Ruime laptop rugzak voor algemeen gebruik

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Jaren terug heb ik op Schiphol een keer een handige zachte laptop rugzak van Samsonite gekocht. Zo een rugzak met achtervak voor een 15" laptop, met zij en voorvakjes en heel belangrijk: een groot vak ervoor voor documenten en andere rommel. Ik gebruik die dagelijks, inclusief met boodschappen en zo, en op reis is het ook heerlijk :) .

Foto's van de rugzak:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1JQ7qlQgwBnQepudouWLxBQX/medium.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/0kl4xSGlKnwykBKUeX8SUSF8/medium.jpg

Alleen beginnen de jaren van mishandeling te tonen en begint de rugzak uit elkaar te vallen. Ritsen die kapot zijn gegaan, enzovoort.

Tijd voor wat nieuws. De laatste paar keer op Schiphol al eens naar binnen gelopen bij die winkels, maar een dergelijke rugzak hebben ze niet meer. Ze zijn of te hard en niet flexibel, en vaak ook te klein. Ik kan nergens op de rugzak vinden welk type het is, en de bon is ook niet meer te vinden, weet niet eens zeker meer welk jaar ik die gekocht heb, maar zeker meer dan 5 jaar terug.

Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die op zoek is, dus hierbij een topic voor laptop rugzakken. Geen probleem om wat meer uit te geven, zeg even €100-€150 is OK. Ik ga zelf ook zoeken, maar voorstellen voor merken en types en ervaringen zijn meer dan welkom :)

Dit ziet er wel interessant uit, alhoewel niet precies wat ik zoek:
Wenger 600637 CARBON 17" MacBook Pro Backpack

[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 15-07-2018 04:15 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• euchromatic
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-06 21:50
Ik heb deze rugzak. Erg comfortabel en met een degelijk laptopvak. Gemaakt van canvas dus wel flexibel maar geen lichtgewicht.

De 20 liter is voldoende voor dagelijkse zooi maar geen boodschappen, daar heb ik zo'n los opvouwtasje voor. Er is ook een grotere (28l) versie van deze tas, wellicht met meer ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:05
Ik heb zelf een redelijk goedkope case logic, doet het prima voor de paar tientjes maar wat denk je van zoiets?

https://www.coolblue.nl/p...face-vault-tnf-black.html

Adjust non olet, plerumque...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:03
Ik heb deze https://www.targus.com/uk...laptop-backpack-cuct02beu

Maar deze is wel vrij stug, dus mogelijk vind jij die te hard en niet flexibel. Vind het persoonlijk wel een fijne tas en je kunt er ook nog wel wat boodschappen in kwijt (al kon er in de voorganger nog iets meer, voor mij is het voldoende)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:44
Kijk eens bij North Face, bijvoorbeeld Big Shot of Borealis. Heb zelf de eerste al 2,5 jaar in gebruik (dagelijks laptop mee) en nog geen slijtage te zien.

[ Voor 44% gewijzigd door FoxLenny op 15-07-2018 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-06 21:21
Ik gebruik ook een Wenger ... weet even niet van buiten welk model.
Niet de goedkoopste, maar stevig spul!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-06 18:47

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Loop een Bever Sport of De Wit of andere outdoor-winkel binnen (hebben ze vast ook wel in Engeland), daar zag ik er laatst tientallen.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:10
Geen idee hoe groot je zoekt, anders is dit wellicht een optie (wellicht aan de grote kant): https://www.thule.com/nl-...el-backpack-34l-_-3203440 bij bijvoorbeeld coolblue te verkrijgen voor € 136,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Dank allen, ga ik naar kijken; ik ga over iets minder dan 3 weken voor een maand naar Nieuw-Zeeland en moet wel wat doen voor die tijd ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
North Face en Thule komen in me op, deze merken hebben talloze fatsoenlijke rugzakken.

