Firmware 3CRWE454G75 Wireless AP

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riesg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-06-2024
Hoi,

Ik heb onderstaande Wireless AP (3CRWE454G75 of HP nummer JD014A) en zoek hiervoor de laatste firmware (uit 2009). Helaas is die dus nergens te vinden, althans na 4 uur zoeken is bij mij het resultaat 0. Ik weet dat het al een oudje is maar voor mijn doeleinde is het goed genoeg.

Afbeeldingslocatie: https://img.informatique.nl/340/550596.jpg

Is er toevallig iemand die of de laatste firmware heeft of ergens een link naartoe heeft?

Natuurlijk blijf ik ook verder zoeken.....

Beste antwoord (via rens-br op 16-07-2018 10:02)

• riesg
Ook dat had ik al gedaan, account aangemaakt maar de firmware is niet te downloaden. Vanuit archief een aanvraag gedaan maar dat kan lang duren.

Uiteindelijk is het opgelost, een medetweaker heeft de firmware gemaild. Super!!!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 718429

Ze hebben dat op een gegeven moment onvindbaar gemaakt als je niet al bij ze ingelogd bent en ze verwachten dat je alleen zal zoeken op apparaten die je bij ze geregistereerd hebt. Heel handig.

De link is deze (een 'e' toevoegen hielp in eerder gevonden resultaten):

https://h10145.www1.hpe.com/downloads/SoftwareReleases.aspx?ProductNumber=JD014A

Maar zo te zien hebben ze een slotje op de werkelijke firmware gezet dus moet je eerst inloggen met een hpe-account en daarna kom je er dan mischien weer achter dat je toch eerst een support contract moet hebben, en zo verder. Voor mij is dat een teken dat hp(e) net zo klantvriendelijk als cisco, oracle, etc. aan het worden is.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• riesg
Ook dat had ik al gedaan, account aangemaakt maar de firmware is niet te downloaden. Vanuit archief een aanvraag gedaan maar dat kan lang duren.

Uiteindelijk is het opgelost, een medetweaker heeft de firmware gemaild. Super!!!