Laptop voor Game Opleiding

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterku
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-07 21:52
Beste Tweakers,

Mijn vraag:
Voor mijn studie heb ik een nieuwe laptop nodig. Momenteel heb ik een Asus 17 inch laptop met een GTX 950M, 16GB ram, 128gb SSD, 1TB geheugen en een i7-4720HQ. Deze is ondertusse al 3 jaar oud en de meeste programmas beginnen het zwaar te krijgen. Wat is dan verstandig? en is het slim om te wachten tot nieuwe modellen uitkomen(als die uberhaubt deze zomer uitkomen) en is dit het waard om op te wachten? Een nieuwe is nodig voor het nieuwe schooljaar begint. Wanneer zijn de hoogste kortingen om een laptop te kopen?

Welke programma's wil je gebruiken?
Maya 3D, Substance Painter/designer, Unreal Engine, Zbrush, Houdini (en standaard gamen natuurlijk)

Wat mag je laptop gaan kosten?
Liefst niet teveel, veel laptop voor weinig geld zou fijn zijn. budget rond de €1500,-

Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen?
Ja, dagelijks, thuis heb ik ook 2 schermen staan waar ik deze graag op aan zou sluiten. dus 15 inch zou prima moeten zijn.

Gewicht dus ook zo laag mogelijk en liever onder de 3kg

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen voorkeur, liefst niet te overdreven uiterlijk.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb zelf gekeken naar laptops met de volgende specs:
GTX 1060 (6gb)
256gb SSD (minimaal)
512gb HDD (minimaal)
16GB Ram
I7
15 inch Full HD IPS scherm

Denk dan aan de HP Omen 15-ce096nd, GF62VR 7RF-1013NL en de Asus ROG Strix GL503VM-ED110T

is een van deze een verstandige keus?

Overig
accuduur maakt niet uit, stroom is altijd aanwezig.
Liefst ook met een bouwjaar uit 2018.
Aluminium behuizing is een plus

Alvast Bedankt :)

Beste antwoord (via wouterku op 13-07-2018 23:08)

• bjvdven
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12-09 10:27
Je zou ook kunnen kijken naar de Dell G series. Kun je vaak met een mooie korting krijgen in de zomer.
https://www.dell.com/nl-n...d/g-series-15-5587-laptop

Even je specificaties kiezen.

RX 7900XTX, 9800X3D, B650 TUF GAMING, 32Gb 6000c30 buildzoid timings , Arctic Freezer II 280mm ||| Galaxy S23 Ultra 512GB

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• bjvdven
Je zou ook kunnen kijken naar de Dell G series. Kun je vaak met een mooie korting krijgen in de zomer.

RX 7900XTX, 9800X3D, B650 TUF GAMING, 32Gb 6000c30 buildzoid timings , Arctic Freezer II 280mm ||| Galaxy S23 Ultra 512GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterku
bjvdven schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 08:58:

Dan kom ik uit bij deze Nieuw Dell G5 15

Jammer dat deze geen korting heeft, maar nogsteeds goedkoper dan elke andere die ik gezien heb! bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bjvdven
Je kunt via dell een studentenkorting bemachtigen. Moet je even hier op fora rondzoeken. Daarnaast hebben ze elke maand wel een actie. Vaak tussen de 10-14% korting op laptops etc. Gewoon even een beetje afwachten. Ik heb destijds door geduld te hebben een Dell 7577 Gaming voor 1100 euro ipv 1450 euro kunnen kopen. Icm een kortingscode voor studenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterku
bjvdven schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 13:18:
Je kunt via dell een studentenkorting bemachtigen. Moet je even hier op fora rondzoeken. Daarnaast hebben ze elke maand wel een actie. Vaak tussen de 10-14% korting op laptops etc. Gewoon even een beetje afwachten. Ik heb destijds door geduld te hebben een Dell 7577 Gaming voor 1100 euro ipv 1450 euro kunnen kopen. Icm een kortingscode voor studenten.
Goed dat je het zegt!, ze hebben momenteel een aanbieding van 15% korting, scheelt weer 200 euro!

