Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDilus
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-02 16:53
Ik ben al een tijdje opzoek naar winkels die ergens nog ps vita hebben liggen maar met weinig succes.
2dehands zijn ze helaas moeilijk te vinden de slim versie en ben al maanden bezig op marktplaats om een in goede staat vita te vinden zonder succes....

Dus het wordt tijd dat ik hulp ga zoeken op het mooie forum van tweakers!

Het liefst zou ik een PS Vita slim willen want hij is dunner en heeft 1gig storage wat genoeg is voor savefiles etc.
Dus als iemand weet waar die toevallig nog te koop is en als het kan ook nog de prijs weet zou ik dat graag willen weten.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:55

artificial_sun

Mazda Rx7

https://nl.webuy.com/search?stext=vita

In Breda zit hier een winkel van , misschien bij jou in de buurt ook.

Stadia was beter....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:10

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Moet het een nieuwe zijn of mag het een 2e handse zijn?

https://tweakers.net/aanbod/zoeken/?keyword=vita
Ik tel er 5.

[ Voor 6% gewijzigd door Outerspace op 16-07-2018 11:36 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDilus
Bij cex ben ik al meerdere x geweest en de vitas daar hebben altijd veel schade helaas.
En mag 2dehands, heb al op v&a gekeken maar geen slim vitas dusja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:21
Volgens hun website heeft Gamemania Rotterdam er eentje, geen idee welke staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-03 17:20
Check de Intertoys in je buurt! Begin dit jaar een Vita kunnen scoren voor 75 euro, nieuw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Znivian
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-05 16:29
En anders pandjes huizen. Heb de mijne daar gekocht in goede staat. Wel eerste generatie. 1gb is niet genoeg voor je vita trouwens ;) game content moet je af en toe ook downloaden of updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-05 22:28
Hier zijn ze nieuw en 2de hands.

https://www.player2gamestore.nl/c-3598236/spelcomputers/

Voor de rest kun je kijken of ergens in Nederland nog eentje verdwaald op een nieuwe eigenaar ligt te wachten, maar aangezien men ze de laatste tijd opkoopt is dat wat moeilijk.

Andere opties is importeren, maar vanuit buiten de EU krijg je gegarandeerd heffingen en tik je voor een nieuwe Vita uit een online winkel ook al gauw tegen de 250 a 300 euro inclusief verzendkosten en heffingen.

Op marktplaats zou ik in ieder geval mee uitkijken, ik en mijn partner kochten eentje paar jaar geleden en toen waren ze in prima staat voor een prima prijs, maar het valt mij vaker op dat men ze beschadigd verkoopt daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDilus
securitymayo schreef op maandag 16 juli 2018 @ 12:42:
Check de Intertoys in je buurt! Begin dit jaar een Vita kunnen scoren voor 75 euro, nieuw ;)
Ben daar net geweest ze hadden niks helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
RDilus schreef op maandag 16 juli 2018 @ 14:54:
[...]

Ben daar net geweest ze hadden niks helaas :(
Jammer!
Zal zo in Almere nog ff voor je kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDilus
securitymayo schreef op maandag 16 juli 2018 @ 14:56:
[...]

Jammer!
Zal zo in Almere nog ff voor je kijken.
sick tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
de vita is helaas een beetje geflopt dit is denk ik ook de reden dat ze altijd al schaars zijn geweest en laatst toen ze uit de handel werden genomen gingen de prijzen ineens naar 450+ voor een nieuwe console.

ik baal er nog steeds van dat ik hem een jaartje geleden op een rommelmarkt in doos niet heb meegenomen voor 60 euro!

let op mijn woorden deze console zal snel in waarde stijgen omdat hij gewoon beperkt is verkocht en dus schaars in aantal aanwezig laat staan in goede kwaliteit.

Maar hou inderdaad tweakers in de gaten maak desnoods een wenslijst aan met een prijs alert dan ben je direct de eerste op tweakers die een mailtje krijgt als iemand er een op vraag en aanbod gooit?

AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 08:56
Waarom wil je perse een slim? Zelf heb de oled variant met een 8GB kaartje, en heb nooit problemen met opslag.

Helaas heb ik zelf alleen niet zo veel tijd meer om de ps vita een beetje goed te gebruiken, maar dat komst vast wel weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:13
https://www.rebuy.nl/ daar hebben ze er een aantal ( refurbished maar met garantie )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDilus
dm-dutchman schreef op maandag 16 juli 2018 @ 16:04:
Waarom wil je perse een slim? Zelf heb de oled variant met een 8GB kaartje, en heb nooit problemen met opslag.

