Toon posts:

Problemen met PlayStation controller

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vorige week heb ik bij een vriend thuis, op zijn playstation 4 , met mijn controller gespeeld. We waren met zn 3en en we gebruikten elk onze eigen controller. Na die middag werken alle 3 onze controllers niet meer.

Allen hetzelfde probleem. De controller knippert wit maar verbinden lukt niet meer. Inmiddels zijn de batterijen vermoedelijk leeg en doen de controllers niks meer. Weet iemand wat hier aan de hand kan zijn en hoe we dit op kunnen lossen?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
-Controller resetten
-Andere controller met de PlayStation verbinden (lukt)
-Andere usb kabel gebruiken

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:30

Nemesizz

Untouchable

-Controller resetten
Kon me herinneren dat resetten van de controller bij een PS3 althans soms best rottig kon gaan.

Weet niet hoe je de controller reset hebt (1x reset knopje in? controller wel verbonden met PS4 terwijl je probeerde te resetten? enz).

Wat ik nog zou proberen:
- reset knopje langer ingedrukt houden (bij voorkeur als die al verbonden is met een PS4)
- PS knop eens langer ingedrukt houden (ook als die verbonden is via USB met de PS4)
- originele USB kabel gebruiken, en geen verlengstukjes ertussen
Andere controller met de PlayStation verbinden (lukt)
Als dat werkt, die controller (even) als 'primair' gebruiken, en dan je eigen controller (die nu niet wil verbinden) als 'secondair' aansluiten, misschien tijdje PS knop vasthouden misschien dat die dan wel weer wil linken aan je eigen PS4.

Want wat nu gebeurt, is waarschijnlijk dat de controller probeert te connecten met de PS4 van je vriend, omdat die daar nog aan gelinkt is. Heb zelf een keer een boel 'gedoe' gehad om een PS3 controller te resetten omdat die niet meer wilde verbinden, even reset knopje indrukken is vaak niet genoeg (is al dusdanig lang geleden dat ik niet meer precies weet hoe het weer werkend is gekregen, maar volgens mij reset langere tijd indrukken terwijl USB kabel verbonden was met de console).