Of je neemt zo'n hipster Herschel Supply rugzak. Dit merk heeft een enkele heel ruime rugzakken, maar je moet van het design houden.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_Gizzmo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 21:51
Ik gebruik al een jaar of 4 deze: https://www.travelbags.nl...1fuAJDEAQYASABEgIuYPD_BwE
Doet het meer dan prima met een 15” hp laptop en een hoop kleine zooi.
Gaat altijd op de fiets mee. Hetzij op mijn rug of los in een fietstas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Ik heb nu klein jaar de Lowepro RidgeLine Pro 25 (kan zo nergens vinden waar deze nog verkrijgbaar is)
Maar absoluut kwaliteit en was niet heel duur (bij Ibood ooit gekocht voor 25,- Andere winkels was die toen 80,-) Qua merk is het kwaliteit, genoeg ruimte, stevig hufterproof ik maak elke maand wel onbewust iets stuk (2 meter en handen als scheppen) door te veel kracht en deze tas heeft alles nog doorstaan.

[ Voor 4% gewijzigd door 42dpi op 15-07-2018 20:44 ]

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-06 16:36
Ik heb een jaar of 2 geleden een Samsonite gekocht:

Afbeeldingslocatie: https://shop.samsonite.com/dw/image/v2/AAUE_PRD/on/demandware.static/-/Sites-product-catalog/default/dwf931e9a5/collections/_samsonite/gtsupreme/500x500/PROD_COL_64036_1050_FRONT34.jpg?sw=1500

Erg fijne rugzak! Heel veel vakjes om spullen on te stoppen en de grote vakken zijn echt ruim :)

Ik heb er mijn surface en dell latitude in het laptopvak zitten en er zo gerust nog een extra laptop bij kunnen zoveel ruimte zit er in het achtervak.

Tas is ook goed stevig en degelijk. Kostte destijds iets van 230 euro bij travelbags maar is online nu voor +-160 te vinden zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
@Jaguar645 : heb je een typenummer of een link? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExilaaHH
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-06 21:00
Misschien niet direct wat je zoekt, de kwaliteit kan ik niet beoordelen, maar deze tassen zien er degelijk en vol opties uit:

https://sale.aliexpress.c...a8-4111-94c8-2a0923f74d8b

Vind ze er persoonlijk ook erg mooi uit zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CatchEmAll
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 11:58
Misschien is een samsonite guardit laptop rugtas iets. Is in verschillende maten te verkrijgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-06 16:36
gambieter schreef op zondag 15 juli 2018 @ 21:11:
@Jaguar645 : heb je een typenummer of een link? :)
Haha vergeet ik inderdaad het belangrijkste erbij te zetten :P

Het is de Samsonite GT Supreme 15.6"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valorian
  • Laatst online: 10:41
Ik ben zeer te spreken over de Thule rugzakken. Alles staat of valt natuurlijk bij hoeveel ruimte je - naast laptopgebruik - nog wilt hebben, maar zelf heb ik de Thule Paramount 24 liter. Het fijne van die tas vind ik dat 'ie bij alleen laptop+accessoires erg compact blijft door het soort model, maar dat je er toch veel extra in kwijt kán als het moet. Door de 'rolltop' is de tas vervolgens nog te vergroten zodat de dagelijkse boodschappen na werk er ook nog even bij kunnen.

Vandaag had ik er een macbook 15" in zitten + zo'n lompe 3 liter wasmiddel fles + 12 speciaalbiertjes en dat ging nog steeds prima, ook qua stevigheid (de Thule's zijn behoorlijk goed afgewerkt).

Verder prettige bijkomstigheid is veel vakjes met aan binnenzijde ook weer ritsvakjes, genoeg plek dus voor de valuables.

Het laptopvak is overigens helemaal gescheiden van de rest van de vakken en via zijkant heel makkelijk bereikbaar (dus zonder de roll-top helemaal open te hoeven doen). Wel goed om even te checken of het vak groot genoeg is, volgens mij zou elke 15" er in moeten passen maar heb het niet getest met iets anders dan een macbook ;)

