Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Game PC, max 2000 euro incl. monitor en keyboard

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• ChunkyChap25
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 10-11 20:57
Hallo, ik ben op zoek naar een game setup van maximaal 2000 euro die ik zelf in elkaar wil duwen. :*)

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit systeem is echt bedoeld om te gamen. Ik speel van alles, van ARMA tot Planetside 2 en van Total War: Rome II tot Prison Architect. Er is eigenlijk geen pijl op te trekken watvoor games ik speel. Belangrijkste is dat ik graag ook eens nieuwe titels op hoge instellingen heel vloeiend kan spelen.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Alles bij elkaar is 2000 euro echt een maximum. Daarmee bedoel ik ook grappen zoals verzendprijzen, een Windows 10 licentie, een monitor en een fijn toetsenbord. Het lijstje wat hieronder staat moet aan dat budget kunnen voldoen.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik speel mn games nu op een Acer laptop die ik twee jaar geleden voor mijn studie heb gekocht. Dit is dus verre van ideaal, maar ik heb dus al wel een Logitech muis. (USB)

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb gisteren de hele dag zitten puzzelen over wat mij een goede setup lijkt. De laatste keer dat ik zelf een eigen PC heb gebouwd is 12 jaar terug, dus ik ben niet volledig op de hoogte. Ik heb me daarom voornamelijk gebaseerd op de Desktop Best Buy Guide van Juli 2018. Ik heb wat aanpassingen gedaan:

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-8500 Boxed€ 189,-€ 189,-
1Gigabyte B360M D3H (rev 1.0)€ 81,95€ 81,95
1Inno3D GeForce GTX 1070 Ti iChill X3€ 521,99€ 521,99
1HGST 7K1000, 1TB€ 48,50€ 48,50
1Fractal Design Define S - Window€ 67,95€ 67,95
1TP-Link Archer T9E€ 58,99€ 58,99
1Dell S2417DG Zwart€ 446,30€ 446,30
1Microsoft Windows 10 Home EN 64bit OEM DSP OEI€ 60,-€ 60,-
1Gelid Solutions Tranquillo Rev.4 version B€ 25,05€ 25,05
1Fractal Design Dynamic GP-14 White blades, 140mm€ 14,30€ 14,30
1Corsair K68 (Qwerty US)€ 98,-€ 98,-
1Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2666C16€ 159,50€ 159,50
1Seasonic Focus Plus 550 Gold€ 79,95€ 79,95
1Crucial MX500 2,5" 500GB€ 97,56€ 97,56
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.949,04

Ik heb voor de i5-8500 gekozen omdat deze voor een paar euro meer een betere snelheid heeft dan de 8400 zoals die in de guide is voorgesteld. De processorkoeler heb ik veranderd naar eentje die goed presteert in meerdere tests ten opzichte van zijn prijs. Verder heb ik gekozen voor RAM wat draait op 2666 Mhz, omdat dit moederbord niet meer dan dat ondersteund (geloof ik).
Tussen de verschillende 1070 Ti's zit m.i. niet zoveel verschil. Ik heb voor deze gekozen omdat hij mooi zwart is. :P
Omdat ik inmiddels moe ben van die WiFi USB adaptertjes heb ik gekozen voor een wat betere netwerkkaart in de hoop dat ik alsnog prima downloadsnelheden kan halen en een lage ping als ik online speel. Het liefst trek ik natuurlijk een kabel, maar dat is in mijn huis geen mogelijkheid.
Verder heb ik een extra fan bij gekozen. Het mobo ondersteund zonder koppelstukjes drie casefans, en de case komt al met twee in de doos.

De monitor is vrij duur, maar volgens mij de enige speler op de markt die een resolutie heeft van 1440p op 144 hz. Zeker in combinatie met G-sync ondersteuning. Aangezien ik best investeer in de GPU heb ik dus ook graag een monitor die visuals goed kan tonen en een soepele ervaring biedt.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst een Intel en NVIDIA combinatie, omdat ik goede performance wil en in het verleden goede ervaringen heb gehad met deze merken. Omdat ik erg gecharmeerd ben van deze monitor heeft een NVIDIA kaart sowieso voorkeur. Op zich sta ik open voor wat anders, mits ik voor de zelfde prijs minstens dezelfde performance kan halen.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het belangrijkste is dat het systeem soepel en koel draait. De kast mag behoorlijk ruim zijn in verband met misschien latere upgrades. Qua geluid en energieverbruik moet het verder niet te gek worden, maar ik denk dat het met deze setup wel meevalt.

