Vanmiddag is mijn PC vastgelopen ('Hoe kan dat nou, je draait toch Windows ??'). Nou heb ik problemen met allebei mijn harddisks. Alle MP3-s die erop staan, hebben de bekende tikken enzo er in zitten. Alle films die er op staan hebben vertekeningen in het beeld. Sommige spellen doen het niet meer. Tekstbestanden zijn nog compleet intact. Wave-files zijn ook nog perfect. Plaatjes doen het nog goed. M'n koe gaat ook door.
Als ik de MP3 bestanden nou decode naar wave-files, zijn die wavefiles wel goed. Volgens mij wil dat zeggen, dat de bestanden nog wel compleet op de harddisk staan. Het probleem zou dan liggen bij de FAT. Deze zou ik dus opnieuw moeten kunnen schrijven...
Vraag 1) Is het inderdaad de FAT, of denken jullie dat het een ander probleem is?
Vraag 2) Als het de FAT is, hoe kan ik deze dan fixen?
Ik hoop maar dat er hier een oplossing voor is, want ik heb geen zin om weer 5 backup's van m'n DVD-s te maken (
) en ook geen zin om zo'n 5 gig aan MP3-tjes te decoden naar wave en dan weer naar MP3... En daarbij werken ook nog wat spellen niet, maar volgens mij moet dit op te lossen zijn...
Als ik de MP3 bestanden nou decode naar wave-files, zijn die wavefiles wel goed. Volgens mij wil dat zeggen, dat de bestanden nog wel compleet op de harddisk staan. Het probleem zou dan liggen bij de FAT. Deze zou ik dus opnieuw moeten kunnen schrijven...
Vraag 1) Is het inderdaad de FAT, of denken jullie dat het een ander probleem is?
Vraag 2) Als het de FAT is, hoe kan ik deze dan fixen?
Ik hoop maar dat er hier een oplossing voor is, want ik heb geen zin om weer 5 backup's van m'n DVD-s te maken (
Mother, will they like this song?