Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[LG G6] Boot alleen nog maar in recovery (TWRP)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Christiaan023
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 22-07 23:53
Na een hele dag troubleshooten en 1000 dingen geprobeerd te hebben hoop ik hier antwoord te vinden.

Ik heb een LG G6, TWRP als recovery en LineageOS geinstalleerd vandaag (daarvoor al andere Roms, dus dat was niks nieuws voor me). Na het starten van LineageOS begon de telefoon de back up van Google op te halen, maar ik wilde fris en schoon beginnen. Factory reset gedaan, gewoon vanuit de instellingen. Maar dan: de telefoon boot alleen nog maar in TWRP. Vanuit TWRP kan er alleen nog maar worden geboot in TWRP of in Fastboot. Een rom flashen en dan booten boot nog steeds in TWRP.

LG USB Drivers zijn geinstalleerd, LGUP herkend geen toestel. Uppercut herkent ook geen toestel. Dit was het idee om stock firmware te installeren. Niet gelukt dus :/

Ik begin erg wanhopig te worden, kan iemand helpen?

Alvast bedankt,

Christiaan :)

Alle reacties

• Ari Gold
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 10:45
Kan je de firmware niet op een usb-stickje zetten, die aansluiten via een OTG adapter en dan flashen?

fool me once, strike one. but fool me twice…strike three. -2020

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 09:44

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Christiaan023 probeer eens om in TWRP alles te formatteren en daarna vanuit TWRP een nieuw ROM te installeren.

Verder zie ik niet welke TWRP versie je nu gebruikt. Gebruik je de laatste?

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True