Ik was klaar met Windows 8 op mijn Lenovo S440 Thinkpad. Dus ik heb vol goede moed Windows 10 gekocht en een bootable USB gemaakt. Tijdens installatie moest ik een partitie kiezen en kreeg ik een lijstje met 5 partities (recovery, system en nog 3 onduidelijke dingen). Ik probeerde hem eerst op de Windows system (139gb) schijf te zetten, maar dat mocht niet (want: iets over een GPL-indeling ofzo).
Toen dacht ik: prima, ik gooi al die partities weg en begin met een schone lei. Slecht idee kennelijk, want het systeem sloeg vast (eeuwige zandloper) terwijl ik de 2e partitie probeerde te verwijderen.
Laptop herstart en nu blijft hij hangen op het ThinkPad logo. Ik kom ook niet de bios meer in (met F1, F12 of Enter). Ik hoor hem even opkomen maar daarna is hij stil en blijft hij op het logo hangen.
Iemand een idee wat ik hier nog mee kan doen?
Toen dacht ik: prima, ik gooi al die partities weg en begin met een schone lei. Slecht idee kennelijk, want het systeem sloeg vast (eeuwige zandloper) terwijl ik de 2e partitie probeerde te verwijderen.
Laptop herstart en nu blijft hij hangen op het ThinkPad logo. Ik kom ook niet de bios meer in (met F1, F12 of Enter). Ik hoor hem even opkomen maar daarna is hij stil en blijft hij op het logo hangen.
Iemand een idee wat ik hier nog mee kan doen?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.