Hallo tweakers,
Bij voorbaat alvast bedankt voor de genomen moeite om onderstaande door te lezen en eventueel te reageren.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Systeem zal voornamelijk worden gebruikt om te gamen.
Denk dan aan games zoals The Witcher 3, World of Warcraft, Battlefield 5, Fornite en andere nieuwe titels.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag rond de 900 euro kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor, muis en toetsenbord zijn aanwezig.
Verder ben ik ook al in het bezit van een nieuwe Windows licentie.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het is een geheel nieuwe PC dus heb alles nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb zelf geen bepaalde voorkeuren.
Het systeem hieronder heb ik samengesteld door dit forum af te struinen en heb mij laten informeren door de BBG juli 2018.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Omdat ik op dit moment niet meer te besteden heb dan rond de 900 euro heb ik geprobeerd om dit systeem zo samen te stellen dat ik het in de toekomst verder kan uitbreiden.
Denk hierbij aan extra geheugen, een HDD voor opslag en wil ik na verloop van tijd een nieuwe videokaart plus monitor halen.
Voor nu zal ik mijn games spelen op 1080p.
Wat ik ook graag wil weten is wanneer ik dit systeem bijvoorbeeld over een jaar upgrade met een GTX1080 ti of de voeding dat nog voldoende is of kan ik beter nu iets meer investeren in een andere voeding.
Het uiterlijk maakt mij niks uit, zolang ik maar lekker kan gamen.
Hieronder mijn lijst:
Bij voorbaat alvast bedankt voor de genomen moeite om onderstaande door te lezen en eventueel te reageren.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Systeem zal voornamelijk worden gebruikt om te gamen.
Denk dan aan games zoals The Witcher 3, World of Warcraft, Battlefield 5, Fornite en andere nieuwe titels.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag rond de 900 euro kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor, muis en toetsenbord zijn aanwezig.
Verder ben ik ook al in het bezit van een nieuwe Windows licentie.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het is een geheel nieuwe PC dus heb alles nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb zelf geen bepaalde voorkeuren.
Het systeem hieronder heb ik samengesteld door dit forum af te struinen en heb mij laten informeren door de BBG juli 2018.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Omdat ik op dit moment niet meer te besteden heb dan rond de 900 euro heb ik geprobeerd om dit systeem zo samen te stellen dat ik het in de toekomst verder kan uitbreiden.
Denk hierbij aan extra geheugen, een HDD voor opslag en wil ik na verloop van tijd een nieuwe videokaart plus monitor halen.
Voor nu zal ik mijn games spelen op 1080p.
Wat ik ook graag wil weten is wanneer ik dit systeem bijvoorbeeld over een jaar upgrade met een GTX1080 ti of de voeding dat nog voldoende is of kan ik beter nu iets meer investeren in een andere voeding.
Het uiterlijk maakt mij niks uit, zolang ik maar lekker kan gamen.
Hieronder mijn lijst:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-8400 Boxed | € 175,90 | € 175,90 |
| 1 | Gigabyte B360M D3H (rev 1.0) | € 81,95 | € 81,95 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1060 WINDFORCE OC 6G | € 295,- | € 295,- |
| 1 | Fractal Design Focus G Zwart | € 46,50 | € 46,50 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS8G4D26BFSBK | € 85,- | € 85,- |
| 1 | Asus DRW-24D5MT (retail) | € 16,20 | € 16,20 |
| 1 | be quiet! Straight Power 11 450W | € 91,- | € 91,- |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 97,90 | € 97,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 889,45 | |