Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

N751JK vervanger

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• dvdken
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-04 16:36
Hey,

In 2015 heb ik de Asus N751JK gekocht.
Die heeft meerdere keren een kapot moederbord gehad, elke keer kunnen terug sturen onder garantie. Jammer genoeg heeft hij het nu begeven en kan ik hem niet meer onder garantie laten maken.

Gisteren heb ik een Asus Vivobook Pro 17 gekocht. Die voldoet echter niet aan mijn verwachtingen. Hij heeft bijzonder veel bijgeluiden, er is een soort van statisch geluid elke keer ik mijn muis beweeg. Ik heb online nog mensen gevonden met hetzelfde probleem en het blijkt niet definitief opgelost te raken. Vandaar dat ik hem morgen ga terug brengen.

Wat ga je met je laptop doen?
Ik wil graag een 17 inch, laptop staat meestal op dezelfde plaats en wordt heel af en toe eens meegenomen. Hij wordt vooral gebruikt om series en films op te bekijken. Gamen doe ik nooit.
Af en toe heb ik eens Photoshop of Indesign nodig. Office moet ook vlot werken. Voor de rest is het wat Youtube, Facebook en veel Gifs bekijken. Graag ook zo geluidloos mogelijk, mijn vorige N751JK was daarin fantastisch, maakte geen enkel geluid. Dat was eigenlijk de perfecte laptop.

Wat is je budget?
Tot 1300 wil ik gaan.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, 90 % op dezelfde plaats.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Na 2 slechte ervaringen ben ik niet zo geneigd om nog eens Asus te kopen. Ook liever geen Medion.

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

reviews: Laptop Best Buy Guide - Juni 2018 ?

Ik zou uit dat lijstje de HP kopen en de rest van je budget in een meerjarig (maximaal 5) supportcontract stoppen. Next day aan huis service bij defecten.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• dvdken
MAX3400 schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 22:37:
reviews: Laptop Best Buy Guide - Juni 2018 ?

Ik zou uit dat lijstje de HP kopen en de rest van je budget in een meerjarig (maximaal 5) supportcontract stoppen. Next day aan huis service bij defecten.
In het artikel staat als negatief punt dat de fans hoorbaar zijn, die zou ik liever niet horen..

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

dvdken schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 22:44:
[...]

In het artikel staat als negatief punt dat de fans hoorbaar zijn, die zou ik liever niet horen..
Stille laptops bestaan niet/amper. Ja, als je er geld tegenaan gooit. Heb hier een Elitebook uit 2018; ook die maakt wel eens geluid als WindowsUpdates staat te stampen of als ik een video bewerk.

Maar met internetten, streaming video etc. allemaal geen issues dat de fan aanslaat. Het is dan ook een beetje wat je zelf verwchht te doen de hele dag met dat ding. Ik denk dat alleen Photoshop wat geluid veroorzaakt en voor de rest weinig issues.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• dvdken
Ik zou ook liever een 17 inch laptop hebben..

Momenteel heb ik deze 2 op het oog: Acer Aspire 5 of Acer Aspire 7

Omwille van het verlichte toetsenbord neig ik eerder naar de 7.
Volgens notebookcheck zijn beide heel stil, vooral de 5 scoort goed.