk/meer verdien dan het gemiddelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Dat is niet veel intilligenter dan SalarisKompas enzo. Leeftijd is in veel vakgebieden en in veel gevallen misschien wel de belangrijkste factor, maar zeker niet de belangrijkste.

@zeef Misschien is een 'bandbreedte'-factor een idee. Je voegt als gebruiker steeds meer 'opties' toe die de bandbreedte van het salaris kleiner maken.
Met een beetje machine learning (of gewoon een slim algoritme) zou best uit te 'rekenen' zijn welke primaire, of secundaire arbeidsvoorwaarden de grootste impact op de bandbreedte hebben.

Ik zou graag zien dat de tool daarin een simpele interface geeft, waarin je dus zoals @Anoniem: 483913 al zegt, eerst wat basisgegevens invult, en daarna zou de tool automatisch 'bandbreedte' opties moeten geven die het meeste impact hebben binnen het vakgebied dat je zit.

Bij systeembeheer denk ik dan vaak aan leeftijd, en misschien opleiding.
Bij de wat exotischere vakgebieden (data analist, devops, machine learning expert ofzo) zouden certificeringen, specifieke persoonlijke vaardigheden misschien wel een grotere rol spelen.

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:33
Primaire en Secundaire arbeidvoorwaarden met elkaar kunnen vergelijken.
Thuiswerken pensioen bonus etc

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 727952

Misha schreef op maandag 16 juli 2018 @ 15:06:
[afbeelding]

Ja, ik ga er gebruik van maken mits er natuurlijk relevante & interessante informatie in te vinden is.

Wat ik vaak merk bij menig salariskompas is dat ik de vragen niet juist kan beantwoorden. Mijn functietitel (UX Designer) staat er dan bijvoorbeeld niet bij, waardoor ik genoegen moet nemen met "grafisch werknemer" of "anders". Dan kun je eigenlijk de uitslag van een salariskompas al niet meer gebruiken. Idem voor andere vragen zoals je branche, je skills etcetera. Een voorbeeld bij Elect is dat je nu vrije velden hebt voor skills, waardoor je hetzelfde op verschillende vormen invult om maar niks te missen. Dan houdt het al heel erg snel op.

Ik zou hem gaan gebruiken op het moment dat ik twijfel of ik niet meer moet verdienen. De trigger daarvoor kan zijn dat we nieuwe collega's krijgen, een stukje van de maand is overgebleven bij mijn salaris of gewoon puur yolo omdat ik het toevallig tegenkom. Wat de trigger is om hem in te vullen lijkt mij niet heel interessant (misschien voor de MarCom). Wat ik wel graag zou willen is dat het kompas voor mij gaat werken. Dat het mij op de hoogte houdt als het gemiddelde salaris verandert en dit in mijn nadeel werkt. Ik zou hem eigenlijk maar 1 keer willen invullen en dan nog een beetje bijsturen hier en daar.

Een salaristool moet natuurlijk aan al die zaken voldoen :+ En strontjegoed werken op de mobiel, maar ik ben daar natuurlijk een beetje biased over :-)
Hier sluit ik me bij aan. Ik heb bijvoorbeeld meerdere opleidingen gedaan, maar werk weer minder dan 40 uur. Beiden kan ik vaak niet opgeven. Hierdoor zou ik (als it-consultant van 26 met universitaire opleidingen en 1 jaar werkervaring) met 32 uur in de week volgens de ene salariswijzer een maandsalaris van 2144 (loonwijzer.nl) moeten verwachten, en volgens de andere een salaris van 3560 (volgens het salariskompas van intermediair en de nationale vacaturebank).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarathustra
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-04-2020
Nee, ga ik niet gebruiken. De enige manier waarop je iets kunt zeggen over een salaris is op basis van statistieken en statistieken zeggen - totaal - niets over een individu. Daarnaast hangt een salaris af van de match tussen functie, persoon en bedrijf.

Veni, vidi, vici - ik kwam, zag en overwon de drempels van het leven - denk ik dan maar, en vond vriendschap

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Willen gebruiken zeker, maar het hangt echt af van de kwaliteit of ik het zou blijven gebruiken.

Lastigste zijn denk ik de details. Details kunnen veel uitmaken, maar teveel differentiatie maakt het ook lastig om patronen te herkennen, omdat je dan veel meer data nodig hebt.

