Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[PC] Islands of Nyne

Pagina: 1
Acties:

• gotfurrr
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 09:20
12 juli 2018 om 21:00 gaat Islands of Nyne in early access, een futuristische Battle-Royale game met een sterke focus op competitive gameplay.

Er was nog geen topic over deze game, wat jammer is, want deze game verdient in ieder geval wel wat aandacht - vandaar deze start.

https://www.islandsofnyne.com/
https://twitter.com/IslandsOfNyne

gotfurrr wijzigde deze reactie 12-07-2018 20:14 (8%)

• PatRamon
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 19:14
https://store.steampowered.com/app/728540/Islands_of_Nyne_Battle_Royale/
€20,99 *Early
Jammer dat alles nog in de lobby zit (twitch), ik zie wel hoe het er morgen uitziet.
En wellicht aanschaf als het positief is, want Ring of Elysium is nu ook tijdelijk dood ;(

**

• RedHat
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 18:51
Heb wat gameplay gezien maar deze game heeft toch nog wat gamebreaking bugs/schoonheidsfoutjes. Goed het is early access, maar elke 3-4 sec screenfreezes wat ik bij de Doc zag maakt het moeilijk te benchen of ze het waar gaan maken.

Laat ze maar eerst een goed speelbare alpha neerzetten.

Diablo3 BattleTag: RedHat#2846
Mijn Diablo 3 Monk Season 16

• PatRamon
quote:
RedHat schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 22:50:
Heb wat gameplay gezien maar deze game heeft toch nog wat gamebreaking bugs/schoonheidsfoutjes. Goed het is early access, maar elke 3-4 sec screenfreezes wat ik bij de Doc zag maakt het moeilijk te benchen of ze het waar gaan maken.

Laat ze maar eerst een goed speelbare alpha neerzetten.

quote:
The stuttering has been identified and is an issue with VIVOX, our VoiP provider. We are working to disable it and a Hotfix will be deployed soon. Thank you for your patience!
https://twitter.com/IslandsOfNyne/status/1017497860122857473
Wellicht dat het nog gaande is, of is al de fix er al?

**

• floriz87
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 16:09
Communicatie was retestrak na dat incident (met de stutters). Na een uur oid was in de lobby te lezen dat ze ermee bezig waren en nog een paar uur later was er een hotfix dat het probleem oplostte. Ik ben bang dat het niet echt mijn game is, maar die hotfix was wel erg netjes.
quote:
PatRamon schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 22:37:
want Ring of Elysium is nu ook tijdelijk dood ;(
Wat is hier precies mee dan? Waarom kon het eerst wel gespeeld worden en nu niet meer?

floriz87 wijzigde deze reactie 13-07-2018 13:32 (31%)

• PatRamon
quote:
floriz87 schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 13:29:
[...]
Wat is hier precies mee dan? Waarom kon het eerst wel gespeeld worden en nu niet meer?
Beta afgelopen ;(

**

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sharkware
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 24-05 17:11
Iemand al enthousiast geworden van dit spel? Ben wel te porren voor een wat vlottere gameplay maar ben nog niet overtuigd door de beelden die ik tot nu toe gezien heb. Binnenkort maar eens kopen en als het niks is refunden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Xa!pt
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 20-05 15:15
quote:
Sharkware schreef op zondag 15 juli 2018 @ 22:38:
Iemand al enthousiast geworden van dit spel? Ben wel te porren voor een wat vlottere gameplay maar ben nog niet overtuigd door de beelden die ik tot nu toe gezien heb. Binnenkort maar eens kopen en als het niks is refunden.
De basis zelf zit erg goed in elkaar en de potentie om een goede competitieve game te worden is er wel maar qua performance laat het nog e.e.a. te wensen over. Nu is dat allemaal niet heel drastisch dus als ze dat weten te verhelpen in de komende 3 patches ga ik er wel wat uren insteken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Devilscomrade
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 24-05 07:22
Uitgeprobeerd maar na 30 mins gerefund. Voelde aan als een goedkope ripoff.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PatRamon
Ik zat te twijfelen, vond de gameplay erg snel gaan ivm lopen en rennen.
Lijkt wel of je door de map vliegt.
en ook van andere gehoord dat het niet echt wat is.
Helaas

**

• Insehh
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 22-05 17:38

Insehh

Define good enough.

quote:
Devilscomrade schreef op zondag 15 juli 2018 @ 23:20:
Uitgeprobeerd maar na 30 mins gerefund. Voelde aan als een goedkope ripoff.
Dit. Faalt naar mijn mening redelijk, hou het lekker bij PUBG op het moment. :)

De enige ekte... PUBG Discord hierrrr: https://discord.gg/CcHAx4W

• Sharkware
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 24-05 17:11
quote:
Xa!pt schreef op zondag 15 juli 2018 @ 22:44:
[...]

De basis zelf zit erg goed in elkaar en de potentie om een goede competitieve game te worden is er wel maar qua performance laat het nog e.e.a. te wensen over. Nu is dat allemaal niet heel drastisch dus als ze dat weten te verhelpen in de komende 3 patches ga ik er wel wat uren insteken.
Hoe voelt de hitreg? Heb je het idee dat je in controle bent in het spel of heb je het idee dat je overgelaten bent aan de RNG goden?
quote:
PatRamon schreef op maandag 16 juli 2018 @ 10:30:
Ik zat te twijfelen, vond de gameplay erg snel gaan ivm lopen en rennen.
Lijkt wel of je door de map vliegt.
en ook van andere gehoord dat het niet echt wat is.
Helaas
Bedankt voor de feedback. Snel lopen en rennen vinden anderen misschien wel heerlijk dus dit lijkt me een kwestie van smaak. Ik ben zelf wel fan van de snelheid van Quake maar weet niet nog niet of ik dat in een Battle Royal mode ook leuk vind.

Sharkware wijzigde deze reactie 16-07-2018 12:49 (33%)

• Xa!pt
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 20-05 15:15
quote:
Sharkware schreef op maandag 16 juli 2018 @ 12:46:
[...]

Hoe voelt de hitreg? Heb je het idee dat je in controle bent in het spel of heb je het idee dat je overgelaten bent aan de RNG goden?
Is nu nog niet helemaal wat het moet zijn, frames laten soms te wensen over, performance is soms matig, maar dat is ergens ook wel logisch gezien het stadium.

YouTube: Islands of Nyne Recoil Patterns

Xa!pt wijzigde deze reactie 17-07-2018 00:50 (18%)

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True