Ga je overklokken?
De CPU is niet overklokbaar. Ik heb gelezen dat de 1070 Ti zeker baat kan hebben bij wat overklokken. Misschien zal ik hier in de toekomst mee beginnen, maar eerst laat ik het even op de fabriekssnelheid.

Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten of ik voor deze prijs nog aanpassingen kan doen die de prestaties ten goede komen. Verder zou het leuk zijn als ik voor dezelfde prijs nog wijzigingen kan maken die het geheel er wat toffer uit laten zien. :*) Ik ben tot nu toe gegaan voor een zwarte look. Maar prestaties binnen dit budget heeft echt prioriteit. Als laatste zou ik willen weten of ik misschien dingen heb gemist, of bepaalde onderdelen niet samen gaan of gewoon een algemene mening

Ik hoop dat ik genoeg info heb gegeven om er wat zinnigs over te zeggen, alvast bedankt!

Alle reacties

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 07:17
Ook al is de prijs maar €15,- hoger, het is de 100 MHz niet waard tov de i5-8400. Wil je prestatieverbetering en consistentie op langere termijn dan neem je een i7-8700.
Ipv de Define S zou ik de compactere, stillere en beter koelende pricewatch: Fractal Design Define Mini C Black Tempered Glass Micro ATX nemen. Een extra casefan is niet nodig bij een verbruik van hooguit 270w.
De T9E is een aardige netwerkkaart met als nadeel dat de antennes dicht tegen de behuizing aan zitten wat storing op kan leveren. Een netwerkoplossing met antenne aan een kabel als pricewatch: TP-Link Archer T9UH en pricewatch: Asus PCE-AC55BT B1 geven een stabieler verbinding.
Op het geheugen valt nog iets te winnen pricewatch: Crucial Ballistix Sport LT Gray BLS2C8G4D26BFSBK
De Focus Plus Gold is een voeding met wat problemen. Ten eerst wordt de voeding met één kabel met 2 PEG stekkers geleverd waarvan Seasonic zegt dat je daarmee een videokaart van max 225w mag voeden. Eigenlijk is de voeding dus maar als 400w te gebruiken. Een extra kabel om zwaardere videokaarten te gebruiken wordt na aanvraag opgestuurd. Ander probleem is uitval bij gebruik van sommige videokaarten. Oa bij GTX 970, Vega 64, RX 580, R9 290 en wie weet welke nog meer voor nu en in de toekomst. Je kunt dus beter een andere voeding nemen zoals
product: BitFenix Formula Gold
product: Cougar GX-F
product: BitFenix Whisper
product: Corsair RMx (2018)
product: be quiet! Straight Power 11
450w is genoeg voor het systeem.

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-10 17:25
Lijkt een set-up waar je wel een tijdje mee verder kan, zeker met dit budget zou ik er daarom gewoon een i7 8700 in gooien. Win 10 kan je op een key side (legaal) kopen voor 15-20€.

Dat merk van HDD's is me niet gekend, misschien gewoon een extra grote SSD er in, geen old skool HDD's meer nodig dan :)

Verder een leuke build waar je veel plezier aan gaat beleven. De 1070Ti gaat zweten icm die monitor, maar als je een goede basis hebt dan kan je die na 3j eens upgraden ofzo.

