Ik heb de auto van mijn moeder geleend om er mee naar Praag en terug te rijden + nog wat ritten in Nederland, samen tegen de 2000km. Nu zou ik graag de slijtage die dit aan de auto veroorzaakt vergoeden, hiervoor heb ik een schatting nodig van de kosten hiervan. Ik ben zelf geen autobezitter, dus ik heb geen ervaring met de kosten voor het onderhoud aan een 7 jaar oude auto. Het gaat mij vooral om de orde van grootte.
Het gaat om een Seat Ibiza ST uit 2011 op benzine. Km-stand heb ik nu even niet bij de hand (morgen wel) maar is volgens mij tussen 150.000 en 200.000. De auto rijdt zo'n 15.000 km per jaar maar dit wordt minder omdat ze van plan is een e-bike aan te schaffen.
Als jullie meer gegevens nodig hebben om de orde van grootte dan hoor ik het graag.
(Sorry als dit de verkeerde forumcategorie is.)
Het gaat om een Seat Ibiza ST uit 2011 op benzine. Km-stand heb ik nu even niet bij de hand (morgen wel) maar is volgens mij tussen 150.000 en 200.000. De auto rijdt zo'n 15.000 km per jaar maar dit wordt minder omdat ze van plan is een e-bike aan te schaffen.
Als jullie meer gegevens nodig hebben om de orde van grootte dan hoor ik het graag.
(Sorry als dit de verkeerde forumcategorie is.)
[ Voor 3% gewijzigd door AlbertJP op 14-07-2018 02:06 ]