Toon posts:

Act-labs ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb na het bestuderen van alle topics en revieuws besloten de knip flink open te trekken voor een Act-labs :9 Alleen schreef iemand in een topic het volgende :
...Ik heb het Force RS stuur nu ongeveer een jaar. Destijds Fl 450 voor betaald.
Het is een heel degelijk stuur, met hele stevige force krachten. Wat dat betreft geen klagen. Voor het echt fijne werk (Grand Prix Legends, GP3 enzo) zou ik je dit stuur afraden, omdat het niet zo precies is en je er niet heel snelle stuurbewegingen mee kunt maken...
Nu is dit de enige negatieve reactie die ik gelezen dus ik blijf nu nog bij mijn keuze alleen zijn er mensen met een act-labs die dit bevestigen of juist kunnen tegenspreken ?

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08-2025
Tegen... Er is niks negatiefs over de Act-Labs te melden, iig niet met het exemplaar dat ik onder mijn neus had (heb het verkocht wegens k*t bureau, pastte niet, net zoals elk ander stuur niet past :'(). Zeker niet in combi met de shifter en (wat ik niet had aangezien het er nog maar net is) de koppeling!!! :9~ Damn, nu nog een setje banden kopen en je kunt écht wegrijden... :7

.... Ik weet het ook niet

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
Ik heb er een in bestelling staan, wees gerust, je kunt er nog tot eind JULI (* ON BACKORDER *
Shipping end of July) over nadenken, ze zijn overal op namelijk...

ik denk dat als je de kracht wat minder heftig zet dat je wel aardig moet kunnen draaien, daarbij moeilijk draaien is meestal realistischer..

• mbvisiontt
Op dinsdag 17 juli 2001 23:03 schreef _-= Erikje =-_ het volgende:
Ik heb er een in bestelling staan, wees gerust, je kunt er nog tot eind JULI (* ON BACKORDER *
Shipping end of July) over nadenken, ze zijn overal op namelijk...
Kijk, zó goed zijn ze nou... ;)

Edit: Ik lijk wel een Act-Labs ambassadeur... :)

• _-= Erikje =-_
komt door een of andere leverancier van ACT die een crusiaal onderdeel niet kan leveren :(

BOEHOEHOEHOE :(

• mbvisiontt
Op dinsdag 17 juli 2001 23:15 schreef _-= Erikje =-_ het volgende:
komt door een of andere leverancier van ACT die een crusiaal onderdeel niet kan leveren :(

BOEHOEHOEHOE :(
Heb je via internet besteld, bij Act zelf?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 17 juli 2001 23:12 schreef mbvisiontt het volgende:

[..]

Kijk, zó goed zijn ze nou... ;)
Als ze ze nou in elke winkel verkochten zou dat wel een maatstaf zijn. Vind het wel vreemd waarom niet meer winkels dit stuurtje in hun assortiment opnemen. Verder dan de PSX-shop ben ik nog niet gekomen...

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 17 juli 2001 23:01 schreef mbvisiontt het volgende:
Zeker niet in combi met de shifter en (wat ik niet had aangezien het er nog maar net is) de koppeling!!! :9~ Damn, nu nog een setje banden kopen en je kunt écht wegrijden... :7
Zit er nu standaard een koppelingspedaal op de pedalen, ook als je de shifter er niet bijneemt. En ik weet dat je nu voor 100 gulden meer de shifter erbij hebt...

• _-= Erikje =-_
voorlopig nog nix :(

koppeling is een optie voor zover ik weet...

• mbvisiontt
Op dinsdag 17 juli 2001 23:50 schreef _-= Erikje =-_ het volgende:
voorlopig nog nix :(

koppeling is een optie voor zover ik weet...
Klopt, maar als je het tegelijk koopt is het goedkoper. Of als je al een setje hebt, krijg je korting. :)

Check voor info de Act-Labs website!

Verwijderd

Topicstarter
By the way, gaat er bij die shifter een aparte connector naar je PC of zit de aansluiting voor die shifter op je stuurkast ?

• mbvisiontt
Op woensdag 18 juli 2001 00:16 schreef Kruimeltje het volgende:
By the way, gaat er bij die shifter een aparte connector naar je PC of zit de aansluiting voor die shifter op je stuurkast ?
De kabel loopt naar de achterkant van je stuurkolom, dus niet naar de pc! Good thinking van die jongens... :)

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

is het wel zinvol om zoveel geld uit te geven voor een stuur?
die vraag heb ik mijzelf destijds gesteld toen ik de Act-Labs kocht.
Voor 150 gulden kon ik toon echter MS SideWinder stuur kopen, dus ik heb dat toen gedaan.

Als ik weer voor de keus zou staan zou ik gaan voor een tweedehands Thrustmaster stuur. Het 'MS tandwiel systeem' zuigt (is een niet realistische stuuromgeving).
Maar Actlabs blijft een mooi stuurtje, vind het alleen zo jammer dat psxshop geen koppeling erbij kan leveren (of wel :? ) dus dan moet je alsnog in USA bestellen ... en verzendkosten waar iets van 50USD :(

• mbvisiontt
Op woensdag 18 juli 2001 16:15 schreef erniemars het volgende:
is het wel zinvol om zoveel geld uit te geven voor een stuur?
die vraag heb ik mijzelf destijds gesteld toen ik de Act-Labs kocht.
Voor 150 gulden kon ik toon echter MS SideWinder stuur kopen, dus ik heb dat toen gedaan.