Verwijderd

Uszka schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 13:48:
Ook al is de prijs maar €15,- hoger, het is de 100 MHz niet waard tov de i5-8400. Wil je prestatieverbetering en consistentie op langere termijn dan neem je een i7-8700.
Ipv de Define S zou ik de compactere, stillere en beter koelende pricewatch: Fractal Design Define Mini C Black Tempered Glass Micro ATX nemen. Een extra casefan is niet nodig bij een verbruik van hooguit 270w.
De T9E is een aardige netwerkkaart met als nadeel dat de antennes dicht tegen de behuizing aan zitten wat storing op kan leveren. Een netwerkoplossing met antenne aan een kabel als pricewatch: TP-Link Archer T9UH en pricewatch: Asus PCE-AC55BT B1 geven een stabieler verbinding.
Op het geheugen valt nog iets te winnen pricewatch: Crucial Ballistix Sport LT Gray BLS2C8G4D26BFSBK
De Focus Plus Gold is een voeding met wat problemen. Ten eerst wordt de voeding met één kabel met 2 PEG stekkers geleverd waarvan Seasonic zegt dat je daarmee een videokaart van max 225w mag voeden. Eigenlijk is de voeding dus maar als 400w te gebruiken. Een extra kabel om zwaardere videokaarten te gebruiken wordt na aanvraag opgestuurd. Ander probleem is uitval bij gebruik van sommige videokaarten. Oa bij GTX 970, Vega 64, RX 580, R9 290 en wie weet welke nog meer voor nu en in de toekomst. Je kunt dus beter een andere voeding nemen zoals
product: BitFenix Formula Gold
product: Cougar GX-F
product: BitFenix Whisper
product: Corsair RMx (2018)
product: be quiet! Straight Power 11
450w is genoeg voor het systeem.
Ik ben even benieuwd, geld dat probleem met die PEG stekkers voor de hele serie van Seasonic Focus Plus Gold of geld het specifiek alleen voor de 550 Watt en lager varianten?

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 07:17
Alle 450 en 550w Seasonic die met één kabel met twee PEG stekkers geleverd worden. De Focus maar ook de Prime.

• ChunkyChap25
Geweldig, bedank voor jullie reacties. Ik ben hier erg mee geholpen.
Ik denk dat het zoals gezegd is inderdaad een betere keus is om voor de i7-8700 te gaan, zeker omdat sommige games die ik speel wel wat CPU intensief kunnen zijn. Die 100 euro extra haal ik dan weer uit de goedkopere RAM en door de HDD helemaal weg te laten. 500 GB op de SSD moet voor alleen games wel genoeg zijn, en anders kan ik er altijd nog een HDD bij prikken mocht dat nodig zijn.
Verder zie ik nog dat je een Windows 10 licentie kan krijgen voor 22 euro. Verder zijn de suggesties voor de kleinere case en andere voeding ook erg nuttig, thanks _/-\o_

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-11 22:33
Ik zou zeker geen i7 8700 kopen.

Wil je een CPU kopen die het maximale biedt voor de huidige games? Dan is een overgeklokte 8600K wat je wil hebben, door de hogere singlecore prestaties. Multicore is jammer genoeg nog steeds niet het belangrijkste op dit moment. Sowieso is 'cpu-intensief' op BF1 met 64 spelers na eigenlijk een amper voorkomende situatie in games, je videokaart is by far het meest belangrijk.
Wil je een CPU kopen die de maximale prestaties biedt? Dan is AMD waar je wil shoppen: de Ryzen 7 2700X is goedkoper en qua ruwe prestaties sneller waardoor je kan aannemen dat het een toekomstvaste keuze is. Het energieverbruik ligt ook nog eens lager en de moederborden zijn veelal rijker uitgerust voor dezelfde prijs.
Maakt het budget niet uit? Dan kan je nog naar de 8700K kijken die overklokbaar is en stock hoger geklokt is. Maar de non-K versie valt imho in een gat wat je niet nodig hebt: duurder en trager in games voor nu, en onzuiniger en trager voor games in de toekomst.

De gekozen 8500 is prima, al zou ik zelf neigen naar een Ryzen 5 2600X door vergelijkbare prestaties nu en wellicht betere prestaties in de toekomst. Plus het voordeel van energieverbruik.