Als ik kijk naar m'n eigen situatie:

Wat ik vaak mis zijn de scheiding tussen opleiding en werkniveau en het kunnen invoeren van niet afgeronde opleidingen. Ook certificaten ontbreken vaak of zijn niet goed uitgewerkt. Het totaal aantal certificaten, de specifieke certificaten die je hebt en ook hoe lang je ze al hebt maken veel verschil.

Zo heb ik zelf qua afgeronde opleiding alleen VWO, want twee bachelors allebei niet afgerond, maar werk op HBO / WO niveau en dat verschuift steeds meer naar WO nu ik meer de architecture kant op ga. Daarnaast heb ik 16 van de 25 Salesforce certificaten, waaronder Application Architect en System Architect, wat de tweede en derde meest waardevolle Salesforce certificaten zijn.

Dat gecombineerd met slechts 2,5 jaar werkervaring in Salesforce, met daarvoor nog wel 5,5 jaar parttime bijbaan in CRM (ongeveer 2 jaar FTE), zorgt dat ik gigantische skews heb tussen (tertiaire) opleiding, ervaring en vakspecifieke opleiding. Dat laatste is verreweg het significants aan het worden bij mij, maar dat kan ik bijna nooit goed invoeren, waardoor het altijd lijkt alsof ik zwaar overbetaald wordt.

Kijk ik naar Artisan Hub, een platform waar Salesforce professionals zichzelf met de rest kunnen vergelijken, dan hoor ik bij de 6 meest gecertificeerde Salesforce-professionals van Nederland van de 800 die zich voor Artisan Hub hebben aangemeld en sta ik op plaats 50 als je meeneemt hoe lang je ze al hebt. Op basis daarvan zou ik weer zeggen dat ik wordt onderbetaald. Het is de afweging tussen die verschillende factoren die bepaalt of je nu goed zit, wat zeker als die ver uiteenlopen erg lastig is.

Ook maakt tendens heel veel uit. Salesforce is helemaal hot en happening. Recentelijk twee grote overnames gedaan, groot nieuw hoofdkantoor geopend in San Francisco, marktaandeel blijft groeien, zeer goede jaarcijfers recentelijk gepubliceerd over 2017, GDPR die voor veel werk zorgt voor implementatiepartners, etc. Dat gecombineerd met het gigantische aantal openstaande vacatures voor Salesforce op alle rollen zorgt ervoor dat die jobs steeds beter gaan betalen t.o.v. vergelijkbare banen voor andere pakketten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-05 05:41
Ben heel erg benieuwd hoe jullie dit gaan doen.

Maar meten op basis van certificaten gaat helemaal mis bij bijna iedereen die geen consultant is. Die hebben er vaak geen.

Moet zeggen dat certificaten nooit echt extra salaris opleveren opleiding ja maar simpel papiertje heeft mij nooit iets opgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Bij mij is het inmiddels precies andersom, ontbreken van opleiding maakt eigenlijk al niet meer uit. Alleen zeer relevante master zou nog wel wat kunnen toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Zeker zou ik dit gebruiken. Ik denk met name bij wisselen van baan. Aangezien veel goede icters bepaalde certificaten of opleidingen niet hebben lijkt het me relevant om een betrouwbare tool te hebben die op functieniveau en ervaring salarissen vergelijkt per provincie oid.

Voor freelancers is hier een leuke tool ter inspiratie :

http://thenuschool.com/how-much/?from=boldhome#/start

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:59

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Hopelijk wordt de tool breder dan alleen voor Developers of direct IT gerelateerde functies. Met mijn rol als Product Manager vind ik het moeilijk mijzelf te vergelijken in het topic. Als het mogelijk is om andere functies in de tool te hebben zou een methode om rekening te houden met de wildgroei aan functietitels. Als product manager kan ik ook product owner of customer journey expert of wellicht zelfs business analist genoemd worden en dat maakt vergelijken altijd extra lastig (of zelfs het oriënteren op een nieuwe uitdaging).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Misschien is een gestandaardiseerde lijst functietitels (drop-down) gecombineerd met een taal/pakket/architectuur drop-down een idee.

