Mijn HP Deskjet 2544 is aan het overlijden. Met name de scanfunctie, het apparaat lijkt niet meer in staat deze fatsoenlijk aan te sturen.
Ik zoek een?
All-in-one printer/scanner met netwerkfuncties
Wat is je budget?
40-60 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Afgezien van printen en scannen, het moet toegankelijk zijn vanaf het thuisnetwerk. Drivers moeten overal goed werken, ook op Linux (Canon valt dus af, ik heb er twee in handen gehad, en allebei waren waardeloze rommel). Dubbelzijdig printen is geen overbodige luxe, maar niet strict noodzakelijk. Ik print niet heel veel, dus de inkt hoeft niet te goedkoop te zijn, maar inkt die goedkoop is, danwel lang mee gaat is altijd fijn. Liefste een diepte van niet veel meer dan 40cm, maar eventueel kan ik wel een plekje vinden als het toch groter is.
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb met HP wel redelijk goede ervaringen. Hun software is niet naadloos, maar het werkt wel gewoon overal. Kan ook printen via Android. Zijn best fijne printers, op zich. Canon is een ramp. Die maken echt alleen onbruikbare rotzooi. De volgende printers lijken aan veel van de eisen en de optionele wensen te voldoen:
Ik zoek een?
All-in-one printer/scanner met netwerkfuncties
Wat is je budget?
40-60 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Afgezien van printen en scannen, het moet toegankelijk zijn vanaf het thuisnetwerk. Drivers moeten overal goed werken, ook op Linux (Canon valt dus af, ik heb er twee in handen gehad, en allebei waren waardeloze rommel). Dubbelzijdig printen is geen overbodige luxe, maar niet strict noodzakelijk. Ik print niet heel veel, dus de inkt hoeft niet te goedkoop te zijn, maar inkt die goedkoop is, danwel lang mee gaat is altijd fijn. Liefste een diepte van niet veel meer dan 40cm, maar eventueel kan ik wel een plekje vinden als het toch groter is.
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb met HP wel redelijk goede ervaringen. Hun software is niet naadloos, maar het werkt wel gewoon overal. Kan ook printen via Android. Zijn best fijne printers, op zich. Canon is een ramp. Die maken echt alleen onbruikbare rotzooi. De volgende printers lijken aan veel van de eisen en de optionele wensen te voldoen:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | HP 3636 AiO | € 48,40 | € 48,40 |
| 1 | HP 4522 AiO | € 59,99 | € 59,99 |
| 1 | HP Deskjet 3630 AiO | € 59,- | € 59,- |
| 1 | HP Deskjet 3735 AiO | € 55,95 | € 55,95 |
| 1 | HP Envy 4526 AiO | € 58,46 | € 58,46 |
| 1 | HP ENVY 5030 AiO | € 54,- | € 54,- |
| 1 | HP OfficeJet 5230 All-in-One printer | € 63,42 | € 63,42 |
[ Voor 5% gewijzigd door Amanoo op 14-07-2018 23:06 ]