Tweakers Gebruikersonderzoek '18

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 01:49

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
reviews: Tweakers Gebruikersonderzoek 2018 - Resultaten van jullie voor jullie

@chengbondkwok Waarom worden de bevindingen/uitleg na de grafieken getoond? Ik had verwacht dat een stelling zou worden gevolgd/bevestigd door een grafiek, maar vreemd genoeg (voor mij althans) is het omgekeerde het geval.
De tevredenheid over de nieuwsartikelen is terug te zien in het resultaat op de stelling of men ook meer nieuws wil zien.
Dat zijn toch twee verschillende zaken? Meer nieuws willen betekent nog niet dat het huidige aanbod naar tevredenheid is.

[ Voor 25% gewijzigd door PcDealer op 12-07-2018 21:50 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Beste antwoord (via PcDealer op 12-07-2018 22:05)

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:47
PcDealer schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 21:45:

@chengbondkwok Waarom worden de bevindingen/uitleg na de grafieken getoond? Ik had verwacht dat een stelling zou worden gevolgd/bevestigd door een grafiek, maar vreemd genoeg (voor mij althans) is het omgekeerde het geval.

[...]

Dat zijn toch twee verschillende zaken? Meer nieuws willen betekent nog niet dat het huidige aanbod naar tevredenheid is.
Op het eerste: ik had dat eerst ook maar dat werd door de eindredacteur omgezet. Het was in lijn met de stijl van de andere reviews.

Op het tweede: wellicht trekken we daar verkeerde conclusies/correlaties. De vraag biedt veel ruimte voor interpretatie: je kan zeggen dat het huidige aanbod 'ok' is, en dat men meer erbij wilt. Dat kan zowel van het huidige aanbod zijn alsmede nieuwe onderwerpen. Echter, die vraag bakent dat niet af waardoor je dat niet hard kunt maken.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:47
PcDealer schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 21:45:

[...]

Op het eerste: ik had dat eerst ook maar dat werd door de eindredacteur omgezet. Het was in lijn met de stijl van de andere reviews.

Op het tweede: wellicht trekken we daar verkeerde conclusies/correlaties. De vraag biedt veel ruimte voor interpretatie: je kan zeggen dat het huidige aanbod 'ok' is, en dat men meer erbij wilt. Dat kan zowel van het huidige aanbod zijn alsmede nieuwe onderwerpen. Echter, die vraag bakent dat niet af waardoor je dat niet hard kunt maken.