Mijn vraag:
Mijn: Be quiet! System Power 7 600W - Voeding maakt sinds een aantal dagen lawaai.
Nu wil ik graag de fan maar vervangen, maar loop tegen het "domme" probleem aan, dat de fan maar 2 draadjes (en ook een 2 pins connector) heeft en alle fans die ik kan vinden 3 draadjes hebben.
Be Quiet! verkoopt deze fans zelf niet. (meer)
Heeft iemand een idee/advies voor een stille vervanger?
Aangezien de voeding zelf nooit storing veroorzaakt heeft en stabiel heeft gedraaid, wil ik toch graag de aanschaf van een nieuwe PSU nog even uitstellen.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Be quiet! System Power 7 600W
Op de fan staat:
Protechnic Electric
MGA12012HS-A25
12V en 0,45A
ZP Series G
Deze is 120mm bij 25mm.
2 draadjes op een 2 pins connector
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb hem opengemaakt, alle stof er uit gezogen/blazen.
In de fan heb ik wat teflon spray gespoten, maar het uit eindelijke resultaat is er niet beter op geworden en hij maakt nog steeds een vervelend lawaai.
Mijn: Be quiet! System Power 7 600W - Voeding maakt sinds een aantal dagen lawaai.
Nu wil ik graag de fan maar vervangen, maar loop tegen het "domme" probleem aan, dat de fan maar 2 draadjes (en ook een 2 pins connector) heeft en alle fans die ik kan vinden 3 draadjes hebben.
Be Quiet! verkoopt deze fans zelf niet. (meer)
Heeft iemand een idee/advies voor een stille vervanger?
Aangezien de voeding zelf nooit storing veroorzaakt heeft en stabiel heeft gedraaid, wil ik toch graag de aanschaf van een nieuwe PSU nog even uitstellen.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Be quiet! System Power 7 600W
Op de fan staat:
Protechnic Electric
MGA12012HS-A25
12V en 0,45A
ZP Series G
Deze is 120mm bij 25mm.
2 draadjes op een 2 pins connector
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb hem opengemaakt, alle stof er uit gezogen/blazen.
In de fan heb ik wat teflon spray gespoten, maar het uit eindelijke resultaat is er niet beter op geworden en hij maakt nog steeds een vervelend lawaai.