G400, Viper2 of Geforce1?

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Bruske
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-03 19:07
Ik wil een nieuw systeempje bouwen daarin komt een Athlon 600 MHz op een K7V. Nu nog een videokaart en ik zit te denken aan een van deze drie. Kan iemand mij een advies geven?

• Aeon
  • Laatst online: 28-08 18:49
Hangt er een beetje vanaf wat je er mee wil gaan doen. IMHO zijn de G400 en de ViperII grafkaarten. Als je gaat gamen met die kist, zou ik er zeker een Geforce in stoppen. Maarja, dat is dan ook meteen de duurste...

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

Geforce is de snelste, maar als je dat geld niet hebt en moet kiezen tussen TNT2 en G400 dan zou ik toch voor de G400 gaan,...omdat die toch ook een paar leuke extra's heeftzoals dualhead, tv-out (erg mooi beeld).
En verder zijn de G400 en TNT2 toch nagenoeg even snel,....

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Met een stevige CPU erachter heeft de G400 ook een aardige performance in huis. Iig genoeg om alles vannu nog vloeiend te kunnen spelen. En de beeldkwaliteit is gewoon het beste. :)

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Geloof het of niet, maar ik heb mijn GeForce DDR zelfs gewisseld tegen een G400 Max. De beeldkwaliteit van de GeForce is in vergelijking met de G400 niet echt geweldig... Viper II zou ik niet doen. Drivers werken nog steeds niet goed (na meer dan 6 maanden!). Het ligt er dus aan wat je het belangrijkste vind; speed of beeldkwaliteit.

PC Specs

• Bruske
  • Laatst online: 11-03 19:07
Ik dacht eigenlijk aan de Geforce Annihilator. Weet iemand het verschil met de Geforce Annihilator Pro?

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:32

4POX

Everybody is wired

De PRO heeft DDR geheugen

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

Nou ik heb die Viper2 en die is geweldig, ook voor games, ik haal nu in quake3 112fps met mijn copperm. 680mhz, daar komt nog eens bij dat ie wel 200gulden goedkoper is dan die gforce ddr, dus voor mij was de keuze makkelijk en zoveel frames WOW.

Hoi

• Unex
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ja, als je alleen Q3 en UT speelt is de Viper II erg goed, in andere spellen is ie wel een stuk minder dan de Geforce...
Tis maar net wat je wil

specs

Verwijderd

Nou hij loopt in mijn spellen net zo snel als die gforce van een maat van mij.
En zeg nou zelf 50frames op een viper of een gforce dat zien we toch niet dat verschil en reken maar dat dat te halen is met die Viper2 erggg goede kaart

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
heb ook minder positieve verhalen gehoord over de viper 2. brakke drivers en een spel dat geen q3 of ut heet hij vaak niet werkt of heel slecht presteert. geforce heeft brute kracht en wil overal goed met of zonder extensies

Verwijderd

Ik speel ale spellen:
RallyMasters, need4speed5, Test drive6, SoF, Rally championship2000, quake3, UT, SupremeSnowboarding, Kingpin, Beetlecrazycup enzenz., en die werken allemaal PERFECT, helemaal nu net vandaag er nieuwe drivers zijn voor die viper2, geen beta drivers maar gewone, en deze ondersteunen T&L Perfect haal nu 118fps in Quake3. mooi dus

Verwijderd

echt wel.....

Verwijderd

echt niet....
Pagina: 1