Mocht 'ie te klein zijn dan kan je nog naar andere Thule kijken, als het model je wel aanstaat. Er is onder andere een 29 liter versie van hetzelfde model, maar ook 1001 andere tassen. En nee, ik heb geen aandelen, maar ben wel fan van het merk. Alleen de telefoonhoesjes die ze maken vielen me tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Vergeten te zeggen: mijn laptops zijn 13.3" of kleiner, maar een beetje extra ruimte is nooit weg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valorian
  • Laatst online: 10:41
gambieter schreef op zondag 15 juli 2018 @ 22:02:
Vergeten te zeggen: mijn laptops zijn 13.3" of kleiner, maar een beetje extra ruimte is nooit weg :p
Je geeft aan de tas ook voor reizen te willen gebruiken. Zoek je dan een tas die min of meer je handbagage (belangrijke spullen + wat klein grut) bevat, terwijl je ook een ruimbagage tas incheckt? Of wil je een tas die bij weekendtrapjes e.d. écht alles bevat en als echte reis-tas dient?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Valorian schreef op zondag 15 juli 2018 @ 22:20:
Je geeft aan de tas ook voor reizen te willen gebruiken. Zoek je dan een tas die min of meer je handbagage (belangrijke spullen + wat klein grut) terwijl je ook een ruimbagage tas incheckt? Of wil je een tas die bij weekendtrapjes e.d. écht alles bevat en als echte reis-tas dient?
Beiden :) . Voor lange vliegreizen zoals naar Nieuw-Zeeland wil ik de handbagage flink vol hebben, zeker omdat er een overnachting tussenin bij zit, dus ook ondergoed/T-shirt en slippers (ja wel!), maar ook gebruiken als reisrugzak met laptop en allerlei grut als er bagage wordt ingecheckt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:31

rg-mohwa

Phoe Hé

Ikzelf heb al verschillende targus rugzakken gehad. De kwaliteit is prima maar de service is uitmuntend. Daarnaast zag ik een tijdje terug een Tweaker met een een rugzak van het merk ogio deze zagen er ook erg goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-05 13:01
Ik heb een Dakine Heli Pro van tig jaar oud, ik vind het echt een van de beste rugtassen die ik ooit heb gehad. Goed voor fietsen, motorrijden, snowboarden, boodschappen doen, schoolspullen, noem het maar op.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-06 20:21

DarkSide

theres no place like ::1

Heb zelf net een oneplus tas gekocht.
draagt comfortabel. en ruim met voor mij genoeg opbergruimte.
heb er soms zelfs 3 laptops in. Een 15" oude baksteen. en 2 13" ultrabooks.
kan mijn opladers, muis en kabels ook makkelijk meenemen. En de tas ziet er duurzaam uit.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Laatst online: 11:44
+1 Voor iedereen de Thule Rugzakken noemt. Die dingen zijn echt onverwoestbaar, waterdicht en toch nog lekker flexibel. Ik heb al 8+ jaar een Thule Crossover Backpack. Toen de eerste na 4 jaar de rits van stuk ging gewoon een nieuwe gekregen van Thule, echt netjes. Heb zelf deze: https://www.thule.com/nl-...pack-25l-_-tl_85854231350

Maar ze hebben ze echt in alle soorten en maten ook nog met extra weathersealing voor regenbuien van het formaat moesson. Zelf koop ik die tassen altijd met korting via de ING Rentepunten winkel, handig voor als je een ING rekening hebt.

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edeboeck
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-06 18:46

edeboeck

mie noow noooothing ...

Heb zelf al een jaar of 8 een Dicota waar ik uiterst tevreden over ben (het exact zelfde model is er nu niet meer, maar de Backpack Mission XL 15-17 lijkt er nog het meeste op). Mijn oudste zoon heeft sinds een jaar een Backpack Ride 14-15.6 die hij gebruikt als boekentas (weliswaar zonder laptop in).
Zeer tevreden over hoe de rugzakken aansluiten aan de rug en de bescherming voor de laptop is goed. Bij de Ride zitten er ook gaaszakken aan de zijkant voor drinkbus, mijn Mission heeft dat niet.

Daarnaast heb ik ook een variant op Thule Crossover Backpack: die heeft meer "alternatieve" opbergruimte volgens mij, en de ritsen en stof zijn steviger dan mijn Dicota. De bescherming voor de laptop is onderin echter minder... vertaling: als ik die wat te stevig op de grond zet, krijg ik telkens schrik dat ik mijn tablet/laptop beschadig.
Pluspunt: de zijzakjes waarin ik mijn drinkbus stop (die steekt er wel een eindje uit, maar de rits en het gaas houden het wel op de plaats).

Slotsom: gebruik ik de moto of moet ik naast de laptop niet al té veel meenemen, dan gebruik ik zeker mijn Dicota o.w.v. het aansluiten en de bescherming (en omdat die toch mijn favorietje blijft ;) ). Anders gebruik ik met veel plezier mijn Thule.

Veel plezier met het kiezen!

