Ik heb totaal geen idee wat er in een Stream PC onder de 300 euro moet zitten, daarom vraag ik dat hier.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik probeer een streampc setup te doen, ik heb al een Gaming PC, maar wil nog een Stream PC waar ik mijn beelden van de Gaming PC naar YouTube / Twitch kan streamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is ongeveer 300 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik heb geen componenten in huis liggen die mee kunnen.l
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik dacht aan een AMD systeem met een AMD FX 8450, ik heb gehoord dat hoe meer cores je hebt, hoe beter het streamen gaat.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet echt merk voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik vind persoonlijk een Micro ATX behuizing fijner, en verder heb ik eigenlijk geen eisen.
Ga je overklokken?
Nee, ik ga niet overklokken omdat ik daar niet veel van af weet.
Wat verwacht je van ons?
Dat ik een streaming pc heb onder de 300 euro waarmee ik goed kan streamen naar YouTube / Twitch.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik probeer een streampc setup te doen, ik heb al een Gaming PC, maar wil nog een Stream PC waar ik mijn beelden van de Gaming PC naar YouTube / Twitch kan streamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is ongeveer 300 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik heb geen componenten in huis liggen die mee kunnen.l
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik dacht aan een AMD systeem met een AMD FX 8450, ik heb gehoord dat hoe meer cores je hebt, hoe beter het streamen gaat.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet echt merk voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik vind persoonlijk een Micro ATX behuizing fijner, en verder heb ik eigenlijk geen eisen.
Ga je overklokken?
Nee, ik ga niet overklokken omdat ik daar niet veel van af weet.
Wat verwacht je van ons?
Dat ik een streaming pc heb onder de 300 euro waarmee ik goed kan streamen naar YouTube / Twitch.