Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Onderhoudskosten auto 2000km rijden

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• AlbertJP
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 14:35
Ik heb de auto van mijn moeder geleend om er mee naar Praag en terug te rijden + nog wat ritten in Nederland, samen tegen de 2000km. Nu zou ik graag de slijtage die dit aan de auto veroorzaakt vergoeden, hiervoor heb ik een schatting nodig van de kosten hiervan. Ik ben zelf geen autobezitter, dus ik heb geen ervaring met de kosten voor het onderhoud aan een 7 jaar oude auto. Het gaat mij vooral om de orde van grootte.

Het gaat om een Seat Ibiza ST uit 2011 op benzine. Km-stand heb ik nu even niet bij de hand (morgen wel) maar is volgens mij tussen 150.000 en 200.000. De auto rijdt zo'n 15.000 km per jaar maar dit wordt minder omdat ze van plan is een e-bike aan te schaffen.

Als jullie meer gegevens nodig hebben om de orde van grootte dan hoor ik het graag.

(Sorry als dit de verkeerde forumcategorie is.)

AlbertJP wijzigde deze reactie 14-07-2018 02:06 (3%)

Alle reacties

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 20:13

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Wat is 2000km op 200.000km?

Peanuts. Ik zou me hierover echt niet druk om maken.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • +8Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 19:06

aex351

I am the one