Toon posts:

Last van reclame-berichten

Pagina: 1
Acties:
  • 379 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Ik heb momenteel een probleem met mijn mac-book pro bij het internetten. Als ik met de browser google chrome of safari surf, dan opent de browser vaker van zelf een nieuw tabblad met reclame.

Hoe kan ik het automatisch openen van tabbladen die reclame bevatten stop zetten?

Alvast bedankt

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2018 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:59

nelizmastr

Goed wies kapot

Malwarebytes voor Mac installeren en laten opruimen.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

We verwachten hier enige mate van eigen inzet. Als je een topic opent krijg je dan ook een template met daarin de vraag welke relevante software en hardware je gebruikt, en wat je zelf al hebt gezocht, gevonden en geprobeerd. Op die manier laat je zien dat je wilt meedenken, en komen we niet met oplossingen die je al lang en breed hebt geprobeerd.

Aangezien dit alles hier ontbreekt gaat dit topic op slot. Je mag een nieuw topic openen, maar lees dan eerst Het algemeen beleid nog 'ns goed door om te weten wat we van je verwachten.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.