Hoe bedoel je hier rondkijken op fora? op het forum? en waar precies?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bjvdven
Er zijn op tweakers wat forumposts met manieren om die studentenkorting te bemachtigen bij DELL. Kan soms wat omslachtig zijn. Je kunt ook even kijken of je het hiermee voor elkaar krijgt.
http://www.dell.com/learn...igns/advantage-student-nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterku
bjvdven schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 13:56:
Er zijn op tweakers wat forumposts met manieren om die studentenkorting te bemachtigen bij DELL. Kan soms wat omslachtig zijn. Je kunt ook even kijken of je het hiermee voor elkaar krijgt.
http://www.dell.com/learn...igns/advantage-student-nl
Het word de Dell, Heel erg bedankt! ga hem ook upgraden naar 24gb ram denk ik , aangezien de korting zo hoog is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wouterku schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 16:26:
[...]

Het word de Dell, Heel erg bedankt! ga hem ook upgraden naar 24gb ram denk ik , aangezien de korting zo hoog is.
Ik ga hem denk ik ook binnenkort kopen (die van 1400 euro) betreft de I7-8750H, goede SSD en RAM en video kaart. Ik hoop dat rond de tijd ik hem nodig heb ook een mooie korting komt :)

Vind het alleen jammer dat de videokaart een Max-Q is, dus heb je wel weer 10% verlies in grafische kracht (zover ik kan vinden)

Asus ROG Strix GL703GM-E5091T. Ik heb zelf nog deze als tweede keus. Zelfde aantal specs maar met een "normale" 1060, groter scherm en 144Hz. Is maar wat je wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 20:15

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

Wat zijn de specs die je opleiding aan de laptop stelt?
Een laptop van 3 jaar oud is niet heel erg oud.

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:12
Ik verbaas me ook een beetje over de opmerking dat de laptop te traag zou worden. Heb je dat al eens onderzocht? Overbodige troep/malware geuninstalled? Kijken of je stof kan weghalen waardoor je laptop misschien throttled? Nieuwe snellere/grotere SSD of HD? Windows opnieuw installeren?

Verder kan je als je echt veel performance wil voor weinig natuurlijk beter een desktop kopen, dan kan je voor erbij een goedkoop en veel lichter laptopje aanschaffen voor op de opleiding.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterku
unezra schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 18:25:
Wat zijn de specs die je opleiding aan de laptop stelt?
Een laptop van 3 jaar oud is niet heel erg oud.
`
Ze vragen op zn minst een 1050TI , ik merk ook dat programmas vaak crashen door overbelasting van de gpu en processor. ik onderhoud me laptop goed en heeft op een slechte windows versie na geen gebreken / malware / zooi.

Vooral bij het renderen is dit te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterku
Ramon schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 18:58:
Ik verbaas me ook een beetje over de opmerking dat de laptop te traag zou worden. Heb je dat al eens onderzocht? Overbodige troep/malware geuninstalled? Kijken of je stof kan weghalen waardoor je laptop misschien throttled? Nieuwe snellere/grotere SSD of HD? Windows opnieuw installeren?

Verder kan je als je echt veel performance wil voor weinig natuurlijk beter een desktop kopen, dan kan je voor erbij een goedkoop en veel lichter laptopje aanschaffen voor op de opleiding.
Natuurlijk zou ik ook het liefst een desktop aanschaffen, maar omdat ik altijd overal heen en weer ga is dit niet handig. een grotere SSD zou al schelen en voor de volgende eigenaar was ik al van plan een schone installatie van windows uit te voeren. maar voor de rest heb ik deze laptop altijd zeer netjes gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterku
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 18:10:
[...]

