Ik ga binnenkort een nieuwe 21" kopen en weet nog niet helemaal welke ik nu als beste kan kopen. Ik wil liever ging piyama 22" omdat die niet zo heel sherp zou zijn in vergelijking met andere. Ik zit op dit moment aan de Sony CPD-G500 te denken. De prijs mag hooguit 2500/3000 zijn, iemand nog een monitor die een betere keus zo zijn (die er moeten zijn want die sony is ook niet echt ultiem schijnt)
Verwijderd
pyama 22" niet scherp van wie heb je dat!
Ik gebruik hem dagelijks maar dat ding is zo scherp als een scalpel.
Ik gebruik hem dagelijks maar dat ding is zo scherp als een scalpel.
in verschillende reviews en ook hier op tweakers, ik heb gelezen dat femme hem ook niet zo heel scherp vond...
Verwijderd
Hangt een beetje af van de resolutie die je gebruikt . Qua prijs/prestatie is er denk ik geen betere 21/22" te krijgen . Er zijn zeker betere naar mijn mening , maar dan praat je al snel over 3500,- of meer
Verwijderd
scherpte hangt ook van je refresh-rate af...
hoe hoger je refresh rate, hoe onscherper het wordt (d8 ik hoor, weenie zeker), dus misschien had die gene die hem "onscherp" noemt niet echt de moeite genomen de monitor goed in te stellen?
hoe hoger je refresh rate, hoe onscherper het wordt (d8 ik hoor, weenie zeker), dus misschien had die gene die hem "onscherp" noemt niet echt de moeite genomen de monitor goed in te stellen?
Verwijderd
Ik ben sinds afgelopen weekend in het bezit van een Hitachi CM813ET Plus. Lekker schermpje is dat. Ik zocht eigenlijk een 19", maar kon voor 1250 piek aan deze 21" komen
Van deze aankoop heb ik absoluut geen spijt.
M@tlok
ps. Er was er maar eentje van (geen heling).
M@tlok
ps. Er was er maar eentje van (geen heling).
Verwijderd
Ik heb ook een Iiyama 22", en die geeft echt perfect beeld, in ieder geval beter als mijn oude Philips Brilliance 21". In die prijsklasse (onder 3000 pieken) is echt niks beters te vinden, misschien dat Sony (F500) en EIZOs beter zijn, maar ga je echt 2 mille extra daarvoor neertellen?
Als je 'n eizo 22" wilt ben je MINIMAAL 2x 't geld kwijt wat je voor 'n iiyama telt.
Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.
Pagina: 1