Verder:
- Een GTX 1080 is slechts een paar tientjes duurder, ik zou blijven puzzelen om dat te besparen zodat je het onderdeel wat by far het meeste je gamingprestaties bepaald, kan maximaliseren.
- 1TB HDD halen is best zonde. Voor 2 tientjes meer heb je 2 tot 3 TB :P
- Netwerkkabel écht geen optie? Ook niet voor 60 euro? Anders prima keuze, lijkt me.
- Monitorenaanbod is reuze. Ultrawide, verschillende resoluties, verschillende refreshrates. Weet je zeker dat dit de monitor is die je wil en heb je er al eens mee gespeeld? Naar mijn mening is hij vrij klein en vrij duur. Er is meer dan genoeg 1440p aanbod, ook met grotere schermdiagonalen, voor minder geld: categorie: Monitoren
- Win10 is al wat over gezegd :)
- Ik zou denk ik een Arctic Freezer 33 halen omdat die bij idle op 0rpm kan
- Toetsenborden (ik mis een muis, al begrijp ik dat je je huidige wil houden?) zijn net als monitoren een kwestie van smaak. Heb je er al eens een paar getest, welke switches zoek je?

Ik zou ook zeker niet een combinatie van pricewatch: Asus ROG Strix RX VEGA56 OC edition 8GB en pricewatch: Iiyama G-Master GB2760QSU-B1 Zwart afschrijven, dan heb je 27" voor ongeveer hetzelfde geld en een nette ASUS kaart. Leg je nog een beetje bij, dan is curved + HDR + VA-paneel zelfs een optie pricewatch: Samsung LC27HG70 Grijs, Zwart.

[ Voor 36% gewijzigd door Richh op 13-07-2018 15:35 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• ChunkyChap25
Richh schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 15:20:
Ik zou zeker geen i7 8700 kopen.

Wil je een CPU kopen die het maximale biedt voor de huidige games? Dan is een overgeklokte 8600K wat je wil hebben, door de hogere singlecore prestaties. Multicore is jammer genoeg nog steeds niet het belangrijkste op dit moment. Sowieso is 'cpu-intensief' op BF1 met 64 spelers na eigenlijk een amper voorkomende situatie in games, je videokaart is by far het meest belangrijk.
Wil je een CPU kopen die de maximale prestaties biedt? Dan is AMD waar je wil shoppen: de Ryzen 7 2700X is goedkoper en qua ruwe prestaties sneller waardoor je kan aannemen dat het een toekomstvaste keuze is. Het energieverbruik ligt ook nog eens lager en de moederborden zijn veelal rijker uitgerust voor dezelfde prijs.
Maakt het budget niet uit? Dan kan je nog naar de 8700K kijken die overklokbaar is en stock hoger geklokt is. Maar de non-K versie valt imho in een gat wat je niet nodig hebt: duurder en trager in games voor nu, en onzuiniger en trager voor games in de toekomst.

De gekozen 8500 is prima, al zou ik zelf neigen naar een Ryzen 5 2600X door vergelijkbare prestaties nu en wellicht betere prestaties in de toekomst. Plus het voordeel van energieverbruik.

Verder:
- Een GTX 1080 is slechts een paar tientjes duurder, ik zou blijven puzzelen om dat te besparen zodat je het onderdeel wat by far het meeste je gamingprestaties bepaald, kan maximaliseren.
- 1TB HDD halen is best zonde. Voor 2 tientjes meer heb je 2 tot 3 TB :P
- Netwerkkabel écht geen optie? Ook niet voor 60 euro? Anders prima keuze, lijkt me.
- Monitorenaanbod is reuze. Ultrawide, verschillende resoluties, verschillende refreshrates. Weet je zeker dat dit de monitor is die je wil en heb je er al eens mee gespeeld? Naar mijn mening is hij vrij klein en vrij duur. Er is meer dan genoeg 1440p aanbod, ook met grotere schermdiagonalen, voor minder geld: categorie: Monitoren
- Win10 is al wat over gezegd :)
- Ik zou denk ik een Arctic Freezer 33 halen omdat die bij idle op 0rpm kan
- Toetsenborden (ik mis een muis, al begrijp ik dat je je huidige wil houden?) zijn net als monitoren een kwestie van smaak. Heb je er al eens een paar getest, welke switches zoek je?
Wanneer ik bepaalde scenarios speel op ARMA waar op de hele map vanalles gebeurt, of wanneer ik Planetside 2 speel met een enorme horde aan spelers om me heen (wat nog wel eens gebeurt 8) ) krijgt de CPU toch wat te voorduren. Desalniettemin kan ik de processor nog wel heroverwegen en met die besparing misschien toch een 1080 halen.