Ik ga hem denk ik ook binnenkort kopen (die van 1400 euro) betreft de I7-8750H, goede SSD en RAM en video kaart. Ik hoop dat rond de tijd ik hem nodig heb ook een mooie korting komt :)

Vind het alleen jammer dat de videokaart een Max-Q is, dus heb je wel weer 10% verlies in grafische kracht (zover ik kan vinden)

Asus ROG Strix GL703GM-E5091T. Ik heb zelf nog deze als tweede keus. Zelfde aantal specs maar met een "normale" 1060, groter scherm en 144Hz. Is maar wat je wilt :)
Vind een 17 inch toch echt te groot en vind een 1060 max Q dan wel prima voor de korting die ik erbij krijg. een laptop van 1400 met 15% korting (misschien +10 studenten korting (maar dat zie ik pas dinsdag)) betaal ik dan nog maar 1200 voor (voor dat geld kan ik dan me ram verhogen naar 24gb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wouterku schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 22:07:
[...]

Vind een 17 inch toch echt te groot en vind een 1060 max Q dan wel prima voor de korting die ik erbij krijg. een laptop van 1400 met 15% korting (misschien +10 studenten korting (maar dat zie ik pas dinsdag)) betaal ik dan nog maar 1200 voor (voor dat geld kan ik dan me ram verhogen naar 24gb)
Heb je hem toevallig al binnen? En zo ja, kun je vertellen wat je The Good + The bad voor jouw aan de laptop is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterku
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 01:17:
[...]

Heb je hem toevallig al binnen? En zo ja, kun je vertellen wat je The Good + The bad voor jouw aan de laptop is?
Nog niet helaas... verwacht hem pas op de 6e van augustus. Ik zal het je laten weten wanneer die binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wouterku schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 09:57:
[...]

Nog niet helaas... verwacht hem pas op de 6e van augustus. Ik zal het je laten weten wanneer die binnen is.
Dankje :) Zou het graag willen horen.

Als het kan, laat mij ook weten hoe het zit betreft de kleur (RGB) in het scherm. Ik neem wel aan dat het niet zo een groot probleem zou zijn, maar dan weet ik het in ieder geval of het redelijk goed is voor photoshop en zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wouterku
Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 15:57:
[...]

Dankje :) Zou het graag willen horen.

Als het kan, laat mij ook weten hoe het zit betreft de kleur (RGB) in het scherm. Ik neem wel aan dat het niet zo een groot probleem zou zijn, maar dan weet ik het in ieder geval of het redelijk goed is voor photoshop en zo.
Oke, ik heb hem nu enkele dagen binnen en zal hieronder even alle plus en minpunten opsommen en daarna een wat uitgebreidere beschrijving.

Pluspunten:
Geluid
toetsenbord indeling
behuizing
Plaatsing poorten
toegankelijkheid componenten
Thunderbolt

Minpunten:
Luide ventilatoren
vette vingerafdrukken snel zichtbaar
laptop is groter dan 15.6 inch

Het grootste probleem dat ik had met deze laptop is dat het scherm 15.6 inch is, maar de laptop zelf meer uitkomt op 16 inch. hierdoor was de bij bestelde sleeve te klein. Dell bied geen grotere sleeves aan. Kreeg echter me geld terug en mocht de sleeve houden :+ een juiste sleeve vinden koste behoorlijk wat tijd.

De ventilatoren van de 1060 moeten door de onderkant (logisch) maar krijgt niet altijd genoeg lucht en moet dus verhoogd worden. je merkt het al gauw als hij als een malle begint te blazen.

Wifi kapte er bij mij na een half uur uit en moest hierdoor de bios upgraden. kostte me 3 uur om dit uit te zoeken... kan iedereen gebeuren denk ik dan.

Behuizing is bijna geheel van aluminium maar voelt een beetje goedkoop door de plastic coating. De net niet zwarte (beetje bruinige?) kleur vind ik persoonlijk tof. beter dan standaard zwart.

Scherm vond ik in eerste instantie beetje te licht, paar kleine aanpassingen in de configuratie en dan is het zeker prima. scherm is IPS maar nogsteeds heel lichtelijk reflecterend want. Dit had ik bij me vorige laptop niet, die was volledig mat.