Helaas heb ik zelf alleen niet zo veel tijd meer om de ps vita een beetje goed te gebruiken, maar dat komst vast wel weer
slim is wat dunner en batterij gaat bijna 2 uur langer mee max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Zet een gevraagd advertentie in V&A met je eisen en max. bedrag, geef het een paar dagen..dan kom je wel.
Ik zou sowieso aanraden toch het eerste model te nemen met OLED scherm, overigens.

Het viel me laatst ook al op dat Vita's en PSTV's ineens een stuk schaarser zijn/bedragen zijn gestegen tweedehands. Waar ik verleden jaar nog een tweede Vita en PSTV voor relatief weinig kon bemachtigen zie ik nu bedragen die die bedragen x2 overschrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDilus
Exorcist schreef op maandag 16 juli 2018 @ 19:31:
Zet een gevraagd advertentie in V&A met je eisen en max. bedrag, geef het een paar dagen..dan kom je wel.
Ik zou sowieso aanraden toch het eerste model te nemen met OLED scherm, overigens.

Het viel me laatst ook al op dat Vita's en PSTV's ineens een stuk schaarser zijn/bedragen zijn gestegen tweedehands. Waar ik verleden jaar nog een tweede Vita en PSTV voor relatief weinig kon bemachtigen zie ik nu bedragen die die bedragen x2 overschrijden.
dat klopt in 2017 zag ik al die dingen vol op en nu is alles ineens gone echt bizar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
Heb voor je gekeken, beide filialen in stad hadden hem niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDilus
securitymayo schreef op maandag 16 juli 2018 @ 22:28:
[...]

Heb voor je gekeken, beide filialen in stad hadden hem niet...
jammer toch bedankt voor het kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-05 10:42
Moet het een 2de hands slim zijn? Anders kun je bij amazon.co.jp een nieuwe kopen. Ze staan daar nu voor ongeveer 19000 yen wat met verzenden en import ongeveer 180 euro is.
Overigens is de slim imo een betere keuze dan de oled versie. De batterij gaat langer mee en makkelijker met micro usb lader op te laden in plaats van weer een apart kabeltje.

Retail winkels in Nederland hebben ze al een tijdje niet meer op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
wes- schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 12:52:
Moet het een 2de hands slim zijn? Anders kun je bij amazon.co.jp een nieuwe kopen. Ze staan daar nu voor ongeveer 19000 yen wat met verzenden en import ongeveer 180 euro is.
Overigens is de slim imo een betere keuze dan de oled versie. De batterij gaat langer mee en makkelijker met micro usb lader op te laden in plaats van weer een apart kabeltje.

Retail winkels in Nederland hebben ze al een tijdje niet meer op voorraad.
Is een Vita uit Japan hier normaal te gebruiken? Qua taalinstellingen en stroom? Regio-lock van games?
Ik ben ook al een tijdje opzoek naar een Vita Slim en bovenstaande prijs vind ik het overwegen wel waard.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wes-
Raem schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 12:55:
[...]

Is een Vita uit Japan hier normaal te gebruiken? Qua taalinstellingen en stroom?
Ik ben ook al een tijdje opzoek naar een Vita Slim en bovenstaande prijs vind ik het overwegen wel waard.
Ja hoor, PS Vitas zijn regio vrij, taalinstellingen zijn aan te passen en het opladen gaat middels een micro usb kabeltje, heb je een android telefoon, dan heb je waarschijnlijk al zo'n kabel / adapter liggen.
Ik heb zelf 2 Japanse Vita's, gekocht in Indonesië. Ik heb gekeken of ze ze nog op voorraad hebben daar want ik moet daar binnenkort weer zijn maar helaas ook daar zijn ze bijna niet meer te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
wes- schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 13:01:
[...]

Ja hoor, PS Vitas zijn regio vrij, taalinstellingen zijn aan te passen en het opladen gaat middels een micro usb kabeltje, heb je een android telefoon, dan heb je waarschijnlijk al zo'n kabel / adapter liggen.
Ik heb zelf 2 Japanse Vita's, gekocht in Indonesië. Ik heb gekeken of ze ze nog op voorraad hebben daar want ik moet daar binnenkort weer zijn maar helaas ook daar zijn ze bijna niet meer te krijgen.
Dat is goed om te horen! En ik kan dan ook gewoon m'n PSN account erop zetten en downloads doen vanuit de Europese store?

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
Raem schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 13:10:
[...]

Dat is goed om te horen! En ik kan dan ook gewoon m'n PSN account erop zetten en downloads doen vanuit de Europese store?
Correct :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RDilus
Heb er ondertussen 1tje kunnen kopen uit japan

https://www.nippon-yasan....-silver-pch-2000za25.html

Was 215 kwijt incl shipping
Pagina: 1