Toon posts:

Toetsenbord en trackpad werken niet. Kan niet inloggen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een mac book pro van ongeveer 3 jaar oud, waar ik eerder nooit problemen mee heb gehad. Gister kon ik ineens bij het opstarten het toetsenbord en de trackpad niet gebruiken. Toen paar keer opnieuw opgestart en kreeg op een gegeven moment van mac de vraag: “problemen met inloggen wilt u de bla bla resetten” dat heb ik toen gedaan en alles werkte weer. Nu doet vandaag het allemaal weer niet. Wat kan ik nu het beste doen? Weet gister ook niet wat ik had gedaan om die melding te krijgen. Ik heb overigens geen eten of drinken over mn toetsenbord laten vallen.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:41
Smc reset uitgevoerd?

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoe doe ik dat? Ik weet echt helemaal niks van computers ☺

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 12:02:
Hoe doe ik dat? Ik weet echt helemaal niks van computers ☺
https://support.apple.com/nl-nl/ht201295 misschien?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oh ja dat had ik gedaan! Wist alleen niet dat het zo heette. Probleem is dat als ik dat doe mn laptop gewoon gelijk weer aan gaat zodra ik die knopjes indruk. Denk dus dat alleen er alleen op de aanknopt gereageerd wordt en niet op het indrukken van de shift ctrl en option knop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobby1971
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-09 15:02
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 12:16:
Oh ja dat had ik gedaan! Wist alleen niet dat het zo heette. Probleem is dat als ik dat doe mn laptop gewoon gelijk weer aan gaat zodra ik die knopjes indruk. Denk dus dat alleen er alleen op de aanknopt gereageerd wordt en niet op het indrukken van de shift ctrl en option knop
Probeer even via een extern toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonderpa
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:29
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 12:16:
Druk eerst de Control, Option en Shift in en dan pas de Aan/Uit knop.
Dan zou het wel goed moeten gaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-09 06:59

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Als dat niet werkt dan kan het zijn dat je toetsenbordkabel losgeschoten is bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 15:57
Is het een Macbook Pro 13" 2015?

Zo ja:
De Trackpad Flex kabel (ook wel IPD Flex) hiervan gaat vaak kapot wat er voor zorgt dat het trackpad en het toetsenbord grotendeels niet meer functioneren, de aan/uit knop werkt bijv. wel.

De prijs van deze kabel is peanuts, als je hier comfortabel mee bent kan je deze zelf vervangen of anders even langs een geauthoriseerde partij lopen :)

[ Voor 11% gewijzigd door joon op 16-07-2018 09:17 ]

Pagina: 1