De bluetooth werkt geweldig. koptelefoon op en ik kan me hele huis doorlopen zonder problemen.

Om bij je componenten te komen hoef je maar 1 schroefje eruit te halen en je kunt overal bij, lekker handig.

je kunt er 2 schermen aanhangen, via thunderbolt en hdmi. maar ik had graag ook een mini display erbij gehad, want nu moet ik een extra kabel halen 8)7

feedback van het toetsenbord is heel licht, maar hier wen je snel genoeg aan.

Conclusie:
Prima laptop, heeft zoals elke laptop zn minpunten en heeft overal wel een oplossing voor. Voor je vraag of photoshop er goed uit ziet, Ja , er is niks mis met de rgb waardes. De laptop zit goed in elkaar, lekker stevig en niet te zwaar (2.7kg) alleen jammer dat de laptop dus iets groter is dan 15.6 inch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wouterku schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 18:15:
[...]

Oke, ik heb hem nu enkele dagen binnen en zal hieronder even alle plus en minpunten opsommen en daarna een wat uitgebreidere beschrijving.

Pluspunten:
Geluid
toetsenbord indeling
behuizing
Plaatsing poorten
toegankelijkheid componenten
Thunderbolt

Minpunten:
Luide ventilatoren
vette vingerafdrukken snel zichtbaar
laptop is groter dan 15.6 inch

Het grootste probleem dat ik had met deze laptop is dat het scherm 15.6 inch is, maar de laptop zelf meer uitkomt op 16 inch. hierdoor was de bij bestelde sleeve te klein. Dell bied geen grotere sleeves aan. Kreeg echter me geld terug en mocht de sleeve houden :+ een juiste sleeve vinden koste behoorlijk wat tijd.

De ventilatoren van de 1060 moeten door de onderkant (logisch) maar krijgt niet altijd genoeg lucht en moet dus verhoogd worden. je merkt het al gauw als hij als een malle begint te blazen.

Wifi kapte er bij mij na een half uur uit en moest hierdoor de bios upgraden. kostte me 3 uur om dit uit te zoeken... kan iedereen gebeuren denk ik dan.

Behuizing is bijna geheel van aluminium maar voelt een beetje goedkoop door de plastic coating. De net niet zwarte (beetje bruinige?) kleur vind ik persoonlijk tof. beter dan standaard zwart.

Scherm vond ik in eerste instantie beetje te licht, paar kleine aanpassingen in de configuratie en dan is het zeker prima. scherm is IPS maar nogsteeds heel lichtelijk reflecterend want. Dit had ik bij me vorige laptop niet, die was volledig mat.

De bluetooth werkt geweldig. koptelefoon op en ik kan me hele huis doorlopen zonder problemen.

Om bij je componenten te komen hoef je maar 1 schroefje eruit te halen en je kunt overal bij, lekker handig.

je kunt er 2 schermen aanhangen, via thunderbolt en hdmi. maar ik had graag ook een mini display erbij gehad, want nu moet ik een extra kabel halen 8)7

feedback van het toetsenbord is heel licht, maar hier wen je snel genoeg aan.

Conclusie:
Prima laptop, heeft zoals elke laptop zn minpunten en heeft overal wel een oplossing voor. Voor je vraag of photoshop er goed uit ziet, Ja , er is niks mis met de rgb waardes. De laptop zit goed in elkaar, lekker stevig en niet te zwaar (2.7kg) alleen jammer dat de laptop dus iets groter is dan 15.6 inch.
Dankje voor je input! zou je me ook nog kunnen vertellen wat je Idle + Stress/gaming temperaturen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterku
Verwijderd schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 23:11:
[...]

Dankje voor je input! zou je me ook nog kunnen vertellen wat je Idle + Stress/gaming temperaturen zijn?
normaal gebruik (internetten enzo) 43 graden.

Wanneer photoshop, Maya(3d programma), Substance painter, GTA5 op high settings, en allerlij bij programmas zoals opera, discord etc. kom ik op de 62 graden.

