Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knetterhard
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-09 20:37
Beste lezer,

Even een kort voorstel rondje. Ik ben begonnen met PHP'en toen ik ongeveer 12 a 13 jaar was, redelijk wat ervaring dus. Natuurlijk is het in de tijd niet alleen gebleven bij php/web, maar heb ik ook het nodige DevOp ervaring. Ik heb in 2008 een MBO diploma gehad, om toch wat in de pocket te hebben.

Nu werk ik ± 5 jaar bij hetzelfde bedrijf, wat nog steeds erg goed bevalt. Mijn werk bestaat voornamelijk uit php, frontend en het beheer van de servers. Mijn werkgever geeft mij ook elk jaar een budget om te blijven door ontwikkelen, echter heb ik hier nog geen een keer wat aan gedaan, tot ergernis van mezelf.

Ik wil mezelf dus graag doorontwikkelen door trainingen en/of certificaten te behalen; echter heb ik geen idee wat. De trainingen die ik over het algemeen tegen kom van PHP zijn vaak ondermaats, en zullen ook niet zo veel impact hebben op mijn werk.

Ik ben dus opzoek naar iemand die een soortgelijke job heeft, en al trainingen heeft gevolgd die mij misschien wat kan adviseren qua training/opleiding.