Het gaat hier om de slaapkamer. Hier staat nu een setje Edifier R1280DB in combinatie met een 55 inch Sony (XE9305) 4K, HDR TV. De TV hangt aan de muur en de speakers staan links en rechts op luisterhoogte. Verdere apparatuur zijn een Nvidia Shield, Humax decoder en een router. Situatie nu :Klik
5.1 is eigenlijk altijd een wens geweest, omdat het ruimtelijke geluid mij toch erg aanspreekt, met 2.0 bereik je dat gewoon niet. In de woonkamer gaat hem dat toch allemaal niet worden, maar in de slaapkamer wel. Iets met een compris met mijn leidinggevende (mijn vrouw
).
Nieuw 5.1/5.0 is helaas buiten mijn bereik, maar een tweedehands systeem moet wel lukken. Zo kwam ik een 5.0 set tegen op V&A, waar je volgens mij geen buil aan kan vallen voor dat geld, gezien de reviews. Dan komt er nog een receiver bij a 350 Euro.
Budget is max €550,- voor de set en receiver
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Films, Netflix, Live TV
Wat heb je zelf al gevonden?
Jamo S426 HCS3
Denon AVR-X1400H bijvoorbeeld (Marantz, Onkyo, ook allemaal goed)
5.1 is eigenlijk altijd een wens geweest, omdat het ruimtelijke geluid mij toch erg aanspreekt, met 2.0 bereik je dat gewoon niet. In de woonkamer gaat hem dat toch allemaal niet worden, maar in de slaapkamer wel. Iets met een compris met mijn leidinggevende (mijn vrouw
Nieuw 5.1/5.0 is helaas buiten mijn bereik, maar een tweedehands systeem moet wel lukken. Zo kwam ik een 5.0 set tegen op V&A, waar je volgens mij geen buil aan kan vallen voor dat geld, gezien de reviews. Dan komt er nog een receiver bij a 350 Euro.
Budget is max €550,- voor de set en receiver
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Films, Netflix, Live TV
Wat heb je zelf al gevonden?
Jamo S426 HCS3
Denon AVR-X1400H bijvoorbeeld (Marantz, Onkyo, ook allemaal goed)
[ Voor 31% gewijzigd door vinom op 16-07-2018 11:01 ]