Als ik weer voor de keus zou staan zou ik gaan voor een tweedehands Thrustmaster stuur. Het 'MS tandwiel systeem' zuigt (is een niet realistische stuuromgeving).
Maar Actlabs blijft een mooi stuurtje, vind het alleen zo jammer dat psxshop geen koppeling erbij kan leveren (of wel :? ) dus dan moet je alsnog in USA bestellen ... en verzendkosten waar iets van 50USD :(
Als je de realiteit op z'n best wilt naboosten moet je voor de Act gaan ja... Geen twijfel over mogelijk. Ik neem verder aan dat als psxshop de Act kan leveren, ze ook de onderdelen kunnen leveren, dus ook de shifter en koppeling... Toch? :?

Verwijderd

Topicstarter
Denk dat ik toch ook maar het schakelbakje :9 er bij neem, die 9 tientjes halen ook niet zoveel meer uit. Heb nog niet geinformeerd bij de shop maar zal er waarschijnlijk nog een paar weken op moeten wachten. Nou ja, kan ik meteen GP3-2000 spelen..

• mbvisiontt
Op woensdag 18 juli 2001 22:42 schreef Kruimeltje het volgende:
Denk dat ik toch ook maar het schakelbakje :9 er bij neem, die 9 tientjes halen ook niet zoveel meer uit. Heb nog niet geinformeerd bij de shop maar zal er waarschijnlijk nog een paar weken op moeten wachten. Nou ja, kan ik meteen GP3-2000 spelen..
Verstandige keuze, dat bakkie is mega stoer... :9~ :) En die koppeling lijkt me ook te gek, maar die heb ik nog nooit geprobeerd... :'(

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 19 juli 2001 00:10 schreef mbvisiontt het volgende:

[..]

Verstandige keuze, dat bakkie is mega stoer... :9~ :) En die koppeling lijkt me ook te gek, maar die heb ik nog nooit geprobeerd... :'(
Iemand wel ?

Verwijderd

Mocht ik een keer geld over hebben ga ik ook zeker zo'n stuurtje + koppeling + versnellingspook van Act-labs aanschaffen. Lijkt me extreem cool...net echt ;)

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-02 18:36

NightHawk4

Lotte is Liev :>

hmmm ACT Labs heb ik dus slechte ervaringen mee. Ik kreeg al die stuurtjes terug binnen 3 maanden :( allemaal naar zn grootje :( Vandaar ook dat de nederlandse distributeur ermee genokt is en de restanten heeft gedumpt. Volgens mij heb ik nog wel 2 defecte liggen....dus als iemand reserve onderdelen nodig heeft (stuurtjes zijn al vergoed, dus je mag er zo eentje meenemen). Zal morgen (straks dus) wel even kjken of het gewone of FF stuurtjes zijn. :+

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 19 juli 2001 02:55 schreef NightHawk het volgende:
hmmm ACT Labs heb ik dus slechte ervaringen mee. Ik kreeg al die stuurtjes terug binnen 3 maanden :( allemaal naar zn grootje :( Vandaar ook dat de nederlandse distributeur ermee genokt is en de restanten heeft gedumpt.
:? :? :?
Na alle reviews en topics gelezen te hebben vorm jij volgens mij de uitzondering op de regel..

Verwijderd

probleem bij act labs is alleen het gebrek aan games die alle coole features ondersteunen.
..vooral de gun :/

Verwijderd

Hij is bijna perfect

• mbvisiontt
Op donderdag 19 juli 2001 02:55 schreef NightHawk het volgende:
hmmm ACT Labs heb ik dus slechte ervaringen mee. Ik kreeg al die stuurtjes terug binnen 3 maanden :( allemaal naar zn grootje :( Vandaar ook dat de nederlandse distributeur ermee genokt is en de restanten heeft gedumpt. Volgens mij heb ik nog wel 2 defecte liggen....dus als iemand reserve onderdelen nodig heeft (stuurtjes zijn al vergoed, dus je mag er zo eentje meenemen). Zal morgen (straks dus) wel even kjken of het gewone of FF stuurtjes zijn. :+
Ik weet niet hoe jij aan je ervaring komt, maar dan heb jij wel erge pech gehad... Het is echt een perfect stuur; ik zou zelfs graag zo'n defecte willen hebben, dan is ie nog steeds beter als alle andere stuurtjes samen... :)

Verwijderd

Topicstarter
Net gebeld met de PSXshop en er staan 80 stuurtjes in bestelling. Oftewel als je er 1 wil hebben moet je wachten op de tweede zending, want de zending die er nu aankomt is al helemaal verkocht :'( :'( :'(
Weet iemand toevallig nog een bedrijf die ze verkoopt ?

• _-= Erikje =-_
weet wel dat de pedalen tov vroeger errug verbeterd zijn (zien er anders uit nu dan in de oude revieuws)

Ik heb em bij PSX tegen reseller prijs :)

• Captain Pervert
  • Laatst online: 21-12-2025
Op donderdag 19 juli 2001 04:37 schreef Kruimeltje het volgende:

[..]

:? :? :?
Na alle reviews en topics gelezen te hebben vorm jij volgens mij de uitzondering op de regel..
Die is er altijd. Maar met stuurtjes is het nogal apart. Er zijn gewoon gevoelloze bouwvakkers die die dingen de nek omdraaien, no matter hoe sterk dat ding ook is.
Ik snap bijvoorbeeld nog steeds niet hoe mensen de schakelpads van de Thrustmaster FFB af kunnen breken, die van mij zitten er nog altijd aan.
Verwacht niet teveel van je stuur. Het is speelgoed, en kan kapot. Be gentle. Treat it with respect, and it'll be good to you.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

heb al eerder met psxshop gecommuniceerd over extra onderdelen zoals je wellicht gelezen hebt in andere threads

en ze kunnen GEEN extra onderdelen leveren. Maargoed dat is dan wel dik 6 maanden geleden. Informeer bij psxshop zou ik zeggen en post je bevingen aub.
Pagina: 1