Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 16:22
Ik momenteel een kapotte product: Logitech Bluetooth Illuminated Keyboard K810, maar helaas heb ik m'n geld teruggekregen i.p.v. een nieuwe omdat hij niet meer leverbaar is. In de pricewatch schiet de prijs ook de lucht in. Hoewel ik de K810 nog wel ergens kan krijgen, ben ik toch benieuwd naar alternatieven.

Ik ben webdeveloper en type dus heel veel. Ik gebruik voor Linux, maar heel af en toe switch ik naar Windows.

Mijn eisen:
  • Qwerty
  • Verlichting
  • Bluetooth of bedraad (dus in ieder geval geen radio met aparte USB-dongle)
  • Ik gebruik hem op kantoor, dus qua uiterlijk liever geen game-toetsenbord met allerlei gekke vorm of dito kleuren. De MadCatz valt daarom echt af.
  • Indien bluetooth: eenvoudig meerdere apparaten kunnen koppelen is wel een pré.
  • Scissor switch of vergelijkbaar. Liever laptop-achtige toetsen dan lawaaimakende toetsen. Ik heb een keer de K480 geprobeerd en daarvan werd ik gillend gek.
  • Numpad mag, maar hoeft niet. In ieder geval geen touchpad o.i.d, aangezien ik altijd een muis gebruik.
  • Budget: < €150,-
Er is één ander toetsenbord die aan deze eisen voldoet, maar die wordt heel slecht beoordeeld:
pricewatch: Rapoo E6350 (Qwerty US) Zwart

[ Voor 13% gewijzigd door StephanVierkant op 16-07-2018 16:25 ]