Ik zoek een?
Ik zoek een draadloze speaker op accu en via Bluetooth of Wifi
Wat is je budget?
100 a 150 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Deze speaker wil ik koppelen aan de Onkyo receiver (TX-NR646) die ik nu al heb met een 5.1 surround sound setup. Zodat ik de mogelijkheid heb om het geluid wat afgespeeld wordt via de Onkyo ook af te spelen op de speaker. Ik weet niet of dit mogelijk is met de speaker zelf of dat je dan nog een aparte 'dongel' hier voor nodig hebt op de receiver. Dit hoor ik graag van jullie
. Tevens wil ik ook de mogelijkheid om direct, dus zonder tussen komst van de Onkyo, streamen naar de speaker zelf. Het is een plus als de speaker 'uitbreidbaar' is, zoals de Sonos Play of de Yamaha Musiccast speakers.
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf kwam ik uit op de al genoemde Sonos Play of Yamaha Musiccast. Alleen deze hebben ten aller tijden netstroom nodig. Iets wat ik niet altijd verwacht te hebben buiten. Een speaker met accu zou fijn zijn.
Welke vragen heb je hier nog over?
Zoals al genoemd zijn de volgende zaken van belang:
Ik zoek een draadloze speaker op accu en via Bluetooth of Wifi
Wat is je budget?
100 a 150 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Deze speaker wil ik koppelen aan de Onkyo receiver (TX-NR646) die ik nu al heb met een 5.1 surround sound setup. Zodat ik de mogelijkheid heb om het geluid wat afgespeeld wordt via de Onkyo ook af te spelen op de speaker. Ik weet niet of dit mogelijk is met de speaker zelf of dat je dan nog een aparte 'dongel' hier voor nodig hebt op de receiver. Dit hoor ik graag van jullie
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf kwam ik uit op de al genoemde Sonos Play of Yamaha Musiccast. Alleen deze hebben ten aller tijden netstroom nodig. Iets wat ik niet altijd verwacht te hebben buiten. Een speaker met accu zou fijn zijn.
Welke vragen heb je hier nog over?
Zoals al genoemd zijn de volgende zaken van belang:
- Mogelijkheid om de speaker te laten werken samen met de opstelling die ik nu al heb (Onkyo receiver + 5.1 surround sound setup)
- Direct streamen naar de speaker zelf (lijkt me wel mogelijk met de meeste speakers)
- Een accu, zodat hij 'draadloos' is. Is niet per se een must, maar zou wel enorm fijn zijn.
- De mogelijkheid tot uitbreiden. Wellicht dat ik in de toekomst twee speakers in de keuken wil of in de tuin etc
- En natuurlijk het geluidskwaliteit moet ook wel goed zijn