Vraag

• groezle
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 11-11 13:12
Ik zoek een?
Android toestel met een unlocked bootloader voor LineageOS (of CM, of anders indien dat bestaat)

Wat is je budget?
300-400 euro, maximaal 550 als er niet veel keuze is

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik zoek dus eigenlijk een vergelijkbaar toestel als de OnePlus One, toen der tijd geen uitblinker in scherm resolutie of camera, maar wel in support voor alternatieve Android distributions (CM) en storage (>=64 GB)

Wat heb je zelf al gevonden?
De Nokia 7 Plus spreekt mij erg aan; gezien de prijs en accu, alleen heeft deze een locked bootloader. Ik wil graag LineageOS gebruiken vanwege Privacy Guard en andere specifieke functionaliteiten. Oneplus 6 spreekt mij wel aan vanwege de storage options, maar de prijs is aan de hoge kant en vind de glazen achterkant lelijk, ik vraag mij af of dit mijn enige mogelijkheid is, of er nog betere toestellen zijn?

Toen ik de OnePlus One kocht, wist ik meteen al dat dit toestel zon beetje defacto standaard was voor CynogenMod, bestaat er tegenwoordig ook nog zon standaard telefoon voor dit soort distributions?

[ Voor 13% gewijzigd door groezle op 13-07-2018 21:42 ]

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:47
Sony is volgens mij ook goed met custom rom ondersteuning, en ik weet niet of HTC dat ook nog steeds bied.
Google Pixel zal ook werken verwacht ik.

• MarnickS
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 04-11 11:36
Sony, Google Pixel, Xiaomi gaat allemaal prima met custom rom's

• Ludwig005
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 11-11 20:50

Ludwig005

Ludwig005 - Verzonken in HW

een oneplus 5T alu achterkant tweedehands spotgoedkoop te vinden en veel custom roms.

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Nu online
groezle schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 21:39:
Ik zoek een?
Android toestel met een unlocked bootloader voor LineageOS (of CM, of anders indien dat bestaat)

Wat is je budget?
300-400 euro, maximaal 550 als er niet veel keuze is

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik zoek dus eigenlijk een vergelijkbaar toestel als de OnePlus One, toen der tijd geen uitblinker in scherm resolutie of camera, maar wel in support voor alternatieve Android distributions (CM) en storage (>=64 GB)

Wat heb je zelf al gevonden?
De Nokia 7 Plus spreekt mij erg aan; gezien de prijs en accu, alleen heeft deze een locked bootloader. Ik wil graag LineageOS gebruiken vanwege Privacy Guard en andere specifieke functionaliteiten. Oneplus 6 spreekt mij wel aan vanwege de storage options, maar de prijs is aan de hoge kant en vind de glazen achterkant lelijk, ik vraag mij af of dit mijn enige mogelijkheid is, of er nog betere toestellen zijn?

Toen ik de OnePlus One kocht, wist ik meteen al dat dit toestel zon beetje defacto standaard was voor CynogenMod, bestaat er tegenwoordig ook nog zon standaard telefoon voor dit soort distributions?
Waarom niet gewoon de Oneplus 6? Custom roms zat, updates voor de komende 2 jaar + 1 jaar beveiliging. Super garantie (opsturen geen probleem want dit gaat razendsnel). Gewoon een top toestel.

• Ludwig005

Ludwig005

@Puddi Puddin glazen achterkant is lelijk en breekt na een val als je een aluninium hebt kun je een ander verhaal vertellen.

• Puddi Puddin
  • Nu online
Ludwig005 schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 17:39:
@Puddi Puddin glazen achterkant is lelijk en breekt na een val als je een aluninium hebt kun je een ander verhaal vertellen.
Een glazen achterkant is niet lelijk, dat is jouw mening die je niet onderbouwt. Gelukkig bestaan er hele mooie hoesjes https://rhinoshield.io deze zijn kwalitatief super goed, als hij kapot gaat neem je contact op met de support en krijg je een nieuwe waarna je alleen de verzendkosten betaald.

Je kan wel een aluminium achterkant hebben maar als jij nog faced down valt heb je alsnog drama helemaal met 2.5d glas aan de randen.

• Ludwig005

Ludwig005

Puddi Puddin schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 20:40:
[...]

Een glazen achterkant is niet lelijk, dat is jouw mening die je niet onderbouwt. Gelukkig bestaan er hele mooie hoesjes https://rhinoshield.io deze zijn kwalitatief super goed, als hij kapot gaat neem je contact op met de support en krijg je een nieuwe waarna je alleen de verzendkosten betaald.

Je kan wel een aluminium achterkant hebben maar als jij nog faced down valt heb je alsnog drama helemaal met 2.5d glas aan de randen.
@puddi puddin Gelukkig maar er zijn ook veel oplichters op deze markt YouTube: Most Durable iPhone X Cases Drop Test! Top 12

• Puddi Puddin
  • Nu online
Ludwig005 schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 16:33:
[...]

@puddi puddin Gelukkig maar er zijn ook veel oplichters op deze markt YouTube: Most Durable iPhone X Cases Drop Test! Top 12
Tja. Je gooit hem dan ook wel van belachelijk hoog heh. En dan een plastic achterkant en on even asfalt.

[ Voor 16% gewijzigd door Puddi Puddin op 07-08-2018 20:59 ]

Pagina: 1