Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

LAN korte kabel werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 198 views

• jos149
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-06 19:51
Even een vraagje: nou hebben mijn ouders ethernet aansluitingen in de muur zodat ze hun wifi netwerk nog wat uit kunnen breiden. In dit geval naar de tuin!

Extra router doet de truc: het bereik breidt zich uit tot de tuin. De router maakt uiteraard gebruik van deze ethernet aansluiting uit de muur.

Nou is het merkwaardige dat de router wel internetverbinding heeft wanneer deze is aangesloten op een kabel van 10 meter die daar maar opgerold ligt. Ecther, werkt het niet wanneer ik hem aansluit op korte kabels. In mijn geval heb ik drie korte kabels getest en ze werken allen niet. Ik heb ze ook getest op andere devices en ik heb een prima internetverbinding. Verder heb ik ook in de meterkast gecontroleerd of daar iets fout ging. Lijkt ook goed.

Iemand die mij uit de brand kan helpen?

Inmiddels kabel 4 getest. Lengte 2 meter. Tussen de uitersten in. Werkt ook niet. Wel weer op mijn laptop

[ Voor 6% gewijzigd door jos149 op 14-07-2018 18:36 ]

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
jos149 schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 18:32:
Iemand die mij uit de brand kan helpen?
Ja, zet je vraag even in een eigen topic. Het kapen van een topic wordt niet heel erg gewaardeerd. Het aanmaken van een topic is daarom ook relatief eenvoudig gehouden.

• jos149
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-06 19:51
sypie schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 18:35:
[...]
Ja, zet je vraag even in een eigen topic. Het kapen van een topic wordt niet heel erg gewaardeerd. Het aanmaken van een topic is daarom ook relatief eenvoudig gehouden.
Mijn oprechte verontschuldiging. Ben niet zo ervaren op forums en meende dat ik hier in een algemeent topic zat over lan verbindingsproblemen :)

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-11 14:24

Equator

Crew Council

#whisky #barista

@jos149 Geen probleem, je hebt nu een eigen topic :)

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-11 14:24

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Zucht.. dan kan hier wel een slot op :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.