Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisbos
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 00:30
Hallo,

Ik heb net een nieuwe telefoon besteld i.c.m een simonly abonnement van Simyo. De telefoon heb ik inmiddels binnen. Het abonnement is maandelijks opzegbaar. Nu wil ik het abbo zo snel mogelijk weer opzeggen en een andere simonly nemen. Dit vanwege een aanbieding die ik heb gezien.

Het abonnement gaat pas 13 augustus in (met nummerbehoud), omdat mijn huidige abbo dan pas stopt. Wanneer kan ik nu weer een ander abbo afsluiten, zodat de Simyo wordt opgezegd? Pas op 13 augustus of eerder al?

Alvast bedankt

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Je kan pas over wanneer nummer is overgezet en geactiveerd. En daarna heb je nog de algemene voorwaarden en de voorwaarden die bij afsluiten van je overeenkomst zitten. Tevens moet je nagaan of je korting op je toestel hebt gekregen in combinatie met een minimale periode. Dan kan je nog een rekening krijgen.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisbos
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 00:30
Prijs van het toestel was zeker laag, maar er stond nergens korting. Daarnaast, maandelijks opzegbaar is maandelijks opzegbaar. Ik snap dat ik waarschijnlijk tot 13 september aan dit abbo vastzit, maar kan ik die andere simonly niet bestellen en dat die over 2 maand pas in gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Vanwaar dat je Simyo niet even belt? ze zijn immers nog bereikbaar en zij kunnen het je vast allemaal correct uitleggen...

https://www.simyo.nl/klantenservice#contact

[ Voor 16% gewijzigd door Fietsbel op 12-07-2018 19:51 ]

39