Heerlijk op vakantie hier in Frankrijk, maar het vakantiepark is extra naar wat draadloos internet betreft. Het lijkt er op dat ze 4G scramblen, waardoor ik geen hotspot kan opzetten met mijn eigen abo en 'verplicht' wordt de peperdure Wifi aan te schaffen (ook nog eens slechts één apparaat per aangeschaft tijdelijk Wifi abonnement, ratten). Dat vind ik erg triest dus als tweaker gelijk aan de slag gegaan met de router. Het ding kunnen resetten, maar hij moet persé in bridge mode en hierdoor haalt hij steeds automatisch de firewall instellingen binnen die me doorsturen naar het abonnement service. Met andere woorden, ik krijg het niet voor elkaar. Soms kan ik tijdelijk in de router na een reset, maar uiteindelijk komen de originele instellingen weer binnen.
Wanneer ik hem als 'Router PPP' instel krijg ik geen verbinding met het internet. Het gaat om een Technicolor TC582n.
Ik begrijp het wanneer dit niet besproken mag worden, maar mocht het wel, iemand een idee hoe ik via de router mode wél verbinding krijg?
Wanneer ik hem als 'Router PPP' instel krijg ik geen verbinding met het internet. Het gaat om een Technicolor TC582n.
Ik begrijp het wanneer dit niet besproken mag worden, maar mocht het wel, iemand een idee hoe ik via de router mode wél verbinding krijg?