Whatsapp laatst gezien staat uit maar toch soms zichtbaar

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heldheldheld
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-02 12:48
Hallo, ik heb op mijn whatsapp de functie van laatst gezien in de privacy instellingen gezet op niemand. Echter nu kreeg ik laatst de vraag van iemand waarom ik mijn laatst gezien soms aanzet. Toen kwamen we aan de praat en blijkt het dat er soms voor de periode van een half uur of een uur (moeilijk om exacte tijden vast te stellen) bij mij toch een laatst gezien te zien is. Zelfs een keer toen ik daadwerkelijk nog sliep. En de laatst gezien heeft op dat moment aangegeven dat ik een minuut geleden online geweest zou zijn. Wat dus niet kan want ik sliep.

Ik gebruik verder webwhatsapp op mijn laptop maar ook daar staat die functie uit en het gebeurd ook wanneer mijn laptop uit staat. Verder worden er geen berichten verstuurd die ik niet heb verstuurd dus als het een hack is (wat ik al niet heel waarschijnlijk vind) word er niet echt op een spannende manier gebruik van gemaakt.

Ik snap niet waarom dit gebeurd en ik zou heel graag willen dat het er niet was. Er is niet voor niets de functie om het uit te zetten en wat ik al helemaal niet wil is dat het dingen laat zien die helemaal niet waar zijn.

Heeft iemand misschien een verklaring en/of wellicht een oplossing voor me?

Ik maak gebruik van een iPhone SE met de laatste ios en de laatste versie van whatsapp.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-09 12:36
Geen idee maar als een contact gezocht met whatsapp (Facebook)? Mogelijk toch een bugje in de software.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heldheldheld
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-02 12:48
Ik heb net ook maar een mailtje gestuurd naar Whatsapp. Als iemand verder nog een idee heeft hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hier sinds afgelopen week ook last van, het komt ook regelmatig voor dat meerdere whatsapp contacten dezelfde laatst gezien tijd hebben... na enige navraag blijkt dat ze helemaal niet one line waren en deze functie zelfs uit hebben staan...

dit komt voornamelijk voor bij app op de pc

ben dus benieuwd naar het antwoord van whatsapp

groeten Ronald

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2018 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paragon93
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Hoorde toevallig een collega van mij met precies hetzelfde, al gebruikte hij Android.
Ik zelf heb dit niet, en gebruik iPhone X en ios12beta

Ik denk dat het gaat om een bug, dit is niet zoals hij gewerkt heeft of zou moeten werken.

[ Voor 25% gewijzigd door Paragon93 op 19-07-2018 13:13 ]

Trust me, I'm an engineer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-09 13:05
Misschien dat het door het updaten van de app en het opnieuw verbinden naar de server komt?
Pagina: 1