Het HDD verhaal ben ik eigenlijk nu wel vanaf gestapt, zie niet echt het nut ervan aangezien ik de PC niet voor opslag wil gebruiken.
Een netwerkkabel door mn huis trekken is fysiek niet mogelijk helaas.
Wat betreft het toetsenbord en de monitor: Ik was nog van plan om zelf naar een random winkel te lopen om een gevoel te krijgen wat voor mij een fijn toetsenbord en monitor is. Zo zijn sommige mensen totaal niet te spreken over een TN paneel en anderen vinden het weer prima. Verder denk ik niet dat ik echt zit te wachten op een enorm scherm en vind ik de beeldkwaliteit belangrijker.
Omdat veel mensen te spreken zijn over Cherry MX Red switches en dit toetsenbord niet gek duur is maar toch de belangrijkste features heeft was ik op de Corsair K68 uitgekomen, maar ik zal in de winkel nog eens kijken naar de verschillende switches waaruit je kan kiezen om er meer gevoel bij te krijgen.

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-10 17:25
Zowat iedere benchmark toont aan dat je met een i7 8700 meer FPS haalt dan met een i5 8600K (zonder overclock). Daarbij komt als je wil overclocken dat je zowiezo duurder uitkomt kwa CPU koeler, Mobo en verbruik. Daarnaast ga je een Ryzen met meer cores/treads wél promoten terwijl je nu ook al gewoon benchmarks genoeg kan vinden dat de meeste games gewoon beter draaien op Intel... Energie verbruik Ryzen lager, wut?

• Richh
ChunkyChap25 schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 15:45:
[...]

Wanneer ik bepaalde scenarios speel op ARMA waar op de hele map vanalles gebeurt, of wanneer ik Planetside 2 speel met een enorme horde aan spelers om me heen (wat nog wel eens gebeurt 8) ) krijgt de CPU toch wat te voorduren.
Die van je laptop heeft er waarschijnlijk een stuk meer last van dan de toch al 6-core chips met een lekker hoge kloksnelheid die zowel AMD als Intel nu aanbieden :)

"Het HDD verhaal ben ik eigenlijk nu wel vanaf gestapt, zie niet echt het nut ervan aangezien ik de PC niet voor opslag wil gebruiken."
Goed plan! Kan ook altijd later nog ;)

"Wat betreft het toetsenbord en de monitor: Ik was nog van plan om zelf naar een random winkel te lopen om een gevoel te krijgen wat voor mij een fijn toetsenbord en monitor is. Zo zijn sommige mensen totaal niet te spreken over een TN paneel en anderen vinden het weer prima. Verder denk ik niet dat ik echt zit te wachten op een enorm scherm en vind ik de beeldkwaliteit belangrijker."
Dat is het allerbeste. Het is een heel persoonlijke voorkeur! Probeer eventueel bij anderen eens wat te gamen. Mocht je naar Gamescom gaan (bijvoorbeeld) dan kan je superveel testen.
En klein, tja... ik heb een 28" 4K scherm gehad wat ik aan de ene kant de klein vond omdat het te scherp was om op 100% scaling alles goed te lezen, maar dichtbij gezet te groot vond omdat ik dan naar boven en beneden moest kijken om alles te zien. Nu heb ik een 34" ultrawide en dat is voor mij perfect, maar ik zou het niet eens als enorm groot kwalificeren :P

"Omdat veel mensen te spreken zijn over Cherry MX Red switches en dit toetsenbord niet gek duur is maar toch de belangrijkste features heeft was ik op de Corsair K68 uitgekomen, maar ik zal in de winkel nog eens kijken naar de verschillende switches waaruit je kan kiezen om er meer gevoel bij te krijgen."
Ook een persoonlijke voorkeur: zeker doen!