[ Voor 8% gewijzigd door edeboeck op 16-07-2018 10:13 . Reden: zijzakjes ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arie_papa
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:20

arie_papa

Running on Ubuntu

Ik heb de Targus citygear, past met gemak een 17 inch laptop in, en dan is er nog ruimte genoeg voor allerlei overige meuk. Met mijn vorige Targus rugzak heb ik ongeveer 10 jaar lang dagelijks op de fiets gebruikt. Prima kwaliteit in ieder geval.

Afbeeldingslocatie: https://image.coolblue.nl/products/466936?height=390&width=422

https://www.coolblue.nl/product/682745/targus-city-gear-17-3-laptop-rugzak-zwart.html

Statistieken zijn als bikini's: wat ze tonen is erg suggestief, wat ze niet tonen is essentieel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:38

Tarin

Just plain weird.

Ik kaap even dit topic als dat OK is. Ik zoek ook een ruime laptoprugtas, maar dan voor een lomp groot 17"-model (Dell Precision 7720, 35 x 417 x 281mm), plus toebehoren (Huion H610p-tablet, muis, toetsenbord, 3D-muis, headset, grote dopper, A4-map, ... Past momenteel allemaal net (maar dan ook net) in een Crumpler 17-seater (maar de laptop niet in de meegeleverde sleeve)..

Helaas zetten lang niet alle merken maximale laptop-maten neer en ik heb meerdere tassen uitgeprobeerd en het past gewoon meestal (net) niet lekker. Dit ding van IKEA ziet er goed, stabiel, etc. uit, eventueel met een organizer (toilettas?) erbij voor kleiner grut wat niet in het voorvak past (hij schreeuwt ook niet IKEA zoals de vorige rugtassen met die stippen erop), maar die laptop is gewoon te groot..

Ik denk dat ik maar kijk of ik de Targus van @arie_papa besteld krijg. Veel merken lijken bij 15,6" op te houden.

[ Voor 15% gewijzigd door Tarin op 30-07-2018 11:01 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Ik ben vandaag de stad (wel, het dorp Guildford) in gegaan. Helaas geen Samsonite rugzakken, de winkels hadden alleen koffers, en de reiswinkels hadden ook weinig. Uiteindelijk deze gekocht:

Wenger Transit 16'' Laptop Backpack

Morgen maar eens voor het eerst gebruiken en zien of 'ie bevalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Laatst online: 11:52

FreakNL

Well do ya punk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-06 21:51
Ik heb deze al wat jaren in een hoekje liggen, beetje slechte review maar hij laat wel alles zien.
YouTube: Booq Boa Flow Video Review

1 jaar gebruikt, was 200 euro.
Was mss wel wat voor je geweest, fijne vakantie iig. Is een van mijn dromen om NZ door te kruizen.
veel plezier.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arie_papa
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:20

arie_papa

Running on Ubuntu

Tarin schreef op maandag 30 juli 2018 @ 08:33:
Ik kaap even dit topic als dat OK is. Ik zoek ook een ruime laptoprugtas, maar dan voor een lomp groot 17"-model (Dell Precision 7720, 35 x 417 x 281mm), plus toebehoren (Huion H610p-tablet, muis, toetsenbord, 3D-muis, headset, grote dopper, A4-map, ... Past momenteel allemaal net (maar dan ook net) in een Crumpler 17-seater (maar de laptop niet in de meegeleverde sleeve)..

Helaas zetten lang niet alle merken maximale laptop-maten neer en ik heb meerdere tassen uitgeprobeerd en het past gewoon meestal (net) niet lekker. Dit ding van IKEA ziet er goed, stabiel, etc. uit, eventueel met een organizer (toilettas?) erbij voor kleiner grut wat niet in het voorvak past (hij schreeuwt ook niet IKEA zoals de vorige rugtassen met die stippen erop), maar die laptop is gewoon te groot..

Ik denk dat ik maar kijk of ik de Targus van @arie_papa besteld krijg. Veel merken lijken bij 15,6" op te houden.
Let even op welk formaat je besteld. Kwam dit model ook als 15,6" tegen.
Overigens was mijn voorgaande Targus een Atmosphere, welke ook prima voldeed :)

Statistieken zijn als bikini's: wat ze tonen is erg suggestief, wat ze niet tonen is essentieel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-06 13:29
Ik gebruik eigenlijk al jaren mijn studie rugzak, een simpele maar erg grote Eastpak. Vak voor laptop met nog flink wat ruimte er voor, nog ruimte los, en dan nog 1 groot en 1 klein vak, een voorvak, een zijvakje, en een binnen-bij-hendel vak. Kan groter/kleiner gemaakt worden met van die ritsen.

