Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Vraag 1) Heb je een permanente internet connectie, of moet je inbellen?
Intentionally left blank
ADSL, staat 24/7 aan, af en toe rebooten (eens in 4 of 5 dagen).
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Verwijderd
ja hij flushed automatisch als je buff-in op is, dus in principe hoe je er niks aan te doen
je kan ook tussendoor een keer nieuwe blokjes halen en de blokjes die je heb opsturen door op update buffers te klikken
als je alleen nieuwe blokjes wil klik je op fetch, bv als je wil sparen
en wil je alleen je blokjes die je heb opsturen klik je op flush
duidelijk?
je kan ook tussendoor een keer nieuwe blokjes halen en de blokjes die je heb opsturen door op update buffers te klikken
als je alleen nieuwe blokjes wil klik je op fetch, bv als je wil sparen
en wil je alleen je blokjes die je heb opsturen klik je op flush
duidelijk?
buff-out blijft bestaan bij een crash, alleen het blokje waar je dan mee bezig bent ben je kwijt.
Er is een optie om regelmatig de process ook te saven (checkpoint); weet alleen niet zo uit mijn hoofd welke (is ook versie-afhankelijk).
Maar de PC van een beetje tweaker loopt toch nooit vast?
Er is een optie om regelmatig de process ook te saven (checkpoint); weet alleen niet zo uit mijn hoofd welke (is ook versie-afhankelijk).
Maar de PC van een beetje tweaker loopt toch nooit vast?
Intentionally left blank
edit:
bedankt
bedankt
Checkpoint file zit bij mij configuration 2,4
en ik heb mijn checkpoint file dpc genoemd
Het is bij mij de laatste tijd heel erg handig geweest want mijn computer is erg bagger momenteel
en ik heb mijn checkpoint file dpc genoemd
Het is bij mij de laatste tijd heel erg handig geweest want mijn computer is erg bagger momenteel
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
Pagina: 1