Hoi allemaal,
Een tijdje geleden heb ik een nieuwe laptop (Lenovo Ideapad 320S 14IKB) gekocht. Al vrij snel kreeg ik de melding dat ik de BIOS moest updaten. Ik heb toen aan een vriend gevraagd wat ik hiermee moest doen en die gaf aan dat je normaal gesproken niet veel aan de BIOS moet veranderen. Ik vond het dus best wel gek dat ik direct bij een nieuwe laptop de BIOS moest updaten. Daarom mijn vraag aan jullie, wat zouden jullie adviseren? Is het nodig om de BIOS te updaten ook als ik (tot nu toe) geen problemen ervaar?
De melding van Lenovo Vantage:
Alvast heel erg bedankt!
Met vriendelijke groet
Een tijdje geleden heb ik een nieuwe laptop (Lenovo Ideapad 320S 14IKB) gekocht. Al vrij snel kreeg ik de melding dat ik de BIOS moest updaten. Ik heb toen aan een vriend gevraagd wat ik hiermee moest doen en die gaf aan dat je normaal gesproken niet veel aan de BIOS moet veranderen. Ik vond het dus best wel gek dat ik direct bij een nieuwe laptop de BIOS moest updaten. Daarom mijn vraag aan jullie, wat zouden jullie adviseren? Is het nodig om de BIOS te updaten ook als ik (tot nu toe) geen problemen ervaar?
De melding van Lenovo Vantage:
Als ik de BIOS wel moet updaten dan moest de laptop aan een stabiele stroom liggen. Hoe kan ik checken of de stroom stabiel is?Er zijn updates van Lenovo beschikbaar voor uw systeem
Lenovo raadt u aan om deze updates te installeren. Zo bent u verzekerd van een optimaal functionerende computer. Voor de volgende updates moet u uw systeem mogelijk opnieuw opstarten. We raden u aan uw werk op te slaan voordat u het systeem afsluit.
BIOS Update - 10 [64]
Alvast heel erg bedankt!
Met vriendelijke groet