Bodem is nog goed, alleen bij de ritssluiting van het hoofdvak is de rits lichtelijk gescheurd.

Ik geloof dat dit de nieuwe versie is van de tas: https://www.eastpak.com/n...avy-pEK95522S+00+999.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanroelfs
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 03-06 11:33
Heb zelf 3 jaar geleden een case logic tas gekocht en deze heeft mijn schooltijd overleeft en ziet er nog steeds prima uit.

pricewatch: Case Logic VNB-217 Zwart

Samsung Galaxy S10+ | Samsung Galaxy Gear S3 Frontier | Samsung Galaxy Buds | Apple iPad 3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

arie_papa schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:56:
[...]

Let even op welk formaat je besteld. Kwam dit model ook als 15,6" tegen.
Overigens was mijn voorgaande Targus een Atmosphere, welke ook prima voldeed :)
Ik ben uiteindelijk op een CaseLogic RBP-217 uitgekomen, omdat die er net wat strakker uitzag en een fractie groter is. Zoals gezegd heb ik over het algemeen nogal veel zooi bij me..
Als hij geleverd is zal ik nog even posten of hij me bevalt. De reviews zijn goed, tot nu toe ;).

Voordeel van Targus is dat ze hun grootste rugtassen aanbieden als 17-18", zodat je voor de bestelling het gevoel hebt dat oversized 17,3"ers ook zouden moeten passen, maar afgaande op de Amazon-reviews zouden hier ook 17" Precisions in moeten passen (iemand sprak over de M6700, die groter/massiever is dan mijn 7720).

[ Voor 15% gewijzigd door Tarin op 06-08-2018 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Tarin schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 10:00:
[...]

Ik ben uiteindelijk op een CaseLogic RBP-217 uitgekomen, omdat die er net wat strakker uitzag en een fractie groter is. Zoals gezegd heb ik over het algemeen nogal veel zooi bij me..
Als hij geleverd is zal ik nog even posten of hij me bevalt. De reviews zijn goed, tot nu toe ;).
[...]
En bij dezen, het is een prima rugzak: comfortabel, genoeg vakken, enigszins strak uiterlijk. De 17" Precision past net in het laptop-vak, maar omdat hij er in portrait-mode in gaat hoef ik m'n muisreceivertje er niet meer uit te halen \o/.
Daarnaast past er met gemak in: tablet, toetsenbord, een enorme 240W laptopvoeding, muis, 3D-muis, headset, paraplu, Dopper, telefoonlader.
Nadeeltje is dat er geen echte pen-lusjes in zitten, maar wel een verzameling kleine vakjes waar meerdere pennen in passen, en een paar stickies, en een USB-schijfje, etc.

Als ik nog eens in een hotel zit en niks te doen heb, schrijf ik misschien nog een volledige review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:46
Ik gebruik deze case logic:
https://www.bol.com/nl/p/...h-zwart/9200000025025437/

Zeer tevreden van en nu beschikbaar voor een goede prijs. Verschillende vakjes voor wat klein spul en ook voldoende ruimte voor eventueel wat kleding. Voor een business trip van 2-3 dagen kan ik hier zelfs mijn volledige bagage in kwijt.

Wat ik vooral handig vind zijn:
- vakje voor portefeuille/paspoort aan de rugzijde. Toch wel veiliger
- zonnebril vakje bovenop (geen hard case)
- het gat om een hoofdtelefoon door te halen gebuik ik vooral om een usb kabel door te steken in combinatie met een powerbank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmermans010
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 22-06-2021
Spam.

[ Voor 98% gewijzigd door Ardana op 22-06-2021 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamerwin
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 22-06 11:27
Goede kick 👍🏻

Hello. Is it me you're looking for?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Off-topic.

[ Voor 90% gewijzigd door Ardana op 22-06-2021 17:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Compleet met referral, goed hé.

Ik ben nog steeds prima tevreden met mijn Caselogic van een stukje terug, en aangezien het nieuwe model 17" Precision niet echt veel kleiner is geworden zal ik er de komende jaren mee mogen doen ;).

Pagina: 1