Wanneer ik geen zware programmas zoals maya, photoshop en substance painter open heb, maar wel gta5, kom ik uit op 55 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wouterku schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 23:46:
[...]

normaal gebruik (internetten enzo) 43 graden.

Wanneer photoshop, Maya(3d programma), Substance painter, GTA5 op high settings, en allerlij bij programmas zoals opera, discord etc. kom ik op de 62 graden.

Wanneer ik geen zware programmas zoals maya, photoshop en substance painter open heb, maar wel gta5, kom ik uit op 55 graden.
Klinkt fantastisch!

Ik had op dit moment overwogen om een Asus ROX STIX Hero II van bol.com te bestellen. Ik zal hem morgen binnen krijgen. Ik had een paar reviews gezien (waaronder 1 van hardware.nl).... alleen kwam ik nu pas achter bij een paar user reviews dat sommige voorgangers van de Asus laptops overheatte... daar maak ik me best zorgen om. Als dat hem niet wordt, dan koop ik ook maar de G5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterku
Verwijderd schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 23:55:
[...]

Klinkt fantastisch!

Ik had op dit moment overwogen om een Asus ROX STIX Hero II van bol.com te bestellen. Ik zal hem morgen binnen krijgen. Ik had een paar reviews gezien (waaronder 1 van hardware.nl).... alleen kwam ik nu pas achter bij een paar user reviews dat sommige voorgangers van de Asus laptops overheatte... daar maak ik me best zorgen om. Als dat hem niet wordt, dan koop ik ook maar de G5
Haha, dan hoop ik dat het met de asus goed komt. je kunt anders ook nog even kijken bij de lenovo met vergelijkbare specs. volgens mij is het de Omen series

vanaf de 50 graden begint de laptop flinkt te waaien, na het uitzetten van alle programmas was hij ook in een minuut weer terug bij de 45 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wouterku schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 00:02:
[...]

Haha, dan hoop ik dat het met de asus goed komt. je kunt anders ook nog even kijken bij de lenovo met vergelijkbare specs. volgens mij is het de Omen series

vanaf de 50 graden begint de laptop flinkt te waaien, na het uitzetten van alle programmas was hij ook in een minuut weer terug bij de 45 graden.
50-60 graden, zelfs met gamen is zover het koelste wat ik ooit heb vernomen bij een laptop. Dat vind ik best waanzinnig. De G5 heeft geloof ik dus een super koelingsysteem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K
wouterku schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 00:02:
[...]

Kun je eventueel nog vertellen wat de ervaring was betreft het betalen op de site (iDeal (?)) van Dell? Ik hoorde wat spook-verhalen rondgaan dat het betalen soms niet goed word doorgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterku
Verwijderd schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 00:14:
[...]

50-60 graden, zelfs met gamen is zover het koelste wat ik ooit heb vernomen bij een laptop. Dat vind ik best waanzinnig. De G5 heeft geloof ik dus een super koelingsysteem
Ja ik moest het ook even dubbel checken, ik had verwacht dat die bijna richting de 90 graden zou lopen maar dat zal die denk ik nooit halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterku
Verwijderd schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 00:24:
K
[...]

Kun je eventueel nog vertellen wat de ervaring was betreft het betalen op de site (iDeal (?)) van Dell? Ik hoorde wat spook-verhalen rondgaan dat het betalen soms niet goed word doorgevoerd.
Tot nu toe geen problemen gehad. Ook met de service van dell ben ik dik tevreden, hoop dat deze mening niet veranderd in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wouterku schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 00:27:
[...]

Tot nu toe geen problemen gehad. Ook met de service van dell ben ik dik tevreden, hoop dat deze mening niet veranderd in de toekomst.
Ik heb hem gisteren binnengekregen. Wat testjes gedaan en vandaag nog wat erop gegamed. Laptop werkt uitstekend! Als je meer wil horen dan laat je het maar weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-08 09:46
Waar ik wel benieuwd naar ben is de look en feel van de laptop. Is dit een laptop die mee naar werk (adviseur) / college kan? Ik heb het vermoeden dat het rode toetsenbord nogal gamer uitstraalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wouterku schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 00:27:
[...]