Bijvoorbeeld:
Developer + Java
Netwerkbeheerder + Cisco
Consultant + Salesforce

Sluit misschien niet 100% aan, maar maakt het wel stuk gemakkelijker om te rapporteren en patronen te herkennen. Je zou het nog kunnen combineren met een tagveld waarin je bepaalde keywords kunt zetten die jouw functie omschrijven (max 10), beetje vergelijkbaar met tags hier op het forum. De lijst beschikbare tags zou je na pilot/beta ook kunnen opschonen en waar nodig samenvoegen en dan op slot zetten of in ieder geval approvalsysteem erachter, zodat je wildgroei aan tags voorkomt en je het weer zo gemakkelijk mogelijk houdt om te rapporteren en patronen te herkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Misha schreef op maandag 16 juli 2018 @ 15:06:
Wat ik wel graag zou willen is dat het kompas voor mij gaat werken. Dat het mij op de hoogte houdt als het gemiddelde salaris verandert en dit in mijn nadeel werkt. Ik zou hem eigenlijk maar 1 keer willen invullen en dan nog een beetje bijsturen hier en daar.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Het zou fijn zijn als zo'n tool jou kan blijven helpen. Er zou dan ook een onderscheidende factor moeten zijn, niet een zoveelste kopie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Als aanvulling daarop zou het leuk zijn als je suggesties krijgt voor skills die je salaris flink kunnen verbeteren, zoiets als wat je met LinkedIn Premium ziet bij vacatures op LinkedIn.

Of in ieder geval welke skills anderen gemiddeld genomen hebben in vergelijkbare functies die jij nog niet hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FireDrunk
Wanneer komt de eerste private beta? :+

Even niets...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeef
Ik denk na de vakantieperiode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Bijna oktober inmiddels, dus denk dat we wel kunnen zeggen dat de vakantieperiode voorbij is. Is er al nieuws? Ben erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Het opmerkelijke is dat hier iedereen heel enthousiast is, maar dat op Tweakers Elect er veel minder interesse wordt getoond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

zeef schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 15:56:
Het opmerkelijke is dat hier iedereen heel enthousiast is, maar dat op Tweakers Elect er veel minder interesse wordt getoond.
Is het live dan?
Ik heb wel wat gehoord over Tweakers Elect,maar ernaar navigeren via de hoofdpagina is moeilijk denk ik.

[ Voor 17% gewijzigd door 3x3 op 03-10-2018 16:03 ]

| live and give like no one else |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
3x3 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 16:00:
[...]

Is het live dan?
Ik heb wel wat gehoord over Tweakers Elect,maar ernaar navigeren via de hoofdpagina is moeilijk denk ik.
Nee, een 'smoke test' met een button die je naar nationale salarisonderzoek van Intermediair brengt. Dat verkeer dat meten we en bij massive verkeer weten we dat het een ding is wat we moeten doen. In tegenstelling tot de poll bij de .plan en de comments hier, blijft het op Elect vrij stil. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 19:37
zeef schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 16:09:
[...]

Nee, een 'smoke test' met een button die je naar nationale salarisonderzoek van Intermediair brengt. Dat verkeer dat meten we en bij massive verkeer weten we dat het een ding is wat we moeten doen. In tegenstelling tot de poll bij de .plan en de comments hier, blijft het op Elect vrij stil. 8)7
De salariskompas heb ik al een keer bekeken. Dat maakt het minder interessant om op de link te klikken.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Zijn er nog updates hierover @zeef?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zeef
In de komende sprint maken we een begin. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeef
Sneak preview:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/wEILqB8G3p3A6KbHVZxzOG31/medium.png

details
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qyvv0M4l3NdumVMY1bxhUe2D/thumb.pngAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/h8WCc52KYQSjDAI1O8WzSogo/thumb.png

We hebben een prototype ontwikkeld en dat tijdens de Tweakers Dev Summit getest. De learnings die we daar hebben opgedaan zijn verwerkt in de eerste publieke versie die ergens vandaag naar Elect wordt gepusht. Let wel, het is een eerste aanzet. Het zal ongetwijfeld nog niet perfect zijn en we hebben jullie feedback daarom nodig om onze berekening te optimaliseren. Klopt er iets niet (of juist wel :P): laat het ons weten.

We zijn heel benieuwd naar jullie ervaring!
Pagina: 1