Hallo allemaal,
Graag wou ik info/hulp bij het samenstellen van een game pc.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zou er graag de nieuwere game titels mee gaan spelen op zeer hoge instellingen plus dat ie toekomst bestendig is.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb zelf al een beetje rond zitten speuren en het kan/mag tussen de 1300 a 1550 euro gaan kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee begin met een schone lei dus nieuwe case etc etc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Denk dat de processor en de videokaart een belangrijke rol gaan spelen maar dat kun je zo zien in mijn prijslijst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet perse een voorkeur maar het hoeft ook niet het aller goedkooste te zijn.
b]Heb je nog bepaalde eisen/wensen? [/b]
Het is voor mij belangrijk dat de games die ik speel of nog wil gaan spelen op hoge instellingen aan te kunnen.Zowel als hoge resoluties.
Het moet een stabiel systeem zijn.
Ga je overklokken?
Nee geen overclock
Wat verwacht je van ons?[i]
Heb zelf zoals eerder vermeld al wat onderzoek gedaan.
Maar zou toch even een ervaren iemand er naar willen laten kijken want denk het bouwen me wel lukt.
Aleen moet weten of de componenten met elkaar kunnen of dat er dingen verandert moeten worden.
Ook zou ik graag willen weten of ik ergens een goedkopere windows kan krijgen aangezien er op coolblue aleen voor 100 euro de licentie word verkocht.
En als de pc in elkaar staat ben ik een beetje bang voor het installeren van windows/drivers.
Zoals waar te beginnen.
Hier onder mijn lijstje.
Alvast bedankt,
Tom
Graag wou ik info/hulp bij het samenstellen van een game pc.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zou er graag de nieuwere game titels mee gaan spelen op zeer hoge instellingen plus dat ie toekomst bestendig is.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb zelf al een beetje rond zitten speuren en het kan/mag tussen de 1300 a 1550 euro gaan kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee begin met een schone lei dus nieuwe case etc etc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Denk dat de processor en de videokaart een belangrijke rol gaan spelen maar dat kun je zo zien in mijn prijslijst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet perse een voorkeur maar het hoeft ook niet het aller goedkooste te zijn.
b]Heb je nog bepaalde eisen/wensen? [/b]
Het is voor mij belangrijk dat de games die ik speel of nog wil gaan spelen op hoge instellingen aan te kunnen.Zowel als hoge resoluties.
Het moet een stabiel systeem zijn.
Ga je overklokken?
Nee geen overclock
Wat verwacht je van ons?[i]
Heb zelf zoals eerder vermeld al wat onderzoek gedaan.
Maar zou toch even een ervaren iemand er naar willen laten kijken want denk het bouwen me wel lukt.
Aleen moet weten of de componenten met elkaar kunnen of dat er dingen verandert moeten worden.
Ook zou ik graag willen weten of ik ergens een goedkopere windows kan krijgen aangezien er op coolblue aleen voor 100 euro de licentie word verkocht.
En als de pc in elkaar staat ben ik een beetje bang voor het installeren van windows/drivers.
Zoals waar te beginnen.
Hier onder mijn lijstje.
Alvast bedankt,
Tom