Aankoop TV SAMSUNG QE65Q6FAM 65"

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-04 09:13
Ik heb op dit ogenblik nog een oude samsung ps50c7700 (plasma).
Eigenlijk nog steeds een goed toestel, maar wij zijn sinds kort verhuisd en we zitten een heel stuk verder van de Tv.

Daarom dacht ik dus te upgraden naar een 65" toestel.
Ik was aan het kijken naar de Oled's, maar deze zijn toch nog zeer prijzig voor men huidige budget.

Toen kwam ik volgende toestel tegen in aanbieding:
SAMSUNG QE65Q6FAM 65" bij mediamarkt:
https://www.mediamarkt.be...led-smart-4k-1742057.html

Deze is ook A+ waardoor ik mijn ecocheques van 250€ kan gebruiken, waardoor ik eigenlijk maar 1250€ moet betalen.
Zou dit een goede koop zijn, of denken jullie dat ik eerder teleurgesteld ga zijn komende van men plasma en dat ik toch maar beter wacht tot ik meer budget heb voor een OLED?

Bedankt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Ik heb zelf ook enige tijd georiënteerd op een 65" TV en bleef steeds uitkomen bij de pricewatch: Sony KD-65XE9005 Zwart Heb deze toentertijd bij MediaMarkt gekocht voor €1566,-

De reden dat ik voor een Sony ben gegaan is puur omdat hij beter scoorde in reviews t.o.v. vergelijkbare Samsung/LG modellen.
Daarbij moet ik wel zeggen dat de TV die je hebt uitgezocht hier in Nederland €2100,- kost dus dat maakt het wel een erg goede deal, vooral als het je uiteindelijk maar €1250,- gaat kosten....
Ook iets om mee te nemen :P

Of dat je voor OLED moet kiezen is denk ik heel persoonlijk. Ik vind het contrast van OLED bijvoorbeeld te groot en daardoor té hard. Films begonnen een beetje op videogames te lijken qua beeldweergave. Ik heb mijn Sony TV naast een LG OLED TV gezet en vond het beeld van mijn Sony natuurgetrouwer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-04 09:13
Wootism schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 11:40:
Of dat je voor OLED moet kiezen is denk ik heel persoonlijk. Ik vind het contrast van OLED bijvoorbeeld te groot en daardoor té hard. Films begonnen een beetje op videogames te lijken qua beeldweergave. Ik heb mijn Sony TV naast een LG OLED TV gezet en vond het beeld van mijn Sony natuurgetrouwer.
Dat is reden waarom ik nog steeds men plasma heb, ik vind de beeldweergave van men plasma zo natuurgetrouw. Ben al eens gaan kijken en natuurlijk krijg je daar al die demo movies te zien, maar dat is allemaal in 4k, dus je krijgt ook geen beeld van hoe het er op dagelijkse basis uitziet met normalere content (lees 1080p of lager soms).