Ik heb nog een klein vraagje.

Ik heb een paar tools gebruikt om mijn laptop te stress-testen.Ik stress-teste mijn CPU. Hij gaat eerst op max core-speed (3.9 Ghz) voor 10-20 seconden en dan zakt hij naar 3.4-3.7 Ghz. Ik vroeg me af of je ook iets van power-throttling hebt, of is dit toevallig normaal voor een laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverloadOfRed
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 14:54

OverloadOfRed

Bla, blabla

Welke laptop heb je uiteindelijk gehaald @wouterku ? De Dell g5 15?

Ik ben chatman, supersnel met MSN. Er is niemand die me niet kent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterku
OverloadOfRed schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 08:21:
Welke laptop heb je uiteindelijk gehaald @wouterku ? De Dell g5 15?
De Dell G5 15 , samenstelling van 1400,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterku
Scallius schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 17:34:
Waar ik wel benieuwd naar ben is de look en feel van de laptop. Is dit een laptop die mee naar werk (adviseur) / college kan? Ik heb het vermoeden dat het rode toetsenbord nogal gamer uitstraalt.
Rood??? hoe kom je bij rood? het is een zeer nette laptop met een zwart plastic toetsenbord en witte toetsenbord verlichting (die aan en uit kan) hij oogt lekker strak en heeft rond het logo en touchpad een rood accent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterku
Verwijderd schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 14:09:
[...]

Ik heb nog een klein vraagje.

Ik heb een paar tools gebruikt om mijn laptop te stress-testen.Ik stress-teste mijn CPU. Hij gaat eerst op max core-speed (3.9 Ghz) voor 10-20 seconden en dan zakt hij naar 3.4-3.7 Ghz. Ik vroeg me af of je ook iets van power-throttling hebt, of is dit toevallig normaal voor een laptop?
Ik heb mijn laptop standaard niet ge overclocked. ik zie hier de reden niet toe als hij nieuw is. die blijft dan dus mooi op 2.2 ghz.

Verder weet ik niet zo veel hier van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-08 09:46
wouterku schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 16:22:
[...]

Rood??? hoe kom je bij rood? het is een zeer nette laptop met een zwart plastic toetsenbord en witte toetsenbord verlichting (die aan en uit kan) hij oogt lekker strak en heeft rond het logo en touchpad een rood accent.
De G5 heeft toch een rood toetsenbord? Kun je anders misschien een foto tonen?

Edit: Vreemd, ik zie op internet inderdaad een paar foto's van een G5 met een wit toetsenbord, terwijl op de website van Dell weer een rood toetsenbord is te zien.

[ Voor 16% gewijzigd door Scallius op 10-08-2018 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterku
Scallius schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 17:23:
[...]

De G5 heeft toch een rood toetsenbord? Kun je anders misschien een foto tonen?

Edit: Vreemd, ik zie op internet inderdaad een paar foto's van een G5 met een wit toetsenbord, terwijl op de website van Dell weer een rood toetsenbord is te zien.
op de website staat inderdaad een rood toetsenbord, dit was mij nog niet opgevallen. mijn toetsenbord is wit. beetje vreemd? heb even gekeken of de kleur te configureren is, maar daar is niks over te vinden. ik neem dus aan van niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverloadOfRed
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 14:54

OverloadOfRed

Bla, blabla

Je hebt idd 2 varianten, een rode met rood deksel en vermoedelijk rood backlight

Ik ben chatman, supersnel met MSN. Er is niemand die me niet kent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterku
OverloadOfRed schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 19:46:
Je hebt idd 2 varianten, een rode met rood deksel en vermoedelijk rood backlight
op de fotos laten ze het zien bij het rode en het zwarte model.
Pagina: 1