Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Mijn zoon speelt Fortnite, maar heeft een probleem. Als hij wil inloggen krijgt hij de tekst te zien:

Kan geen toegang krijgen tot het opgegeven apparaat, pad of bestand. Mogelijk hebt u niet de juiste toegangsmachtiging voor het item.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10, Norton Security. Dacht dat het aan de Firewall van Norton zou liggen, maar bij programma’s staat alles op ‘toestaan’.

Wie weet waar dit aan kan liggen en heeft de oplossing?

Alvast bedankt,
Andre
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Even beginnen met het eerste resultaat wat Google geeft op exact jouw tekst;
https://support.microsoft...th-or-file-error-when-you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 18:30

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Klinkt alsof je shorcut niet meer goed is. Zoek het programma is op in de program files folder en start het programma vanuit daar op om te zien of je dezelfde erro krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een probleem met fortnite. 3 kids hebben voor euro 2100 aan aankopen gedaan en geven elkaar de schuld. Hoe kan ik zien wie wat heeft gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:54:
Ik heb ook een probleem met fortnite. 3 kids hebben voor euro 2100 aan aankopen gedaan en geven elkaar de schuld. Hoe kan ik zien wie wat heeft gekocht?
Alsof je 2100 Euro op de cent nauwkeurig bij elk kind kan declareren??

Zou me meer zorgen maken dat er niet nog meer wordt uitgegeven; blijkbaar lijken er ook geen limieten te zijn ingesteld op wat er per betaalmiddel kan worden uitgegeven?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Nu online
Grote vraag is idd hoe jouw kinderen zoveel kunnen uitgeven zonder jouw toestemming blijkbaar...

Anyways, volgens mij is er een historie ergens in de Account-settings te vinden.

Ze speelden allen op hetzelfde account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ eric.1 bedankt ik ga daar even zoeken
@MAX3400 het gaat niet om het declareren, maar om maatregelen treffen tegen de gene die het heeft/hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@eric.1 ze hebben allemaal een eigen account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ik zou vooral even contact opnemen met de makers van Fortnite.
Maak vervolgens aub een eigen topic aan als je meer info wilt, nu 'kaap' je een topic van iemand anders :) Die overigens ook nooit meer gereageerd heeft, dus sluit ik dit topic maar.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.