Video lay-out in review

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Niet echt een bug maar meer feedback. In de review van The Crew zit een leuke video die afspeelt echter het kijkt niet echt lekker. (Kan ook aan de video liggen hoor) De video lijkt 21:9 waardoor de rest wit is als je de video dan afspeelt krijg je onderstaande (3d) efecten :P Ik heb liever een classic player eigenlijk :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/sJ4vQFGqiAYbu3euwrjhoZZH/full.png

[ Voor 6% gewijzigd door HKLM_ op 12-07-2018 13:58 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:19

crisp

Devver

Pixelated

Dit is geen bug en volgens mij ook niet iets waar wij iets aan kunnen doen. De Youtube-player verbergt zijn 'chrome' automatisch. Die 21:9 en 'uitbreek'-effecten lijken mij intentioneel en dus een redactionele keuze.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
crisp schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 14:05:
Dit is geen bug en volgens mij ook niet iets waar wij iets aan kunnen doen. De Youtube-player verbergt zijn 'chrome' automatisch. Die 21:9 en 'uitbreek'-effecten lijken mij intentioneel en dus een redactionele keuze.
Het is ook meer feedback maar ik zag even geen beter plek. Ik klik na een paar seconden de video weg of door vanwege deze keuze en dat kan niet het doel zijn natuurlijk :)

Cloud ☁️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:19

crisp

Devver

Pixelated

HKLM_ schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 14:09:
[...]

Het is ook meer feedback maar ik zag even geen beter plek. Ik klik na een paar seconden de video weg of door vanwege deze keuze en dat kan niet het doel zijn natuurlijk :)
Dan verplaats ik deze even naar Geachte Redactie :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22:07

TradeMarkNL

Videoproducer
Dit is gewoon een scene uit de game en heeft niks met de player te maken. Het zit zo: in de game verschijnen af en toe witte balken, als soort van cinematisch ding. En die auto komt daar dan als het ware uit. Heeft dus verder niks met te maken met keuzes van de redactie/player.