Hallo, ik heb op mijn whatsapp de functie van laatst gezien in de privacy instellingen gezet op niemand. Echter nu kreeg ik laatst de vraag van iemand waarom ik mijn laatst gezien soms aanzet. Toen kwamen we aan de praat en blijkt het dat er soms voor de periode van een half uur of een uur (moeilijk om exacte tijden vast te stellen) bij mij toch een laatst gezien te zien is. Zelfs een keer toen ik daadwerkelijk nog sliep. En de laatst gezien heeft op dat moment aangegeven dat ik een minuut geleden online geweest zou zijn. Wat dus niet kan want ik sliep.
Ik gebruik verder webwhatsapp op mijn laptop maar ook daar staat die functie uit en het gebeurd ook wanneer mijn laptop uit staat. Verder worden er geen berichten verstuurd die ik niet heb verstuurd dus als het een hack is (wat ik al niet heel waarschijnlijk vind) word er niet echt op een spannende manier gebruik van gemaakt.
Ik snap niet waarom dit gebeurd en ik zou heel graag willen dat het er niet was. Er is niet voor niets de functie om het uit te zetten en wat ik al helemaal niet wil is dat het dingen laat zien die helemaal niet waar zijn.
Heeft iemand misschien een verklaring en/of wellicht een oplossing voor me?
Ik maak gebruik van een iPhone SE met de laatste ios en de laatste versie van whatsapp.
Ik gebruik verder webwhatsapp op mijn laptop maar ook daar staat die functie uit en het gebeurd ook wanneer mijn laptop uit staat. Verder worden er geen berichten verstuurd die ik niet heb verstuurd dus als het een hack is (wat ik al niet heel waarschijnlijk vind) word er niet echt op een spannende manier gebruik van gemaakt.
Ik snap niet waarom dit gebeurd en ik zou heel graag willen dat het er niet was. Er is niet voor niets de functie om het uit te zetten en wat ik al helemaal niet wil is dat het dingen laat zien die helemaal niet waar zijn.
Heeft iemand misschien een verklaring en/of wellicht een oplossing voor me?
Ik maak gebruik van een iPhone SE met de laatste ios en de laatste versie van whatsapp.