Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Dell.nl ervaringen met ideal betalingen ?

Pagina: 1
Acties:

• A. Ben
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 00:19
Hallo,

Ik sta op het punt om de nieuwe dell xps 15 9570 te bestellen. Alleen vroeg ik me af over QC bij dell. Ik zie namelijk veel slechte klachten bij trustpilot over dell dat als je via ideal betaald en dat wil ik ook doen je niet gelijk ziet dat je bestelling is geplaats etc. en is het nog wel ‘te doen’ om als particulier te bestellen bij dell.nl wil wel heel graag de laptop maar als de QC slecht is dan moet ik wel naar een alternatief zoeken.

https://nl.trustpilot.com/review/www.dell.nl

Bij voorbaat

Dank je wel,

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

En de alternatieve betaalmethoden?

iDeal is net zo betrouwbaar/slecht als dat je willens en wetens bij een oplichter een Macbook Pro voor 500€ betaalt. Jij initieert de betaling, bank"garantie" 0 en that's it.

/edit: je kan ook met PayPal en CC betalen. Nou, dan zou ik het wel weten...

[ Voor 15% gewijzigd door MAX3400 op 15-07-2018 17:51 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:13
Tja, Dell staat algeheel niet echt bekend om goede klantenservice en aftersales, er zijn hier ook meerdere malen topics geweest m.b.t. klachten over Dell.
Ik zou het daarom dus algeheel nogmaals overwegen wil je bij Dell iets kopen.

In vino veritas, in aqua sanitas

Verwijderd

Voor Dell tel je niet mee als individu als je eens service nodig hebt.

Mocht je toch alsnog een Dell overwegen, laat je in ieder geval chanteren door garantie bij te kopen. Dan schijnen ze nog een beetje in beweging te komen.

Van de grote 3, hou ik het wel op Lenovo of HP.

YouTube: XPS 15 (9570) - The Problem Persists

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2018 21:57 ]

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 00:46

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2018 @ 18:18:
Voor Dell tel je niet mee als individu als je eens service nodig hebt.

Mocht je toch alsnog een Dell overwegen, laat je in ieder geval chanteren door garantie bij te kopen. Dan schijnen ze nog een beetje in beweging te komen.

Van de grote 3, hou ik het wel op Lenovo of HP.

YouTube: XPS 15 (9570) - The Problem Persists
Heb dat filmpje bekeken. Maar het matcht niet echt met de vraag van hierboven. Dave Lee geeft aan dat het eigenlijk de beste laptop is voor productiviteit, maar dat thermal throttling nog steeds plaatsvind (al drie generaties). Hij geeft ook aan dat vanwege de compacte formfactor en het geweldige uiterlijk er geen beter alternatief is. Het is dus een compromis waar je dag dagelijks geen last van hebt, behalve als je hem continue als bijv. gamemachine gebruikt. Dan zijn er wel betere alternatieve (zij het niet zo compact en stylish)

Verwijderd

Doe mij maar het geweldige uiterlijk van een Probook, Elitebook of Thinkpad T.

• A. Ben
Chrosser schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 11:11:
[...]

Heb dat filmpje bekeken. Maar het matcht niet echt met de vraag van hierboven. Dave Lee geeft aan dat het eigenlijk de beste laptop is voor productiviteit, maar dat thermal throttling nog steeds plaatsvind (al drie generaties). Hij geeft ook aan dat vanwege de compacte formfactor en het geweldige uiterlijk er geen beter alternatief is. Het is dus een compromis waar je dag dagelijks geen last van hebt, behalve als je hem continue als bijv. gamemachine gebruikt. Dan zijn er wel betere alternatieve (zij het niet zo compact en stylish)
Ik ga idd als een gamemachine gebruiken. Juist door de compactheid en de stylish heb ik voor deze laptp gekozen en ook mooi voor school met de 97 whatt batterij. Ik ga de laptop undervolten dus dan moet het wel
Goed komen.

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
Betaal alsjeblieft met Paypal of creditcard zodat je je geld nog enigszins terug kan krijgen.

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik heb onlangs een XPS gekocht met iDEAL. Dat gaat prima alleen je moet wel rekening houden met een langere verwerkingstijd. Het is niet zo geautomatiseerd dat je betaling gelijk wordt verwerkt.

Wil je dus een korter traject, dan moet je volgens mij CC of PayPal kiezen. Ergens op GoT is er ook een verzendtopic m.b.t. Dell.

Overigens heb ik geen klachten.

• A. Ben
Razr schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 13:28:
Ik heb onlangs een XPS gekocht met iDEAL. Dat gaat prima alleen je moet wel rekening houden met een langere verwerkingstijd. Het is niet zo geautomatiseerd dat je betaling gelijk wordt verwerkt.

Wil je dus een korter traject, dan moet je volgens mij CC of PayPal kiezen. Ergens op GoT is er ook een verzendtopic m.b.t. Dell.

Overigens heb ik geen klachten.
Precies heb gister met ideal betaald en ook paar andere mensen gevraagd wanneer ze de orderbevestiging krijgen. En duurt ongeveer 3-4 dagen, dus donderdag uiterlijk vrijdag krijg ik (hopelijk) mijn orderbevestiging. Dit was het dank jullie wel voor jullie behulpzaamheid sluit de topic af.

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-11 20:26
Niet doen, gewoon CC anders duurt het nog 2 weken langer ;)

automation fanboy

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Punkbuster schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 14:19:
Niet doen, gewoon CC anders duurt het nog 2 weken langer ;)
Nee hoor, even een quote (van mijzelf) uit het levertijden topic van Dell:
  • 26-maart besteld (iDEAL betaald)
  • 29-maart bevestiging
  • 29-maart verzonden (UPS tracking)
  • 30-maart geleverd
Dus ~3 dagen wachten als je met iDEAL betaald (levering daarna was snel, ik had wel een voorradig model)

• OverloadOfRed
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-11 14:58

OverloadOfRed

Bla, blabla

Ik had persoonlijk geen problemen met ideal betaling, het leveren duurde wel langer dan ik verwachtte. "gereed om te verzenden over 4 dagen" betekende in mijn geval uit China verscheept na 4 dagen en vervolgens 2 weken uit je neus vreten tot dat schip aankomt in de EU

Ik ben chatman, supersnel met MSN. Er is niemand die me niet kent

Pagina: 1