• MrNobody28
  • Laatst online: 06-12-2023
Inrage schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 15:46:
Zowat iedere benchmark toont aan dat je met een i7 8700 meer FPS haalt dan met een i5 8600K (zonder overclock). Daarbij komt als je wil overclocken dat je zowiezo duurder uitkomt kwa CPU koeler, Mobo en verbruik. Daarnaast ga je een Ryzen met meer cores/treads wél promoten terwijl je nu ook al gewoon benchmarks genoeg kan vinden dat de meeste games gewoon beter draaien op Intel... Energie verbruik Ryzen lager, wut?
Vond het ook een erg opvallende post @Richh . Mij is ook een 8700 aangeraden i.c.m. een 1070ti (144hz monitor) en ook om erbij te streamen dan nog.

• Richh
Inrage schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 15:46:
Zowat iedere benchmark toont aan dat je met een i7 8700 meer FPS haalt dan met een i5 8600K (zonder overclock).
Dat klopt.
Punt is dat je met zo'n overklok door de veruit belangrijkste single core snelheid er echt fors meer prestaties uit trekt. TS staat volgens mij wel open voor overclocking dus het is zonde om die optie niet te bespreken. Ik heb het natuurlijk over overclocking.
Daarbij komt als je wil overclocken dat je zowiezo duurder uitkomt kwa CPU koeler, Mobo en verbruik.
Is dat zo? Een 8600K is goedkoper. Moederbord is iets duurder. Onder de streep gelijkwaardig dus. Een koeler knalt hij er nu toch al op.
Daarnaast ga je een Ryzen met meer cores/treads wél promoten terwijl je nu ook al gewoon benchmarks genoeg kan vinden dat de meeste games gewoon beter draaien op Intel...
Dat heb ik toch duidelijk uitgelegd? Games van nu halen op Intel >100fps en op AMD >100fps. Lekker belangrijk wat je dan kiest. Relevanter is wat er in de toekomst gebeurd, en dan komt de glazen bol in het spel. Ga je voor single core optimalisatie? Of voor multicore optimalisatie? Buiten kijf staat dat AMD aan ruwe prestaties het meeste te bieden heeft en dat Intel het 't best op singlecore doet. Die keuze laat ik TS dan ook zelf maken.
Energie verbruik Ryzen lager, wut?
By far. We leven niet meer in 2010.
https://www.tomshardware....2700x-review,5571-12.html
Afbeeldingslocatie: https://img.purch.com/image006-png/o/aHR0cDovL21lZGlhLmJlc3RvZm1pY3JvLmNvbS9PLzAvNzY1NTA0L29yaWdpbmFsL2ltYWdlMDA2LnBuZw==
Verschil word alleen maar groter bij volledige belasting van Prime.
Zeker tegenover de 8000-serie van Intel, waar eigenlijk veel te vroeg 2 cores aan zijn geplakt. De 8600/8700 zijn best wel heethoofdjes.

CC @MrNobody28 dat advies was niet afkomstig van mij denk ik :+
Als je op je CPU wil streamen (en dus niet via Shadowplay) dan zou ik sowieso de 2700X adviseren.

[ Voor 7% gewijzigd door Richh op 13-07-2018 16:00 ]

• ChunkyChap25
Misschien nog een aanpassing die goed kan uitpakken, de 1070 Ti vervangen voor deze?
#ProductPrijsSubtotaal
1KFA2 GeForce GTX 1080 EXOC 8GB€ 520,51€ 520,51
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 520,51

De twee kaarten kosten nagenoeg hetzelfde, terwijl de 1080 een veel hogere snelheid heeft... Waar zit hem dat in? Is het een verstandige keus om zo'n goedkope 1080 te kopen of wordt het erg warm / lawaaiig? Als ik op internet rondkijk lijkt deze kaart niet veel gebruikt te worden ondanks zijn aantrekkelijke prijs.

• ChunkyChap25
Thanks voor de tip, ik voel me beter bij een kaart van EVGA. Heb je zelf al ervaring met deze webshop?

• Glamourt
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-10 12:40
Nee, maar het ziet er wel oke uit. Ieder geval anders heb je altijd de standaard 3 jaar garantie die EVGA geeft. (Waren er 3 toch? :p)

[ Voor 87% gewijzigd door Glamourt op 14-07-2018 15:04 ]

Pagina: 1