Hallo Tweakers,
Graag jullie advies over de aanschaf van een nieuw systeem waarop ik voornamelijk games zal spelen en ontwikkel werk zal doen (software-engineer).
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
- Spelen van Games op 4k monitor (lg-27UD88)
- Ontwikkelen van software (Visual studio etc)
Wat mag het systeem gaan kosten?
~ 2500,- assemblage laat ik liever doen door een externe partij al lijkt me dit wel een leuk projectje.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Enkel monitor: (lg-27UD88)
En daarnaast heb ik ook Audioengine A5+ speakers op mijn monitor aangesloten. (mogelijk straks rechtstreeks op pc)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede stille en degelijke kast met daarin het nieuwste van het nieuwste zonder onnodig veel te betalen om willen van naamgeving
.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil toch graag een intel processor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
- laag geluidsniveau
- stroom verbruik laag (on low-load)
Ga je overklokken?
Initieel niet, maar de koeling mag hierop afgestemd worden (wanneer ik overklok zal het minimaal zijn)
Wat verwacht je van ons?[i]
Controle op de componenten of deze goed samenwerken en advies of ik wellicht nog even moeten wachten op een nieuw socket, serie processoren/videokaarten. (Weinig haast)
Hieronder het lijstje dat ik zelf heb samengesteld:
Graag jullie advies over de aanschaf van een nieuw systeem waarop ik voornamelijk games zal spelen en ontwikkel werk zal doen (software-engineer).
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
- Spelen van Games op 4k monitor (lg-27UD88)
- Ontwikkelen van software (Visual studio etc)
Wat mag het systeem gaan kosten?
~ 2500,- assemblage laat ik liever doen door een externe partij al lijkt me dit wel een leuk projectje.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Enkel monitor: (lg-27UD88)
En daarnaast heb ik ook Audioengine A5+ speakers op mijn monitor aangesloten. (mogelijk straks rechtstreeks op pc)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede stille en degelijke kast met daarin het nieuwste van het nieuwste zonder onnodig veel te betalen om willen van naamgeving
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil toch graag een intel processor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
- laag geluidsniveau
- stroom verbruik laag (on low-load)
Ga je overklokken?
Initieel niet, maar de koeling mag hierop afgestemd worden (wanneer ik overklok zal het minimaal zijn)
Wat verwacht je van ons?[i]
Controle op de componenten of deze goed samenwerken en advies of ik wellicht nog even moeten wachten op een nieuw socket, serie processoren/videokaarten. (Weinig haast)
Hieronder het lijstje dat ik zelf heb samengesteld:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8700K Boxed | € 349,- | € 349,- |
| 1 | MSI Z370 Tomahawk | € 136,90 | € 136,90 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming X 11G | € 890,- | € 890,- |
| 1 | NZXT H700i Wit/Zwart | € 179,95 | € 179,95 |
| 1 | NZXT Kraken X62 (met AM4 support) | € 150,95 | € 150,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2B3200C16 | € 339,- | € 339,- |
| 1 | Corsair RM650x Zwart | € 94,90 | € 94,90 |
| 1 | Samsung 970 Evo 1TB | € 339,61 | € 339,61 |
| 1 | Samsung 970 Pro 512GB | € 209,41 | € 209,41 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.689,72 | |