Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem gaat voornamelijk gebruikt worden voor 1080p 60+FPS gaming op hoge grafische settings. Ook zou ik het leuk vinden om ermee te kunnen streamen. Ik wil er als voorbeeld: Forza Horizon 4, Battlefield V, CoD Black Ops IIII en Halo Infinite op gaan spelen en andere toekomstige games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een price range van €1000/€1200.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik game nu op een laptopje met een extern monitor: AOC G2590VXQ
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Liefst GTX1060 of hoger.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een mooi design PC die ik graag op mijn bureau wil hebben waar ik soms naar kan kijken en dan denk: Hier heb ik mijn vakantie verziekt door 9 weken lang te gaan werken
Ga je overklokken?
Nee, absoluut niet. Ik heb wel de kennis maar doe het liever niet
Wat verwacht je van ons?
Hulp bij het uitzoeken van de juiste PC voor mij en jullie mening van de PC in de tabel. Eerder had ik een forum thread aangemaakt en merkte aan mezelf dat ik niet de fijnste was om mee te werken maar dat zal nu anders gaan.
Het systeem gaat voornamelijk gebruikt worden voor 1080p 60+FPS gaming op hoge grafische settings. Ook zou ik het leuk vinden om ermee te kunnen streamen. Ik wil er als voorbeeld: Forza Horizon 4, Battlefield V, CoD Black Ops IIII en Halo Infinite op gaan spelen en andere toekomstige games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een price range van €1000/€1200.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik game nu op een laptopje met een extern monitor: AOC G2590VXQ
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-8400 Boxed | € 175,90 | € 175,90 |
1 | Gigabyte Z370P D3 | € 95,05 | € 95,05 |
1 | Gigabyte GeForce GTX 1080 WINDFORCE OC 8G | € 535,77 | € 535,77 |
1 | Seagate Barracuda, 1TB | € 38,95 | € 38,95 |
1 | Phanteks Eclipse P400 Tempered Glass Wit/Zwart | € 75,- | € 75,- |
1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS2C4G4D240FSB | € 81,24 | € 81,24 |
1 | Corsair TX550M V2 | € 72,90 | € 72,90 |
1 | Adata Ultimate SU700 120GB | € 68,- | € 68,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.142,81 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Liefst GTX1060 of hoger.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een mooi design PC die ik graag op mijn bureau wil hebben waar ik soms naar kan kijken en dan denk: Hier heb ik mijn vakantie verziekt door 9 weken lang te gaan werken
Ga je overklokken?
Nee, absoluut niet. Ik heb wel de kennis maar doe het liever niet
Wat verwacht je van ons?
Hulp bij het uitzoeken van de juiste PC voor mij en jullie mening van de PC in de tabel. Eerder had ik een forum thread aangemaakt en merkte aan mezelf dat ik niet de fijnste was om mee te werken maar dat zal nu anders gaan.