Mijn iCloud is vol door reservekopieën

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1094435

Topicstarter
Mijn iCloud is vol door 2 reservekopieën. Echter, die kan ik niet verwijderen, want die 2 reservekopieën zijn van mijn oude toestel en als ik die verwijder gaan al mijn gegevens weg, want mijn tijdelijke iPhone kan geen reservekopie maken door te weinig opslagruimte. Nu heb ik een nieuwe toestel gekocht en daar wil ik mijn gegevens op terugdoen, maar ik heb geen reservekopie, behalve die van mijn oude iPhone (12 juni).

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb geprobeerd foto’s en apps te verwijderen, maar het lukte niet.

Zou iemand mij alsjeblieft kunnen helpen, want ik wil mijn nieuwe iPhone gebruiken..

Beste antwoord (via Anoniem: 1094435 op 14-07-2018 18:03)

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Anoniem: 1094435 schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 14:34:
JackBol, dus als je €1,- betaald, en een nieuwe reservekopie maakt en die reservekopie gebruiken op je nieuwe toestel, kan je dan weer meteen afmelden?
Je kan je inderdaad meteen weer afmelden. iCloud storage reken je af per maand af.
Volgens 9to5 is de eerste maand zelfs gratis.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HvanL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:33
met itunes backup maken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:42

orf

Of anders voor €1 per maand een icloud abonnement nemen. Dan heb je 50GB opslag. Die kun je eventueel ook weer opzeggen na een maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
HvanL, zou je mij kunnen vertellen hoe dat moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
orf, als de andere dingen niet lukken, kies ik toch voor 50GB, maar ik ga eerst uitzoeken waarom het niet lukt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Daedalus, dat is het probleem dus. Ik heb geen plek om een reservekopie te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:36
Anoniem: 1094435 schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 13:23:
Daedalus, dat is het probleem dus. Ik heb geen plek om een reservekopie te maken.
Er staat gewoon een handleiding om het met iTunes te doen. Daar heb je geen ruimte voor nodig in iCloud.

Zucht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Voor €1 is dat het gekloot niet waard. Gewoon 50GB kopen, €1 lappen en gelijk weer afmelden. Dan heb je 30 dagen om je telefoon te migreren :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HvanL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:33
Anoniem: 1094435 schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 13:17:
HvanL, zou je mij kunnen vertellen hoe dat moet?
Iphone aan computer hangen met usb kabel, itunes opstarten en in itunes backup maken. Die kan je later dan weer terugzetten op nieuwe telefoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SacredRose
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16:53
Je kan de oude reservekopie gewoon verwijderen. Je wilt de gegevens van je huidige iPhone overzetten naar je nieuwe dus dan moet je daar een reservekopie van maken.
Je kan niet twee backups herstellen op 1 apparaat (tegelijk dan).

Als er in de backup belangrijkebdingenbstaan die niet op de huidige iPhone staan dan zul je de oudere reservekopie moeten herstellen en het of daarmee doen of de gegevens op een andere manier veilig moeten stellen. vervolgens kan je de reservekopie verwijderen en met je huidige Iphone een reservekpie maken. om vervolgens de nieuwe iPhone weer leeg te maken en dan de reservekopie erop te zetten en dan kan je de belangrijke gegevens weer op de iPhone zetten.

Bij het verwijderen worden er geen gegevens van de iPhone zelf verwijderd en de reservekopie kan je toch niet openen om bestanden te benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
JackBol, dus als je €1,- betaald, en een nieuwe reservekopie maakt en die reservekopie gebruiken op je nieuwe toestel, kan je dan weer meteen afmelden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@SacredRose Zijn iCloud opslag staan vol van andere toestellen.(tenminste dat lees ik zo)
@Anoniem: 1094435 Mocht er 1 van je huidige toestel in staan, kun je die verwijderen en nieuwe maken

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Anoniem: 1094435 schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 14:34:
Je kan je inderdaad meteen weer afmelden. iCloud storage reken je af per maand af.
Volgens 9to5 is de eerste maand zelfs gratis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SacredRose
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16:53
Hackus schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 14:41:
@SacredRose Zijn iCloud opslag staan vol van andere toestellen.(tenminste dat lees ik zo)
@Anoniem: 1094435 Mocht er 1 van je huidige toestel in staan, kun je die verwijderen en nieuwe maken
Dat kan ook. Ik ging er van uit dat de backups die er zijn afkomstig zijn van van een oud toestel en hij nu een tijdelijke iPhone heeft dus het oude toestel kapot is. En hij wil de gegevens van de tijdelijke iPhone overzetten. Dus daar zal dan ook alles al opstaan want hij wil niet de verouderde reservekopie die er is terugzetten.

Hou er trouwens wel rekening mee dat die reservekopie die er nog in staat voor altijd bewaard blijft. Als het goed is wordt die reservekopie verwijderd na een half jaar (dus als de oude iphone een half jaar niet geprobeerd heeft om een reservekopie te maken)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:48
Dit had ik laatst ook :) met een Windows iCloud client kon ik wel gewoon de backups van de andere toestellen verwijderen terwijl deze vanaf de iphone zelf inderdaad onzichtbaar waren

[ Voor 20% gewijzigd door laurens0619 op 14-07-2018 15:38 ]

CISSP! Drop your encryption keys!

Pagina: 1